Syd-regionen 3 Skrevet 19. Marts, 2020 Jeg var på føtex i dag for at ville handle stort ind til de næste 2 ugers tid. Føtex må være gået død for sprit, for det var så tyndt som vand, det der kom ud af sprit dispensorerne og da jeg duftede til det, havde det overhovedet ingen duft. Jeg henvendte mig til en medarbejder og spurgte hvem der fyldte sprit beholderne op, det gjorde en medarbejder. Min kommentar var at der var ingen sprit i beholderne, men VAND !!! Hvad tror i hans svar var ! Han pejede hen på en anden spritbeholder og spurgte om jeg havde prøvet denne, for der var der sprit i. Mit svar var nej og at det var under al kritik at beholderne var fyldt med vand, det er et stort svineri og det måtte han give videre til chefen, for ellers gik jeg videre med det. Medarbejderen sagde at det skulle han nok gøre....ha ha den tror jeg ikke på og inden jeg gik sagde han, at der også var desinficerende væske i beholderen, jeg sagde at det var meget fortyndet, så fortyndet at det ikke har nogen virkning, men at jeg godt kunne regne ud, at de ikke har mere sprit og andet de kan anvende til desinfektion. Jeg er dybt forarget, rystet og rasende over at så stor en kæde som føtex, der sælger madvarer snyder med hygiejnen, det er falsk tryghed overfor forbrugerne. Landt de fleste føtex medarbejder arbejder med handsker på, for at passe på sig selv eller fordi de godt er klar over at der er vand i spritbeholderne. Jeg tror ikke der er så mange der tænker over og opdager at der er vand i beholderne, når de kommer ind i Føtex for at handle. Jeg overvejer nu hvad der er klogest at gøre, så her har jeg brug for jeres hjælp. Tænker flere senarer. 1. Skrive til føtex på deres hjemmeside, at jeg har opdaget at der er vand i deres spritbeholder. Så de måske hurtigst muligt må finde andre løsninger, for at forhindre corona smitte, jeg tænker om man ikke kan anvende rodalon til dispenserne ! Jeg vil true dem med at hvis de ikke finder en løsningen indenfor 1 time, så melder jeg dem for svindel og jeg kommer ned i butikken for at tjekke/dufte til det væske, der kommer ud af dispensorerne. 2. At jeg ikke kontakter føtex, for nu skal de have en over nakken, men jeg kontakter fødevare ministeren, men frygter at han synes han har andre vigtigere møder og ting at tage sig til for tiden... Hvad ville i gøre ? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kontant 386 Skrevet 19. Marts, 2020 Ekstra Bladet. Det hjælper. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 19. Marts, 2020 Syd-regionen skrev, for 4 minutter siden: Jeg er dybt forarget, rystet og rasende over at så stor en kæde som føtex, der sælger madvarer snyder med hygiejnen, det er falsk tryghed overfor forbrugerne. Men du ved det faktisk ikke - du gætter? Smagte du på det? Det kan have været klohexidin, som er lugtneutral og tyndt som vand. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cocacolazero 105 Skrevet 19. Marts, 2020 Skriv da til TV2 eller dr Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
frenchlover1 4118 Skrevet 19. Marts, 2020 (edited) Lagde du mærke til, om de ansatte kløede sig i nakken med handsker på, og om de skiftede handsker bagefter? Ellers vil jeg høre, om du også vil holde øje med det, næste gang du er i et supermarked Venligst French Redigeret 19. Marts, 2020 af frenchlover1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest WhoKnowsWhat Skrevet 19. Marts, 2020 (edited) Kære mand... I stedet for, at hakke på én mand skulle du gøre det modsatte. Redigeret 19. Marts, 2020 af WhoKnowsWhat Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheVoice 9521 Skrevet 19. Marts, 2020 Jeg ville nok ikke oprette en ny profil på EG. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 19. Marts, 2020 Dansk Supermarked er og har altid været svindlere. Find andre steder at handle. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 19. Marts, 2020 ppd skrev, Lige nu: Dansk Supermarked er og har altid været svindlere. Eksisterer ikke længere, men i øvrigt er det jo en latterlig beskyldning at slynge ud. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Marts, 2020 ppd skrev, for 5 minutter siden: Dansk Supermarked er og har altid været svindlere. Hvad får dig til at slynge den påstand ud? Det er nemlig ikke lige det man som kunde oplever. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 19. Marts, 2020 (edited) Bebop skrev, for 21 minutter siden: Eksisterer ikke længere, men i øvrigt er det jo en latterlig beskyldning at slynge ud. Sorry. Salling Group. Overskud på 1 milliard kr og der bliver større hvert år.. https://dk.trustpilot.com/review/dansksupermarked.dk Redigeret 19. Marts, 2020 af ppd 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 19. