Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Mænds hemmeligheder...

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

Lyst til at læse om nogle mænds hemmelige ønsker ?

Måske genkender du dine egne i nogle af de omtalte.. 

Og hermed opfordring til andre GPere at bruge tiden på at blogge lidt om jeres liv som GPer el SBer. Mændene vil gerne læse med og vi kan sagtens skrive, uden at afsløre noget... 

Jeg glæder mig til at læse med... :ph34r:<3 (smiler med øjnene-emoji og looove)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Smørhulsbarnet skrev, for 1 minut siden:

Jeg læser dine indlæg med stor interesse ! Rigtig fint initiativ! :) Du er kommet på listen over piger jeg gerne vil møde, når der åbnes op igen. Tak og god og velsignet dag til dig. <3 

Jamen jeg vil da glæde mig til en masse nye bekendtskaber post-covid19... Og dejligt at du læser med...

God sex starter ofte i hjernen - og ord er forførende og inspirerende... :ph34r:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Zaq skrev, for 4 minutter siden:

Min hemmelighed er at jeg ingen hemmeligheder har.

Og hvordan er livet så frit for hemmeligheder ???

- jeg skulle spørge fra en ven... :mrgreen::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogle fantasier kan være skønne at fantasere om, men ikke alle fantasier skal nødvendigvis udleves. De gør sig bedst som netop fantasier.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
mignuigen skrev, Lige nu:

Nogle fantasier kan være skønne at fantasere om, men ikke alle fantasier skal nødvendigvis udleves. De gør sig bedst som netop fantasier.

Og du er sikkert ikke alene om den tilgang..

Men for mange andre er der et legit og reelt ønske om at udleve det, som er stærkere end bare en fantasi, nemlig en indre drift og lyst hen imod det, som de har fantaseret om længe..

Og GPerne skaber et rum og en ramme, hvor det er muligt..

Er det ikke skønt, at der er forskel på folk ? - det ELSKER jeg... :mrgreen::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Man skal læse det med småt. Det nåede jeg vist ikke, inden jeg skrev en kommentar på din blog. Jeg så kun opfordringen til at skrive - ikke at den opfordring var tiltænkt GP'er. Men nu har jeg gjort det, og så kan det måske tjene til inspiration på den anden side af Corona.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Lasselas skrev, for 5 minutter siden:

Man skal læse det med småt. Det nåede jeg vist ikke, inden jeg skrev en kommentar på din blog. Jeg så kun opfordringen til at skrive - ikke at den opfordring var tiltænkt GP'er. Men nu har jeg gjort det, og så kan det måske tjene til inspiration på den anden side af Corona.

No worries.. 

Nu er debatten herinde jo ofte et skønt samsurium af både GPeres og mænds meninger, selv om trådene måske er rettet til en af grupperne.. Det har vist endnu ikke holdt den modsatte gruppe fra at dele ud.. så skriv du bare... 

Men min opfordring gik til de hjemsendte GPere og SBere, der ikke kan mødes med jer i disse dage og bruge tiden på at skrive om vores respektive oplevelser, erfaringer ell lign. Fordi mange er nysgerrige og gerne vil læse med.. :ph34r::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Og hvordan er livet så frit for hemmeligheder ???

- jeg skulle spørge fra en ven... :mrgreen::ph34r:

Jeg har ikke så meget at skjule, jeg er en elendig løgner, så jeg har besluttet mig for mange år siden at det var slut med det, men det gør så at jeg tænder fuldstændig af når andre gør det.

Den eneste fantasi /hemmelighed er at jeg kunne godt tænke mig at prøve en TS men det bliver nok ikke til noget, men tanken har været der.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas
FrokostUartig skrev, for 3 minutter siden:

No worries.. 

Nu er debatten herinde jo ofte et skønt samsurium af både GPeres og mænds meninger, selv om trådene måske er rettet til en af grupperne.. Det har vist endnu ikke holdt den modsatte gruppe fra at dele ud.. så skriv du bare... 

Men min opfordring gik til de hjemsendte GPere og SBere, der ikke kan mødes med jer i disse dage og bruge tiden på at skrive om vores respektive oplevelser, erfaringer ell lign. Fordi mange er nysgerrige og gerne vil læse med.. :ph34r::ph34r:

Det vil utvivlsomt blive interessant læsning. Og jeg ser frem til dine daglige beretninger på din blog.

