Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Mænds hemmeligheder...

Recommended Posts

Guest FrokostUartig
Don T skrev, for 2 minutter siden:

Læste indlægget om mænd i lingerie. Det tænder ikke mig på nogen, men hver sin lyst. Og denne synes jeg da absolut hører til i den helt uskadelige ende af lyster. Det du skriver om, at I stiller et trygt rum til rådighed for mænd (og kvinder?) gør efter min mening at gp/sb ydelser burde sidestilles med at gå til psykolog. Jeg er sikker på, at man kan hvile meget mere i sig selv, hvis man kan udtrykke de lyster der ikke skader nogen. Jeg tror til gengæld også at går man med en stærk uforløst trang, så gør det i sidste ende måske skade på en selv. Ja det var min lille lommefilosofiske betragtning... :)

Ved du hvad - jeg er enig i dine anskuelser om, at indstængte lyster, ønsker og begær - skaber ulykkelige, frustrerede mennesker, som kan forvolde skader..

Jeg er personligt spændt på at følge udviklingen i samfundet, nu hvor mennesker ikke må røre og blive berørt. Altså ikke i GP Universet alene, men også i det samfund, hvor vi er mange, som lever som singler og ikke får emotionel omsorg, fysisk berøring og nærvær. 

Det kan få kæmpe store konsekvenser for nogle menneskers mentale sundhed. Uanset om lyster, begær og behov bør kunne udskydes, fordi vi er voksne. Men varer denne krise længere - og det meste taler for, at det gør den - så vil nogle mennesker få så store udfordringer med deres mentale sundhed, at det kan skabe problemer for alle med overgreb, bøder og meget andet.. :mrgreen::ph34r:

Og noget kan man bare ikke tale sig ud af.. sååå… 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lasselas skrev, for 2 timer siden:

Man skal læse det med småt. Det nåede jeg vist ikke, inden jeg skrev en kommentar på din blog. Jeg så kun opfordringen til at skrive - ikke at den opfordring var tiltænkt GP'er. Men nu har jeg gjort det, og så kan det måske tjene til inspiration på den anden side af Corona.

Det samme kom jeg til:-o

Del dette indlæg

Link til indlæg

Mine drømme er nok min stærkeste inspiration, jeg blev vækket i nat af min kæreste fordi jeg låg og klyngede PGA en drøm, jeg vågnede med en god stiveret på, jeg skulle så lige af med vandet, tja det var sku en våd drøm, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft sådan en, af hvad jeg kan huske af den var det en blanding af de sidste besøg som jeg har været på, der var en del bondage i.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Zaq skrev, for 15 minutter siden:

Mine drømme er nok min stærkeste inspiration, jeg blev vækket i nat af min kæreste fordi jeg låg og klyngede PGA en drøm, jeg vågnede med en god stiveret på, jeg skulle så lige af med vandet, tja det var sku en våd drøm, jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft sådan en, af hvad jeg kan huske af den var det en blanding af de sidste besøg som jeg har været på, der var en del bondage i.

Ja, jeg mærker selv, at det nok kommer til at stå på en dag i sengen i morgen med min aller godeste ven, Mr. Vibrator.. Jeg mærker også et stort pres på mine undertrykte længsler..Og selv om det måske ikke er en våd drøm i nat, så var en time i solen nok til at jeg fantaserede pænt intenst om en mand, som jeg ikke har set i over et år.. Men det kan jo være, at jeg blogger om det i morgen.. så I kan læse med om GPers indestængte liderlighed... :mrgreen:;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 14 minutter siden:

Ja, jeg mærker selv, at det nok kommer til at stå på en dag i sengen i morgen med min aller godeste ven, Mr. Vibrator.. Jeg mærker også et stort pres på mine undertrykte længsler..Og selv om det måske ikke er en våd drøm i nat, så var en time i solen nok til at jeg fantaserede pænt intenst om en mand, som jeg ikke har set i over et år.. Men det kan jo være, at jeg blogger om det i morgen.. så I kan læse med om GPers indestængte liderlighed... :mrgreen:;)

Det lyder sku godt, 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sjovt nok så er nogle af mine drømme, dem jeg får udlevet ved mine besøg ved gp'er. Dem jeg ikke tør forslog min kæreste.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Zaq skrev, for 5 minutter siden:

Sjovt nok så er nogle af mine drømme, dem jeg får udlevet ved mine besøg ved gp'er. Dem jeg ikke tør forslog min kæreste.

