Hop til indhold
Rejsenetværk

Om ansvarlighed eller manglen på samme

Recommended Posts

Der er en bebrejdelse, der går igen gennem ind til flere tråde nu!

1. Piger og steder der har holdt åben for længe.

2. Annonce portaler der har tilladt annoncer for længe, med annoncer for åbne steder.

Skræmme perspektiv

Der har været appelleret til at udvise en ansvarlighed, som der har været argumenteret for, at der ikke er blevet udvist.

Der opfordres til anmeldelser af steder og piger, til politi og myndigheder.

Der tilkendegives det perspektiv, at vi  ved vores passivitet i alle led, for længe har givet ammunitionen til, efter denne Corona krise, at kunne fremstille os som i situationen særligt uansvarlige.

Vi derfor bærer ved, til en øget risiko for kriminalisering af køb og salg af sex.

Jeg indrømmer gerne, at vi for en udenforstående, og som en overfladisk betragtning kan tage os mindre kønt ud.

Har man det motiv, at udstille branchens mangel på ansvarlighed, så er der også mulighed for at få det til at tage sig sådan ud.

Men graver man bare spadestikket dybere!

1. Der har været mange annoncer, som har opretholdt deres annoncer fra meget tidligt, om at de netop holder lukket og hvorfor.

2. Der har været en del annoncer for steder der har holdt åben, mens det endnu ikke var forbudt, som så mange andre steder, herunder fitnesscentre, massører etc.

3. Østpiger og thai steder, har holdt åben, måske uden muligheden for information på sprog som de forstår.

Kardinal punktet

De punkter jeg opridser, siger imidlertid intet om omfanget af kommerciel sexuel aktivitet, i fasen op til, at nu skal alle holde lukket.

At vurdere ud fra den desperation, der fra udøvende side er kommet til udtryk, tyder rigtig meget nærmere på, at kunderne i massivt omfang er blevet væk selvom der har været åben.

Er det den faktuelle tilstand, ja så er der heller ikke belæg for, at tillægge hele fødekæden til købesex, en sådan helt særlig uansvarlighed, at det skulle kunne tale for, nu at gøre køb af sex kriminelt.

DSB kører og har haft en nedgang på 80 % af deres passagerer, jeg ser det i metroen i Lidl, når jeg nu bevæger mig ud i de nødvendigste ærinder, her er tæt på menneske tomt.

Sådan kan det have været, også på åbne bordeller, før alt blev lukket ned.

Drag lære

Imidlertid håber jeg,  at vi vil blive betragtet uden fordømmelse fra professionelt hold, fra politisk hold ved vi hvem vores fjender er, og hvad vi fra deres side, i værste fald kan have i vente, af forsøg på at udnytte situationen.

Skal vi imidlertid kunne forvente accept fremadrettet, så mener jeg at denne krise, hvor alle på alle niveauer i samfundet, blev taget på sengen, bør give anledning til at man fra branchens side,  samarbejder med myndighederne, om en evaluering af forløbet, for sammen at være forberedt næste gang, skulle det ske igen.

Herunder dem der annoncerer for salg af sex, og de platforme der faciliterer denne annoncering.

Det vil være hensigtsmæssigt at indgå nogle krise aftaler på forhånd, og etablere et forum for dialog med myndighederne, der gør at man fra start, er i en konstruktiv dialog under en krise der involverer parterne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Pt er myndighederne vist ikke interesseret i dialog med pigerne i erhvervet ;) 

Respekt for at der nu er lukket rundt omkring - ikke mindst også for pigerne og deres nærmestes skyld. 

Og i skal vide at jeg føler med jer, i forhold til den økonomiske lussing det giver... og ja ved godt ord ikke kun er en ringe trøst i denne sammenhæng :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Prinz skrev, for 14 minutter siden:

Pt er myndighederne vist ikke interesseret i dialog med pigerne i erhvervet ;) 

Respekt for at der nu er lukket rundt omkring - ikke mindst også for pigerne og deres nærmestes skyld. 

Og i skal vide at jeg føler med jer, i forhold til den økonomiske lussing det giver... og ja ved godt ord ikke kun er en ringe trøst i denne sammenhæng :( 

Bare vendt når vi engang kommer ud af denne krise, er jeg den første der hele min løn hos de skønne piger, jeg er ved at falde i min løg som er så tunge og store at jeg har brug for en trillebør.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare det og lade øjnene glide ned over de mange annoncer som er på i dag på AL, det er skræmmende. En del thai steder er åben, en del danske piger tager imod og så en ordenlig røvfuld af østpiger som også tager imod.

Om de er klar over krisen, et er jeg 100% sikker på. Min mistanke om at det er pimpen som sender pigerne ud i feltet, han er total ligeglad.

Disse piger kan ikke forlade dk eftersom grænserne er lukket, de kan heller ikke blive her, for de tjener sikkert alt for lidt.

Det eneste i kan gøre er at huske de piger og aldrig besøge dem igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der

Rejsenetværk skrev, for 9 timer siden:

Der er en bebrejdelse, der går igen gennem ind til flere tråde nu!

1. Piger og steder der har holdt åben for længe.

2. Annonce portaler der har tilladt annoncer for længe, med annoncer for åbne steder.

Skræmme perspektiv

Der har været appelleret til at udvise en ansvarlighed, som der har været argumenteret for, at der ikke er blevet udvist.

Der opfordres til anmeldelser af steder og piger, til politi og myndigheder.

Der tilkendegives det perspektiv, at vi  ved vores passivitet i alle led, for længe har givet ammunitionen til, efter denne Corona krise, at kunne fremstille os som i situationen særligt uansvarlige.