Du besidder en perfekt blanding af det kultiverede og det "beskidte", og jeg ser virkelig frem til tiden efter Corona.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Zaq skrev, for 1 minut siden:

Jeg har ikke så meget at skjule, jeg er en elendig løgner, så jeg har besluttet mig for mange år siden at det var slut med det, men det gør så at jeg tænder fuldstændig af når andre gør det.

Den eneste fantasi /hemmelighed er at jeg kunne godt tænke mig at prøve en TS men det bliver nok ikke til noget, men tanken har været der.

Jeg elsker personligt, at vi er forskellige. Altså ikke bare os to - men alle mennesker. Og at vi har mulighed for at gøre det, som er det rette for os hver især (altså inden for gældende rammer).

Jeg har selv oplevet, at jeg også reagerer ret intenst på andres opfattelse af ting, som jeg selv har en stålfast tilgang til - men må også erkende, at der skal være rum til mangfoldighed. Det håber jeg også, at du har plads til. Altså at alle ikke vælger det samme som dig.

Og nogle ting behøver man jo ikke at lyve om, Man kan ganske enkelt lade være med at have en "offentlig" mening om emnet, så lyver man ikke... Det er jo nemt.. Så flytter man sig ganske enkelt fra det, som potentielt kan blive en løgn. Nogle gange gør en ærlighed mere skade end godt. Og dermed tager man hensyn til alle - sig selv og hemmeligheden, de nærmeste og omverden tillige... WinWin... :mrgreen::ph34r:

… siger min ven, som spurgte.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, 1 time siden:

Og du er sikkert ikke alene om den tilgang..

Men for mange andre er der et legit og reelt ønske om at udleve det, som er stærkere end bare en fantasi, nemlig en indre drift og lyst hen imod det, som de har fantaseret om længe..

Og GPerne skaber et rum og en ramme, hvor det er muligt..

Er det ikke skønt, at der er forskel på folk ? - det ELSKER jeg... :mrgreen::ph34r:

Jeg har bestemt fået udlevet mange fantasier med de skønne piger. Før den tid havde jeg aldrig prøvet oral- eller analsex, begge er fantastiske, tak piger!

Men der er også fantasier som min indre kylling siger nej til at udleve :-o

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Lasselas skrev, for 2 minutter siden:

Det vil utvivlsomt blive interessant læsning. Og jeg ser frem til dine daglige beretninger på din blog.

Du besidder en perfekt blanding af det kultiverede og det "beskidte", og jeg ser virkelig frem til tiden efter Corona.

Og tak - det var da en skøn indsigt om mig.. Som helt sikkert passer meget godt på mig.... :ph34r::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
mignuigen skrev, Lige nu:

Jeg har bestemt fået udlevet mange fantasier med de skønne piger. Før den tid havde jeg aldrig prøvet oral- eller analsex, begge er fantastiske, tak piger!

Men der er også fantasier som min indre kylling siger nej til at udleve :-o

Måske vi skulle starte en takke-tråd, hvor alle jer, som har fået indfriet en fantasi eller et uartigt ønske, kan takke den ell de GPere, som I lige nu savner... Altså en FEELGOOD-tråd, hvor man kan lette sig hjerte i en tid, hvor indebrændthed fylder ALT for mange af os... <3:D:mrgreen::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 6 minutter siden:

Jeg elsker personligt, at vi er forskellige. Altså ikke bare os to - men alle mennesker. Og at vi har mulighed for at gøre det, som er det rette for os hver især (altså inden for gældende rammer).

Jeg har selv oplevet, at jeg også reagerer ret intenst på andres opfattelse af ting, som jeg selv har en stålfast tilgang til - men må også erkende, at der skal være rum til mangfoldighed. Det håber jeg også, at du har plads til. Altså at alle ikke vælger det samme som dig.

Og nogle ting behøver man jo ikke at lyve om, Man kan ganske enkelt lade være med at have en "offentlig" mening om emnet, så lyver man ikke... Det er jo nemt.. Så flytter man sig ganske enkelt fra det, som potentielt kan blive en løgn. Nogle gange gør en ærlighed mere skade end godt. Og dermed tager man hensyn til alle - sig selv og hemmeligheden, de nærmeste og omverden tillige... WinWin... :mrgreen::ph34r:

… siger min ven, som spurgte.. 