Præcist... det ér præcist det, vi kan... Skabe en ramme hvor ens inderste og småperverse ønsker kan realiseres.. uden at man bliver fordømt som afviger ;-) :ph34r::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Zaq skrev, for 3 timer siden:

Jeg har ikke så meget at skjule, jeg er en elendig løgner, så jeg har besluttet mig for mange år siden at det var slut med det, men det gør så at jeg tænder fuldstændig af når andre gør det.

Jeg er efterhånden blevet en god løgner - måske alt for god! Hvordan skulle jeg ellers få bortforklaret, hvor jeg er, når jeg er sammen med en GP?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
warmgun skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er efterhånden blevet en god løgner - måske alt for god! Hvordan skulle jeg ellers få bortforklaret, hvor jeg er, når jeg er sammen med en GP?

Well - som jeg skrev.. Nogle gange er det mest hensynsfulde at være ærlig i en løgn. Fordi sandheden ikke altid gør godt.. Og det kærlige er at fortælle en version, som bedst kan få nu´et til at fortsætte med dem, som man har kær. Uagtet af, hvem de er - de kære... <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
mignuigen skrev, for 5 timer siden:

Nogle fantasier kan være skønne at fantasere om, men ikke alle fantasier skal nødvendigvis udleves. De gør sig bedst som netop fantasier.

Det gode ved at gå til en GP er, at du kan prøve at leve din fantasi ud uden at risikere, at du får det i nakken på et eller andet tidspunkt. Jeg har afprøvet fantasier, hvor jeg bagefter har tænkt “nå det var så det”. Jeg har også prøvet fantasier, hvor det efterhånden har udviklet sig med flere og flere detaljer. 
Desværre sker det jo, at en GP stopper eller flytter langt væk. Så går der et stykke tid, indtil fantasien ikke længere kan undertrykkes. Derefter er der arbejdet med at finde en ny GP, hvor kemien er der, og som kan leve sig ind i fantasien.

Jeg lever lidt efter Søren Kierkegaards sætning: “Jeg vil hellere fortryde noget, jeg har gjort, end noget jeg ikke har gjort”.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
warmgun skrev, for 16 minutter siden:

Det gode ved at gå til en GP er, at du kan prøve at leve din fantasi ud uden at risikere, at du får det i nakken på et eller andet tidspunkt. Jeg har afprøvet fantasier, hvor jeg bagefter har tænkt “nå det var så det”. Jeg har også prøvet fantasier, hvor det efterhånden har udviklet sig med flere og flere detaljer. 
Desværre sker det jo, at en GP stopper eller flytter langt væk. Så går der et stykke tid, indtil fantasien ikke længere kan undertrykkes. Derefter er der arbejdet med at finde en ny GP, hvor kemien er der, og som kan leve sig ind i fantasien.

Jeg lever lidt efter Søren Kierkegaards sætning: “Jeg vil hellere fortryde noget, jeg har gjort, end noget jeg ikke har gjort”.

Jeg er KÆMPE fan af SK - og jeg lever på alle måder efter samme devise...:mrgreen:;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

Det vil jeg se frem til. Det er som om det hele akkumulerer sig. Det bygger sig op og ulmer og sitrer. Håber det store brag kan holdes tilbage til efter Corona-krisen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Jeg er i øvrigt lige blevet KÆMPE FAN af Søren Kierkegaard.

Redigeret af Lasselas

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1

Har faktisk udlevet alle mine fantasier, 

Meget passede, nu hvor jeg er ved at stille træskoene, har dog et par små ting jeg godt kunne tænke mig at prøve af med min ynglings domina<3

Nu må vi se om jeg når det.

Redigeret af Misjo1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...