Hop til indhold
Guest FrokostUartig

I USA - om end at det ikke helt berører os..

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

For lidt over en uges tid siden faldt jeg over dette skræmmende billed af livet som GPere i USA.

Det er en svær situation for mange. Og nogle af de udenlandske piger i DK, står måske i samme situation pga de penge, der ligger bag om deres ankomst i DK.

Jeg synes, at det er essentielt at læse om de mange forskellige baggrunde, som ligger til grund for prostitution og den danske presse er alt for ofte unuanceret og fremstillingen mangler perspektiv, kant og indgangsvinkel.

Læs med, hvis du også værdsætter et nuanceret billed fra verden, som måske også kunne være en del af det danske hemmelige sex-miljø.

https://www.huffpost.com/entry/seattle-sex-workers-covid19-coronavirus_n_5e69233ac5b60557280fbfce?ncid=fcbklnkushpmg00000063&utm_medium=facebook&utm_campaign=hp_fb_pages&utm_source=main_fb&fbclid=IwAR3ud8qZRDUPXbpRrxPCXK2uWE5uVEU_RfOkNl6s-Lm8NleWTogbBfkOy5w

Del dette indlæg

Link til indlæg

Alt hvad man læser i Huffington skal tages med et gran salt. De er meget venstreorienterede og der er en politisk agenda bag alt hvad de foretager sig.

For eksempel giver de racisme en del af skylden for nedgangen i omsætningen:

After coronavirus appeared in China, customers slowed to a trickle due to anti-Asian xenophobia. Now that the virus has arrived in the U.S., revenues have plummeted even further.  

Det virker usandsynligt at folk stopper med at købe sex fordi de er racister og ikke kan lide asiater. Hvad har sexkøb og racisme overhovedet med hinanden at gøre? Men fordi Huffington er venstreorienteret skal alle artikler vinkles så racisme indgår.

Jeg køber heller ikke den med at de pludselig ikke kan vaske sig. Der er stadig vand i hanen, og man kan stadig købe sæbe i supermarkedet.

Når det så er sagt, så er jeg sikker på at mange piger står i en meget svær situation rent økonomisk, og må tære på opsparinger som kan være små. Især de udenlandske som måske ikke har det samme sikkerhedsnet som danske piger trods alt har.

Jeg håber at vi snart vender tilbage til normalen! Og at i får hentet noget af den tabte omsætning ind igen!

Del dette indlæg

Link til indlæg
tiger skrev, for 2 timer siden:

Alt hvad man læser i Huffington skal tages med et gran salt. De er meget venstreorienterede og der er en politisk agenda bag alt hvad de foretager sig.

For eksempel giver de racisme en del af skylden for nedgangen i omsætningen:

After coronavirus appeared in China, customers slowed to a trickle due to anti-Asian xenophobia. Now that the virus has arrived in the U.S., revenues have plummeted even further.  

Det virker usandsynligt at folk stopper med at købe sex fordi de er racister og ikke kan lide asiater. Hvad har sexkøb og racisme overhovedet med hinanden at gøre? Men fordi Huffington er venstreorienteret skal alle artikler vinkles så racisme indgår.

Jeg køber heller ikke den med at de pludselig ikke kan vaske sig. Der er stadig vand i hanen, og man kan stadig købe sæbe i supermarkedet.

Når det så er sagt, så er jeg sikker på at mange piger står i en meget svær situation rent økonomisk, og må tære på opsparinger som kan være små. Især de udenlandske som måske ikke har det samme sikkerhedsnet som danske piger trods alt har.

Jeg håber at vi snart vender tilbage til normalen! Og at i får hentet noget af den tabte omsætning ind igen!

100% enig, endnu et typisk venstreorienteret medie, men en 100% bullshit artikel uden hold i virkeligheden, rent fiktion

Hun har en aftale tilbage, men han vil ikke have sex kun frokost, ja som om, lol hvem fanden tror på den slags

For en som har boet i USA kan jeg fortælle at et blowjob aldrig har koster 60us i seattle, I vegas koster en time med en virkelig lækker pige på et hotel på strippen omkring 300us

Den artikel er så made up så det gøre ondt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Uden at kende meget til USA, virker det ikke som en fake-news artikel.. 
Det er ikke urealistisk at kunderne tyer til grovere adfærd, større krav og mod mindre betaling, når antallet af piger boomer - og de sikkerhedsnet vi har i danmark kan mange Amerikanere kun drømme sig til. 

Jeg læste en ældre artikel der belyste en lignende situation i gademiljøet i København, hvor priserne blev trykket ned og havde ubehagelige følgere for nogen kvinder. 

https://www.bt.dk/danmark/prisen-paa-koebesex-helt-i-bund-samleje-for-100-kroner-i-koebenhavn
Der er nogen ting i artiklen jeg kan sætte spørgsmålstegn ved troværdigheden bag, men pointen virker reel nok. Fra 2014

Redigeret af Emmalie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Man kan jo læse alt med negative briller.. Eller også kan man læse det som et øjebliksbilled af den adfærd, der også præger miljøet..

Men en kritisk tilgang til læste ord er altid konstruktivt.

Og jeg kan læse, at 2 her bidrager med indsigt, som også belyser vinkler fra erfaringer gjort.. Godt med nuancer - om end at tonen i de 2 indlæg virker en smule aggressive - hvilket da ikke er nødvendigt.

Bidrag blot med dine vinkler og så læser vi alle med.. Det er altid godt med nuancer - altid... !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, 1 time siden:

Uden at kende meget til USA, virker det ikke som en fake-news artikel.. 
Det er ikke urealistisk at kunderne tyer til grovere adfærd, større krav og mod mindre betaling, når antallet af piger boomer - og de sikkerhedsnet vi har i danmark kan mange Amerikanere kun drømme sig til. 

Jeg læste en ældre artikel der belyste en lignende situation i gademiljøet i København, hvor priserne blev trykket ned og havde ubehagelige følgere for nogen kvinder. 

https://www.bt.dk/danmark/prisen-paa-koebesex-helt-i-bund-samleje-for-100-kroner-i-koebenhavn
Der er nogen ting i artiklen jeg kan sætte spørgsmålstegn ved troværdigheden bag, men pointen virker reel nok. Fra 2014

Kan lige se det for mig.

Kommer ind til glædespigen, og hun spørger pænt hvad man kunne tænke sig?

Og man siger man gerne vil ha et slag fisse, men kan du give tilbage på en 200 mand......:D:D:D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Sweetmand skrev, Lige nu:

Kan lige se det for mig.

Kommer ind til glædespigen, og hun spørger pænt hvad man kunne tænke sig?

Og man siger man gerne vil ha et slag fisse, men kan du give tilbage på en 200 mand......:D:D:D

Så vidt jeg kan se belyser BT artiklen primært gademiljøet.. Men hvis det skulle ske, ville jeg opfordre kunden til at bede om en kop kaffe og få vist begge piger, og smide den gode gamle 'min parkeringsbillet er udløbet/pengene ligger i bilen'. Så slipper herren desværre gratis afsted med både kaffe og flotte piger på nethinden ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...