Hop til indhold

Klinikker lav et webcam studio

Featured Replies

Skrevet

Der er tråde med kreativ tænkning i muligheder, i at skabe lidt forretning for webcam sex.

Nu hvor Admin pt tillader VIP annoncer for webcam med forudbetaling, med en præcisering af at det er for egen risiko.

Kunne man så ikke simpelthen lave et webcam studio i klinikker, der holder lukket pt, som de kunne reklamere med som en ydelse?

I stedet for at piger sidder og roder med det derhjemme, så kunne de have vagter med webcam, og flere kunne arbejde på samme tid på de samme vagter.

Mon ikke også det kan gøres sikrere så, og mon det kan gøres med masker på?

Kan det laves, så der ikke er risiko for at optagelser finder vej ud på nettet, udenfor det åbne vindue mellem kunde og pige?

Jeg har intet begreb skabt om, hvordan det kan laves, men det haster med at få det stablet på benene, hvis nogle gerne vil prøve det.

Søgte på webcam studio:

https://www.google.com/search?q=webcam+studio&rlz=1C1PQHA_enDK523DK523&ei=HiVzXtaNGorRrgT0yoDIDQ&start=10&sa=N&ved=2ahUKEwjWlI7Jh6boAhWKqIsKHXQlANkQ8NMDegUIDRCpAg&biw=1422&bih=699

Måske det også kan holde lidt gang i markedsføringen, samtidig med at der kommer bare lidt penge i kassen.

Også sådan at mænd, der ikke kom tættere på end med webcam, måske beslutter sig for at hun skal opleves live når det igen bliver muligt  :)

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

På dkwebcam er der en voldsom stigning af piger og mange fyre som benytter sig af det, det hele er sat op, man bestemmer selv indkomsten og får det udbetalt hver den 14.

Har ladet mig fortælle der sidder en dansk pige som har tjent 15.000 kr på 1 mdr ved udlukkende og vise sig frem  om det så er 24/4 hun er på eller et par timer om dagen, det ved jeg ikke.

Skrevet
2cool skrev, for 1 minut siden:

På dkwebcam er der en voldsom stigning af piger og mange fyre som benytter sig af det, det hele er sat op, man bestemmer selv indkomsten og får det udbetalt hver den 14.

Har ladet mig fortælle der sidder en dansk pige som har tjent 15.000 kr på 1 mdr ved udlukkende og vise sig frem  om det så er 24/4 hun er på eller et par timer om dagen, det ved jeg ikke.

Problemet for nogle, er at de ikke vil bruge deres konto til at få overført fra dkwebcam, det er også skattepligtigt

Skrevet
Pophair skrev, for 2 minutter siden:

Problemet for nogle, er at de ikke vil bruge deres konto til at få overført fra dkwebcam, det er også skattepligtigt

DKwebcam udbetaler pengene, du skal selv sørge for at opgive b indkomst. Og hvem gør det?

Skrevet
Pophair skrev, for 6 minutter siden:

Al indtægt er skattepligtig, det er bare ikke alt, der bliver opgivet...

Skrevet
warmgun skrev, for 30 minutter siden:

Al indtægt er skattepligtig, det er bare ikke alt, der bliver opgivet...

Ja, ved jeg godt, selv narkohandlere skal betale Skat. Min pointe er, at indtægt fra dkwebcam går på din Nem-konto og du selv er forpligtet til at betale B-skat. Dkwebcam tager også en bid af indtægten. 

Det er Denise Klarskov, der står bag. 

Skrevet
Pophair skrev, for 45 minutter siden:

Dkwebcam tager også en bid af indtægten.

40 % og af de resterende 60 % skal der betales skat.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 4 minutter siden:

Voldsomt og de færreste interesserede kender hjemmesiden. Derfor er det nok økonomisk mere rentabelt  at annoncere på AL og anvende facetime eller skype eller noget helt tredje.

Personligt synes jeg webcam virker for 90'er agtig og dermed passé.

Redigeret af Lasselarseb

Skrevet
  • Author
Landsbytossen skrev, for 7 minutter siden:

Er det så ikke nu at nogle skulle prøve at strikke løsning sammen, hvor de både får flere kunder, og tjener mere selv?

Lasselarseb skrev, for 5 minutter siden:

Voldsomt og de færreste interesserede kender hjemmesiden. Derfor er det nok økonomisk mere rentabelt  at annoncere på AL og anvende facetime eller skype eller noget helt tredje.

Hvem ved, måske er det en ny forretnings mulighed, der kan få et boost af at man ikke kan gå på klinik.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet

Måske, men det tager nok lidt tid endnu. Folk er stadig for bekymrede og ikke begyndt at bekymre sig endnu

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 33 minutter siden:

Ja, men de 40 % er fradragsberettiget, hvis du opretter det som en virksomhed

Redigeret af Pophair

Skrevet

Rejse, damen sagde Bliv hjemme. Man kan fint lave cam hjemmefra, enten selv eller på dkwebcam eller sexlir.dk. Der findes sikkert også andre sider, men de to er danske.

Og til diverse spekulationer om skat; man skal betale skat uanset om det er IRL eller cam, det kan da ikke være til diskussion....

Skrevet
  • Author
Liv skrev, Lige nu:

Rejse, damen sagde Bliv hjemme

Ja for søren, av tak, ja det skal vel nok forståes så bogstavligt :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Skrevet
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Ja for søren, av tak, ja det skal vel nok forståes så bogstavligt :(

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja, det skal det. Det er ikke for sjov at skolerne holder lukket og mange af os er sendt hjem fra job. 

Skrevet
Pophair skrev, for 2 timer siden:

Ja, men de 40 % er fradragsberettiget, hvis du opretter det som en virksomhed

Har du et link til det på SKATs hjemmeside?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.