Vi derfor bærer ved, til en øget risiko for kriminalisering af køb og salg af sex.

Jeg indrømmer gerne, at vi for en udenforstående, og som en overfladisk betragtning kan tage os mindre kønt ud.

Har man det motiv, at udstille branchens mangel på ansvarlighed, så er der også mulighed for at få det til at tage sig sådan ud.

Men graver man bare spadestikket dybere!

1. Der har været mange annoncer, som har opretholdt deres annoncer fra meget tidligt, om at de netop holder lukket og hvorfor.

2. Der har været en del annoncer for steder der har holdt åben, mens det endnu ikke var forbudt, som så mange andre steder, herunder fitnesscentre, massører etc.

3. Østpiger og thai steder, har holdt åben, måske uden muligheden for information på sprog som de forstår.

Kardinal punktet

De punkter jeg opridser, siger imidlertid intet om omfanget af kommerciel sexuel aktivitet, i fasen op til, at nu skal alle holde lukket.

At vurdere ud fra den desperation, der fra udøvende side er kommet til udtryk, tyder rigtig meget nærmere på, at kunderne i massivt omfang er blevet væk selvom der har været åben.

Er det den faktuelle tilstand, ja så er der heller ikke belæg for, at tillægge hele fødekæden til købesex, en sådan helt særlig uansvarlighed, at det skulle kunne tale for, nu at gøre køb af sex kriminelt.

DSB kører og har haft en nedgang på 80 % af deres passagerer, jeg ser det i metroen i Lidl, når jeg nu bevæger mig ud i de nødvendigste ærinder, her er tæt på menneske tomt.

Sådan kan det have været, også på åbne bordeller, før alt blev lukket ned.

Drag lære

Imidlertid håber jeg,  at vi vil blive betragtet uden fordømmelse fra professionelt hold, fra politisk hold ved vi hvem vores fjender er, og hvad vi fra deres side, i værste fald kan have i vente, af forsøg på at udnytte situationen.

Skal vi imidlertid kunne forvente accept fremadrettet, så mener jeg at denne krise, hvor alle på alle niveauer i samfundet, blev taget på sengen, bør give anledning til at man fra branchens side,  samarbejder med myndighederne, om en evaluering af forløbet, for sammen at være forberedt næste gang, skulle det ske igen.

Herunder dem der annoncerer for salg af sex, og de platforme der faciliterer denne annoncering.

Det vil være hensigtsmæssigt at indgå nogle krise aftaler på forhånd, og etablere et forum for dialog med myndighederne, der gør at man fra start, er i en konstruktiv dialog under en krise der involverer parterne.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Godt indlæg. Der er næppe tvivl om, at myndighederne holder meget øje med GP-branchen. Hvis branchen ikke udviser ansvarlighed under den nuværende corona-krise, vil visse politiske kræfter, efterfølgende, når tilstandene normaliseres, være parate med sanktioner/forbud.

Del dette indlæg

Link til indlæg
2cool skrev, for 31 minutter siden:

Bare det og lade øjnene glide ned over de mange annoncer som er på i dag på AL, det er skræmmende. En del thai steder er åben, en del danske piger tager imod og så en ordenlig røvfuld af østpiger som også tager imod.

Om de er klar over krisen, et er jeg 100% sikker på. Min mistanke om at det er pimpen som sender pigerne ud i feltet, han er total ligeglad.

Disse piger kan ikke forlade dk eftersom grænserne er lukket, de kan heller ikke blive her, for de tjener sikkert alt for lidt.

Det eneste i kan gøre er at huske de piger og aldrig besøge dem igen.

Lige til perspektiv, så har man i Pattaya endelig fået det første tilfælde med corona:

https://thethaiger.com/coronavirus/287862

Og i hele Thailand kun omkring 200 tilfælde

https://thethaiger.com/coronavirus/thailand-confirms-35-new-coronavirus-cases-total-surpasses-200

- alligevel er politikerne også her blevet skøre og har lukket alle værtshuse og forlystelsessteder. Restauranter må dog stadig gerne holde åbent - der skal blot være flere meter mellem gæsterne - håber ikke det også gælder, hvis man er et par, der er ude at spise sammen ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det som jeg er bange for, det er at når alt dette en dag er lykkeligt overstået.

Der går jagten ind på at finde syndebukke, og at os der køber og sælger sex vil blive søgt gjort til syndebukke.

Uagtet om vi rent statistisk vil udgøre så få mennesker, at vi med den akkumulerede aktivitet ikke vil kunne påstås, at udgøre en af hovedkilderne til at det gik som det gik.

Min pointe er at man i en sådan jagt efter syndebukke vil fiske i rørte vande, og med forsæt ignorere faktoren for hvor meget aktivitet, der rent faktisk har været på åbne steder under krisen.

Uagtet at mange piger har siddet på vagter, hvor der vel ofte ikke er kommet et øje, og de derfor ingen kunder har haft.

Men det har mennesker med en sådan dagsorden, ingen interesse i at fremhæve.

Østpigerne og thai pigerne, kan myndigheder og politikere ikke komme i dialog med.

Men det burde de kunne komme med nogle af de stærke danske kvinder i branchen, ejerne af EG og AL, samt JP Politikens hus.

Det bedste der kan komme ud af denne tragedie, det er at parterne taler sammen, om hvad det lige var at der gik galt, og at man sammen lægger en plan for hvordan man sammen tackler en ny krise, hvor vi som branche havner midt i orkanens øje.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...