Hop til indhold
Syd-regionen

Føtex har vand i sprit dispensorerne

Recommended Posts

Jeg var på føtex i dag for at ville handle stort ind til de næste 2 ugers tid. 

Føtex må være gået død for sprit, for det var så tyndt som vand, det der kom ud af sprit dispensorerne og da jeg duftede til det, havde det overhovedet ingen duft. 

Jeg henvendte mig til en medarbejder og spurgte hvem der fyldte sprit beholderne op, det gjorde en medarbejder. Min kommentar var at der var ingen sprit i beholderne, men VAND !!! Hvad tror i hans svar var ! Han pejede hen på en anden spritbeholder og spurgte om jeg havde prøvet denne, for der var der sprit i. Mit svar var nej og at det var under al kritik at beholderne var fyldt med vand, det er et stort svineri og det måtte han give videre til chefen, for ellers gik jeg videre med det. Medarbejderen sagde at det skulle han nok gøre....ha ha den tror jeg ikke på og inden jeg gik sagde han, at der også var desinficerende væske i beholderen, jeg sagde at det var meget fortyndet, så fortyndet at det ikke har nogen virkning, men at jeg godt kunne regne ud, at de ikke har mere sprit og andet de kan anvende til desinfektion. 

Jeg er dybt forarget, rystet og rasende over at så stor en kæde som føtex, der sælger madvarer snyder med hygiejnen, det er falsk tryghed overfor forbrugerne.

Landt de fleste føtex medarbejder arbejder med handsker på, for at passe på sig selv eller fordi de godt er klar over at der er vand i spritbeholderne. Jeg tror ikke der er så mange der tænker over og opdager at der er vand i beholderne, når de kommer ind i Føtex for at handle.

Jeg overvejer nu hvad der er klogest at gøre, så her har jeg brug for jeres hjælp. Tænker flere senarer.

1. Skrive til føtex på deres hjemmeside, at jeg har opdaget at der er vand i deres spritbeholder. Så de måske hurtigst muligt må finde andre løsninger, for at forhindre corona smitte, jeg tænker om man ikke kan anvende rodalon til dispenserne ! Jeg vil true dem med at hvis de ikke finder en løsningen indenfor 1 time, så melder jeg dem for svindel og jeg kommer ned i butikken for at tjekke/dufte til det væske, der kommer ud af dispensorerne.

2. At jeg ikke kontakter føtex, for nu skal de have en over nakken, men jeg kontakter fødevare ministeren, men frygter at han synes han har andre vigtigere møder og ting at tage sig til for tiden...

Hvad ville i gøre ? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Syd-regionen skrev, for 4 minutter siden:

Jeg er dybt forarget, rystet og rasende over at så stor en kæde som føtex, der sælger madvarer snyder med hygiejnen, det er falsk tryghed overfor forbrugerne.

Men du ved det faktisk ikke - du gætter? Smagte du på det? Det kan have været klohexidin, som er lugtneutral og tyndt som vand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lagde du mærke til, om de ansatte kløede sig i nakken med handsker på, og om de skiftede handsker bagefter?

Ellers vil jeg høre, om du også vil holde øje med det, næste gang du er i et supermarked :-)

Venligst

French

Redigeret af frenchlover1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat

Kære mand...

I stedet for, at hakke på én mand skulle du gøre det modsatte.

Redigeret af WhoKnowsWhat

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dansk Supermarked er og har altid været svindlere.

Find andre steder at handle.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, Lige nu:

Eksisterer ikke længere, men i øvrigt er det jo en latterlig beskyldning at slynge ud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
ppd skrev, for 5 minutter siden:

Hvad får dig til at slynge den påstand ud? 

Det er nemlig ikke lige det man som kunde oplever. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden:

Hvad får dig til at slynge den påstand ud? 

Det er nemlig ikke lige det man som kunde oplever. 

Nej. Det kan vi se af overskriften..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Landsbytossen

Fik du det forkerte ben ud af sengen i morges? Og hvordan kan det være, at du har brug for at oprette en ny profil? Ved du godt, at dette opslag er lidt over grænsen, og det skal ikke kædes sammen med din normale profil?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair

Alligevel oprette sig som bruger for at skrive dit indlæg på en side der beskæftiger sig med købesex, Jesus krist! 

Vask dine hænder i stedet, der er vel sæbe

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 16 minutter siden:

Men du ved det faktisk ikke - du gætter? Smagte du på det? Det kan have været klohexidin, som er lugtneutral og tyndt som vand.

De kunne vel også have brugt Ethanolgel 85%, men det havde måske været for dyrt for milliardselskabet?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
ppd skrev, for 5 minutter siden:

Overskud på 1 milliard kr og der bliver større hvert år..

Og hvad så? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skriv både til Føtex og Salling Group, at du har spurgt dig til råds på Eroguide, og at du mistænker en lokal Føtex for at bruge vand i stedet for sprit, og spørg så hvad de vil give i kompensation for at du ikke bringer det videre til Ekstra Bladet.

Svarer de ikke indenfor en time, så skriv det samme til Fødevareministeren og Ekstra Bladet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
ppd skrev, for 6 minutter siden:

Sorry. 

Salling Group.

De må måske ikke tjene penge?.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie
Bebop skrev, for 21 minutter siden:

Det lyder som klorhexidin, problemet med det er bare at det ikke virker i den her sammenhæng.. Er selv hoppet i den fælde.

"Desinfektionsmidler med klorhexidin og benzalkoniumklorid har kun meget ringe effekt overfor virus og bør derfor ikke anvendes" - https://apopro.dk/coronavirus

Redigeret af Emmalie

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
ppd skrev, for 4 minutter siden:

Nej. Det kan vi se af overskriften..

Så du har intet konkret der kan underbygge din påstand om at de snyder.

Som Bebob skriver kunne det jo være et andet middel som ikke indeholder sprit. Min lokale Brugs kan ikke skaffe sprit, og har derfor et andet produkt, som ikke lugter af noget særligt, i dispenseren ved indgangen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej vent lige. I første omgang bør du lave et opslag på Facebook med link til dette opslag, så får du flere input til idéer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Allan37 skrev, for 3 minutter siden:

De må måske ikke tjene penge?.

Og snyde folk som overskriften?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
ppd skrev, for 9 minutter siden:

Det gør dem ikke til svindlere. Og det overskud, er de heller ikke kommet sovende til. De tilbyder hvad mange gerne vil købe.......

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden:

Så du har intet konkret der kan underbygge din påstand om at de snyder.

Som Bebob skriver kunne det jo være et andet middel som ikke indeholder sprit. Min lokale Brugs kan ikke skaffe sprit, og har derfor et andet produkt, som ikke lugter af noget særligt, i dispenseren ved indgangen. 

Så må trådstarter besøge dem igen og være sikker på det ikke er vand?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...