Hop til indhold
C50

Overskriften er moral og etik.

Recommended Posts

C50 skrev, for 13 minutter siden:

Hvordan slår jeg automatisk ordfordlag fra? Jeg har nemlig bemærket mine ord bliver lavet om? 

Det har jeg godt nok ikke oplevet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 4 minutter siden:

Den er god nok. Hvis jeg skriver et ord kan det laves om, der må være en ordbog på en eller anden måde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det betyder heller ikke så meget :) 

Det er gået op for mig at jeg er total hadet herinde, det forstår jeg på nogle områder. 

Det er bare tragisk jeg skal forlade et forum fordi  der findes et had mod mig. ( mit humør skal ikke ødelægges )Hvordan kan der findes et had mod en pige som er så ærlig, og I mænd eller et mindretal af piger ikke står frem i kampen om netop usandheder?

Jeg undres.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
C50 skrev, for 50 minutter siden:

Hvordan slår jeg automatisk ordfordlag fra? Jeg har nemlig bemærket mine ord bliver lavet om? 

Hvad skriver du på?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Borende X skrev, for 39 minutter siden:

Jo hvis man har automatisk ordforslag på, så vil enheden skrive f.eks afvis i stedet for af. 

Hvis man benytter et meget lille antal ord i sin kommunikation er det fint nok, men eller er det irriterende. De fleste smartphones har det slået til som standard. 

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, for 52 minutter siden:

Hvad skriver du på?

Jeg skriver enten på en Ipone eller Mac. 

Aarhuselsker skrev, for 50 minutter siden:

Jo hvis man har automatisk ordforslag på, så vil enheden skrive f.eks afvis i stedet for af. 

Hvis man benytter et meget lille antal ord i sin kommunikation er det fint nok, men eller er det irriterende. De fleste smartphones har det slået til som standard. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lynet2019

Hvad handler denne tråd egentlig om ???? Er der en normal velformulerede person der kan løfte sløret ?   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 9 minutter siden:

Hvad handler denne tråd egentlig om ???? Er der en normal velformulerede person der kan løfte sløret ?   

Hmm.

Godt spørgsmål, måske skal du måle din penis inden du spørger. Eller hvad, hvad synes du selv?

Hvad handler tråden om?

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 2 timer siden:

Det betyder heller ikke så meget :) 

Det er gået op for mig at jeg er total hadet herinde, det forstår jeg på nogle områder. 

Det er bare tragisk jeg skal forlade et forum fordi  der findes et had mod mig. ( mit humør skal ikke ødelægges )Hvordan kan der findes et had mod en pige som er så ærlig, og I mænd eller et mindretal af piger ikke står frem i kampen om netop usandheder?

Jeg undres.

Hadet? Det kan jeg ikke forestille mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 1 minut siden:

Jo, jeg er noget hadet :) det er sødt af dig og tro andet

Der er ganske få piger som holder af mig og det selvfølgelig gengældt. Men faktum er, der findes mange som hader mig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, Lige nu:

Jo, jeg er noget hadet :) det er sødt af dig og tro andet

Der er ganske få piger som holder af mig og det selvfølgelig gengældt. Men faktum er, der findes mange som hader mig. 

Jeg er så ligeglad med de hader mig :) 

Det må skyldes en årsag :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 20 minutter siden:

Nu skal jeg fortælle dig noget som gør rigtig ondt på mig. Jeg har oplevet rigtig meget. 

Så undrer det mig, hvorfor skal jeg høre det ene og andet når jeg faktisk er så ligeglad med stedet, dem selv og andet?

Hvorfor, og fortæl mig , hvorfor en pige skal snørers i edderkopspind uden nogle mænd sætter jer på trappetrinene  og overvejer situationsfornemnelser?

Ludersex, er ikke dybt, men nogle af stederne skaber emotionel kompleks med sig. Problemet er her, jeg gider ikke følge andres bølger

Faktisk er intens verden et sanseligt sprog som nogle skal øves sig på. ligesom en fisse ikke betyder penge.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Lynet2019 skrev, for 10 timer siden:

Mangel på personale i psykiatrien under coronakrisen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 35 minutter siden:

Mangel på personale i psykiatrien under coronakrisen.

Ja, faktisk. Det er under al kritik af de piger som ønsker at fratræde ethvert befindende ikke kan stoppe fordi....

Jeg bliver virkelig så oprigtig ked af den måde folk føler sig oprustet til i psykiatrien. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lynet2019

C50.   Kan du prøve at skrive lidt om hvad du egentlig skriver om.  Det er lidt svært at tyde 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Misjo1
Lynet2019 skrev, den ‎21‎-‎03‎-‎2020 at 14:08:

Det her Er det  mest tragisk komiske indlæg af ts jeg i min lange liv, har oplevet.  

.    

Tro mig det kan blive meget bedre/værre..

Del dette indlæg

Link til indlæg
C50 skrev, for 9 timer siden:

Ja, faktisk. Det er under al kritik af de piger som ønsker at fratræde ethvert befindende ikke kan stoppe fordi....

Jeg bliver virkelig så oprigtig ked af den måde folk føler sig oprustet til i psykiatrien. 

Psykiatrien skal du nok have en lup for at finde når regningen for det her skal betales.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lynet2019
C50 skrev, for 22 timer siden:

Hmm.

Godt spørgsmål, måske skal du måle din penis inden du spørger. Eller hvad, hvad synes du selv?

Hvad handler tråden om?

Jeg har lige målt min pik. Og jeg har også læst overskriften     Det hjalp mig ikke.    Men dit svar til mig fik mig til at tænke, at du måske heller ikke ved det.  

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...