Du har fuldstændig ret, ingen tvivl om det, jeg er kun glad for at alle ikke er som jeg,  jeg har bare den opfattelse at man når længst med ærlighed og respekt for andre. Og en god gang sort humor er skal man nok finde ud af det sammen.

Kan du sige til din ven :x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Zaq skrev, Lige nu:

Du har fuldstændig ret, ingen tvivl om det, jeg er kun glad for at alle ikke er som jeg,  jeg har bare den opfattelse at man når længst med ærlighed og respekt for andre. Og en god gang sort humor er skal man nok finde ud af det sammen.

Kan du sige til din ven :x

Ærlighed har jo så mange nuancer.. Nogle gange er hensyn det ærligste og ikke mindst kærligste...

Skulle jeg sige fra min ven, som tillige siger TAK for indsigt. Indsigter - siger min ven - er altid KONGE :ph34r::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lasselas

Ærlighed har jo så mange nuancer.. Nogle gange er hensyn det ærligste og ikke mindst kærligste...

Skulle jeg sige fra min ven, som tillige siger TAK for indsigt. Indsigter - siger min ven - er altid KONGE :ph34r::ph34r:

Din ven er vist også en klog en.

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

Jeg kan mærke at du har en fed form humor, det er noget som jeg skal se nærmere på i en nær fremtid uden de mørke skyer som vi er omgivet af i øjeblikket.

Skulle jeg hilse og sige fra min enøjet ven.:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Lasselas skrev, for 4 minutter siden:

Din ven er vist også en klog en.

Hahah - jeg giver min ven besked.. eller noget.. ;-) :mrgreen:<3

Zaq skrev, for 5 minutter siden:

Jeg kan mærke at du har en fed form humor, det er noget som jeg skal se nærmere på i en nær fremtid uden de mørke skyer som vi er omgivet af i øjeblikket.

Skulle jeg hilse og sige fra min enøjet ven.:D

Hahah - jamen fra din ven til min ven - skulle jeg hilse at sige, at det kan være, at vi ses post-covid19... :mrgreen:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hahah - jeg giver min ven besked.. eller noget.. ;-) :mrgreen:<3

Hahah - jamen fra din ven til min ven - skulle jeg hilse at sige, at det kan være, at vi ses post-covid19... :mrgreen:<3

Jeg er enig med din ven <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

@FrokostUartig

2 indlæg på din blog og jeg er allerede hooked.

Du skriver utroligt godt og inspirerende og jeg glæder mig dine kommende indlæg.

PS måske skulle det med lingeri prøves på et tidspunkt :x selv om jeg aldrig har haft fantasien. Du fortalte så indlevende om det 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Lagaffe skrev, for 4 minutter siden:

@FrokostUartig

2 indlæg på din blog og jeg er allerede hooked.

Du skriver utroligt godt og inspirerende og jeg glæder mig dine kommende indlæg.

PS måske skulle det med lingeri prøves på et tidspunkt :x selv om jeg aldrig har haft fantasien. Du fortalte så indlevende om det 

Tak - hvor er du sød.. og ja ord kan anspore nye tanker, fantasier og ønsker. Er det ikke bare ren magi ??? 

Prøv - det er absolut intet andet en uartigt og frækt... :mrgreen::ph34r: (smiler med øjnene i disse virustider...)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Læste indlægget om mænd i lingerie. Det tænder ikke mig på nogen, men hver sin lyst. Og denne synes jeg da absolut hører til i den helt uskadelige ende af lyster. Det du skriver om, at I stiller et trygt rum til rådighed for mænd (og kvinder?) gør efter min mening at gp/sb ydelser burde sidestilles med at gå til psykolog. Jeg er sikker på, at man kan hvile meget mere i sig selv, hvis man kan udtrykke de lyster der ikke skader nogen. Jeg tror til gengæld også at går man med en stærk uforløst trang, så gør det i sidste ende måske skade på en selv. Ja det var min lille lommefilosofiske betragtning... :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lagaffe

Tak - hvor er du sød.. og ja ord kan anspore nye tanker, fantasier og ønsker. Er det ikke bare ren magi ??? 

Prøv - det er absolut intet andet en uartigt og frækt... :mrgreen::ph34r: (smiler med øjnene i disse virustider...)

Du har så ret. Har prøvet at udleve flere fantasier gennem årene - altid med et godt resultat :wub:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...