Hop til indhold
Guest FrokostUartig

Fordi det er røvsygt....

Recommended Posts

Guest FrokostUartig

… at være isoleret og eneste underholdning - ud over nyheder non-stop - er for mig i al fald - at skrive.

Jeg har derfor besluttet mig for at blogge lidt hver dag.. 

Jeg skal lige i gang igen - men forestiller mig, at der kommer lidt om livet som GPer, noget om sjove oplevelser fra engang og lidt om livet in general..

Læs med hvis du gider - det er IKKE et tiltag, som handler om promovering - bloggen er IKKE reklamefinansieret - det handler alene om, at jeg må pleje mit stakkels hoved, når jeg ikke kan få fysisk afled.. Og NEJ - håndholdt selvsex er IKKE det samme.. 

Stay Safe Alle :ph34r: (den sundhedsretslige emoji for tiden, hvor vi skal lære at smile med øjnene) ….

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
FrokostUartig skrev, for 18 minutter siden:

… at være isoleret og eneste underholdning - ud over nyheder non-stop - er for mig i al fald - at skrive.

Jeg skal lige i gang igen - men forestiller mig, at der kommer lidt om livet som GPer, noget om sjove oplevelser fra engang og lidt om livet in general..

Læs med hvis du gider - det er IKKE et tiltag, som handler om promovering - bloggen er IKKE reklamefinansieret - det handler alene om, at jeg må pleje mit stakkels hoved, når jeg ikke kan få fysisk afled.. Og NEJ - håndholdt selvsex er IKKE det samme.. 

Stay Safe Alle :ph34r: (den sundhedsretslige emoji for tiden, hvor vi skal lære at smile med øjnene) ….

Det lyder da som en fed ide jeg vil da gerne læse din blog:)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Indiske Devina skrev, Lige nu:

Det lyder da som en fed ide jeg vil da gerne læse din blog:)

Jamen gør da det.. Det er altid underholdende at læse med fra andres indre... :ph34r:<3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
FrokostUartig skrev, for 1 minut siden:

Jamen gør da det.. Det er altid underholdende at læse med fra andres indre... :ph34r:<3

Lige præcis men du må da lige skrive et link så jeg kan finde den når det er:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden:

Lige præcis men du må da lige skrive et link så jeg kan finde den når det er:-)

Der ligger 2 links i min første tekst. Teksten er _____ og teksten er vist blå. Det betyder, at der er lagt et link ind der, som du så kan trykke på og komme direkte til siden. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
BobbyBamBam skrev, for 11 minutter siden:

Du skriver godt. Har lige læst "Alt er vitterligt nyt"

Tak - jeg har også øvet mig ;-) og er glad for at skrive.. 

Læs endeligt med i morgen - måske tror jeg, at jeg skriver om nogle af de første besøg, jeg havde way back.. for det er så sjovt, som ting ændrer sig ad åre... 

KysKys :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 5 minutter siden:

. for det er så sjovt, som ting ændrer sig ad åre... 

KysKys :ph34r:

Det har du ret i. Alt ændrer sig hele tiden. Fascinerende

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

Der ligger 2 links i min første tekst. Teksten er _____ og teksten er vist blå. Det betyder, at der er lagt et link ind der, som du så kan trykke på og komme direkte til siden. 

Duuuh sorry den havde jeg slet ikke fanget. Jeg bliver åbenbart dum af ikke at få sex:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Listige Svend skrev, for 3 minutter siden:

Læser med på bloggen

Men er mest til billedbøger;):P

Det gør jeg mig ikke i... Så må du jo fornøje dig med noget andet end at læse med her... :ph34r:

eller måske have 2 skærme - en med billeder og min blog, som du læser.. det kan måske være løsningen.. :mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest klodshans1972

Måske at man en dag kan kigge forbi til inspiration til blogindlæg?? ;) 

hilsen Hans fra Lego

Del dette indlæg

Link til indlæg

Superstart du har lavet som newbie blogger. Jeg glæder mig oprigtig meget til at følge dine indlæg... og måske møde dig en dag :-) 

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Indiske Devina skrev, 1 time siden:

@FrokostUartig hold op hvor skriver du mega godt. De var virkelig gode:biggrin:

Jamen tak - som sagt har jeg skrevet meget og dette er endnu en måde at kommunikere ud på alt det, som jeg personligt må få tiden til at gå med, når nu sex er off… Selv-sex er helt fundament vedligehold og jeg anser det IKKE for at være sex, men selvpleje... som at få ordnet negle.. eller farvet hår :mrgreen::mrgreen:

Og dejligt at du læser med <3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Selv-sex... er som at få ordnet negle.. eller farvet hår” - “helt fundamentalt vedligehold”.

HOLD DA OP,  det er saftsusemig godt formuleret :-) 

Bliv endelig ved med at skrive. You Got Talent@.

Venligst

French

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
frenchlover1 skrev, for 4 minutter siden:

Selv-sex... er som at få ordnet negle.. eller farvet hår” - “helt fundamentalt vedligehold”.

HOLD DA OP,  det er saftsusemig godt formuleret :-) 

Bliv endelig ved med at skrive. You Got Talent@.

Venligst

French

Tak, det var dejligt at læse. Jamen det skal jeg nok. Prøv at stoppe mig :mrgreen:<3

Det er min egenomsorg i disse tider.. At skrive.. At få tømt hovedet og dele... så bliver der ligesom lettere inden i, når hovedet tømmes.. :ph34r::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
FrokostUartig skrev, for 2 timer siden:

Tak, det var dejligt at læse. Jamen det skal jeg nok. Prøv at stoppe mig :mrgreen:<3

Det er min egenomsorg i disse tider.. At skrive.. At få tømt hovedet og dele... så bliver der ligesom lettere inden i, når hovedet tømmes.. :ph34r::mrgreen:

Du er da heldig. Hos os mænd er der dobbelt så mange hoveder at tømme :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
Borende X skrev, for 12 timer siden:

Du er da heldig. Hos os mænd er der dobbelt så mange hoveder at tømme :D

Mit indtryk er nu, at hos mænd er der en forunderlig sammenhæng mellem de 2 hoveder.. Får man først tømt det lille, så har man sjovt nok også tømt det store... go figure.. :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig

Så er dagens blog klar.. 

Her taler jeg om hemmeligheder og hvordan vi som GPere er de heldige, som du deler dine hemmeligheder med... 

Læs med og enjoy :ph34r::ph34r: (det der med at smile med øjnene i disse covid19-tider...) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense
FrokostUartig skrev, for 20 timer siden:

Tak for bloggen - skriv endelig videre. Kunne være dejligt hvis flere vil gøre det samme :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest FrokostUartig
fraodense skrev, for 1 minut siden:

Tak for bloggen - skriv endelig videre. Kunne være dejligt hvis flere vil gøre det samme :)

Jamen jeg blogger skam videre.. Det er meget muntert... og ja, hvem ved.. måske har flere noget på hjertet, som de gerne vil dele.. ud over nøgenbilleder :ph34r::ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest fraodense
FrokostUartig skrev, for 2 minutter siden:

Jamen jeg blogger skam videre.. Det er meget muntert... og ja, hvem ved.. måske har flere noget på hjertet, som de gerne vil dele.. ud over nøgenbilleder :ph34r::ph34r:

Velskrevne ord er meget mere pirrende end nøgenbilleder - ord sætter fantasien i gang. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...