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 1 minut siden: Hvad får dig til at slynge den påstand ud? Det er nemlig ikke lige det man som kunde oplever. Nej. Det kan vi se af overskriften.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 19. Marts, 2020 Fik du det forkerte ben ud af sengen i morges? Og hvordan kan det være, at du har brug for at oprette en ny profil? Ved du godt, at dette opslag er lidt over grænsen, og det skal ikke kædes sammen med din normale profil? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 19. Marts, 2020 (edited) Alligevel oprette sig som bruger for at skrive dit indlæg på en side der beskæftiger sig med købesex, Jesus krist! Vask dine hænder i stedet, der er vel sæbe Redigeret 19. Marts, 2020 af Pophair Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
EksilKøbenhavner 1478 Skrevet 19. Marts, 2020 Vent... du var ude og handle ind til de næste 2 uger?!? Hvor meget toilet papir fik du med hjem? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 19. Marts, 2020 Bebop skrev, for 16 minutter siden: Men du ved det faktisk ikke - du gætter? Smagte du på det? Det kan have været klohexidin, som er lugtneutral og tyndt som vand. De kunne vel også have brugt Ethanolgel 85%, men det havde måske været for dyrt for milliardselskabet? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Marts, 2020 ppd skrev, for 5 minutter siden: Overskud på 1 milliard kr og der bliver større hvert år.. Og hvad så? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 19. Marts, 2020 Skriv både til Føtex og Salling Group, at du har spurgt dig til råds på Eroguide, og at du mistænker en lokal Føtex for at bruge vand i stedet for sprit, og spørg så hvad de vil give i kompensation for at du ikke bringer det videre til Ekstra Bladet. Svarer de ikke indenfor en time, så skriv det samme til Fødevareministeren og Ekstra Bladet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 460 Skrevet 19. Marts, 2020 ppd skrev, for 6 minutter siden: Sorry. Salling Group. Overskud på 1 milliard kr og der bliver større hvert år.. De må måske ikke tjene penge?. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 19. Marts, 2020 (edited) Bebop skrev, for 21 minutter siden: Men du ved det faktisk ikke - du gætter? Smagte du på det? Det kan have været klohexidin, som er lugtneutral og tyndt som vand. Det lyder som klorhexidin, problemet med det er bare at det ikke virker i den her sammenhæng.. Er selv hoppet i den fælde. "Desinfektionsmidler med klorhexidin og benzalkoniumklorid har kun meget ringe effekt overfor virus og bør derfor ikke anvendes" - https://apopro.dk/coronavirus Redigeret 19. Marts, 2020 af Emmalie Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 19. Marts, 2020 ppd skrev, for 4 minutter siden: Nej. Det kan vi se af overskriften.. Så du har intet konkret der kan underbygge din påstand om at de snyder. Som Bebob skriver kunne det jo være et andet middel som ikke indeholder sprit. Min lokale Brugs kan ikke skaffe sprit, og har derfor et andet produkt, som ikke lugter af noget særligt, i dispenseren ved indgangen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Julius 1353 Skrevet 19. Marts, 2020 Nej vent lige. I første omgang bør du lave et opslag på Facebook med link til dette opslag, så får du flere input til idéer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 19. Marts, 2020 Allan37 skrev, for 3 minutter siden: De må måske ikke tjene penge?. Og snyde folk som overskriften? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 19. Marts, 2020 ppd skrev, for 9 minutter siden: Overskud på 1 milliard kr og der bliver større hvert år.. Det gør dem ikke til svindlere. Og det overskud, er de heller ikke kommet sovende til. De tilbyder hvad mange gerne vil købe....... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7850 Skrevet 19. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 4 minutter siden: Så du har intet konkret der kan underbygge din påstand om at de snyder. Som Bebob skriver kunne det jo være et andet middel som ikke indeholder sprit. Min lokale Brugs kan ikke skaffe sprit, og har derfor et andet produkt, som ikke lugter af noget særligt, i dispenseren ved indgangen. Så må trådstarter besøge dem igen og være sikker på det ikke er vand? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg