Gæst Skrevet 23. Marts, 2020 Bebop skrev, for 42 minutter siden: Hvad er du egentlig enig i? Jeg lader jo netop tvivlen komme alle til gode ved at fremlægge historikken af anmeldelser af den eller de piger, der bruger de billeder. Enhver må selv dømme troværdigheden - jeg har ikke selv nogen sikker domfældelse - det er jeg for godt opdraget til: Jeg konkluderer ikke uden sikker viden. Jeg er enig i at man ikke bare skal angribe nye brugere fordi de er nye.... eller fordi man syntes deres anmeldelse lyder for godt til at være sandt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
VikingThor 198 Skrevet 23. Marts, 2020 Anna er simpelthen bare dejligt Pænt høj, lange ben, meget slank mave, kønt ansigt - men mest af alt, lige så venlig og smilende som hun er fræk 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 24. Marts, 2020 VikingThor skrev, for 3 timer siden: Anna er simpelthen bare dejligt Pænt høj, lange ben, meget slank mave, kønt ansigt - men mest af alt, lige så venlig og smilende som hun er fræk men det er ikke hende man ser på billederne vel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 24. Marts, 2020 troublemaker1968 skrev, for 10 timer siden: Jeg er enig i at man ikke bare skal angribe nye brugere fordi de er nye.... eller fordi man syntes deres anmeldelse lyder for godt til at være sandt. Okay, men det gjorde jeg jo heller ikke. Jeg reagerer fordi du erklærede dig enig i et udsagn til mig om at jeg skulle lade tvivlen komme nye brugere til gode. Det gør og gjorde jeg også, så det er lidt irriterende at blive beskyldt for det flere gange. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 24. Marts, 2020 troublemaker1968 skrev, for 6 timer siden: men det er ikke hende man ser på billederne vel ? Nej det er fastslået uden for enhver tvivl i både denne og den tidligere tråd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 25. Marts, 2020 Lang tråd her uden en anmeldelse bortset fra den først. Er der andre der har besøgt pigen? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9651 Skrevet 25. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 40 minutter siden: Lang tråd her uden en anmeldelse bortset fra den først. Er der andre der har besøgt pigen? Jeg vil bare lige pointere, at der er to andre anmeldelser i det link jeg lagde ind, og så har du måske overset, at @VikingThor også giver sit besyv med i denne tråd, så i alt er der fire brugere, der har besøgt hende. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg