Bamsen 713 Skrevet 18. Marts, 2020 Lad os se fremad og drømme lidt. Nu hvor de dejlige piger er uopnåelige , og vi må nøjes med at drømme om at møde en dejlig G.P. er Hvem drømmer i om at møde som den første. Jeg drømmer om at møde Jessica Rabbit eller måske en der bare ligne lidt 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Landsbytossen 1575 Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg skal på FKK 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Marts, 2020 Bamsen skrev, for 17 minutter siden: Lad os se fremad og drømme lidt. Nu hvor de dejlige piger er uopnåelige , og vi må nøjes med at drømme om at møde en dejlig G.P. er Hvem drømmer i om at møde som den første. Jeg drømmer om at møde Jessica Rabbit eller måske en der bare ligne lidt Så du er ikke gået på pension som du tidligere har skrevet? Du skrev i en tråd at du ikke ville foretage nye gp besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 18. Marts, 2020 Nemtøs skrev, Lige nu: Så du er ikke gået på pension som du tidligere har skrevet? Du skrev i en tråd at du ikke ville foretage nye gp besøg. Hej Nemtøs. Jo jeg er gået i cølibat, men jeg Drømmer alligevel, og nu er vi mange der må nøjes med at drømme, så det kunne være spændende at høre hvem de andre herre i dette forum drømmer om Og min Drømmepige Jessica Rabbit er alligevel uopnåelig... Så jeg Drømmer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Marts, 2020 Bamsen skrev, for 6 minutter siden: Hej Nemtøs. Jo jeg er gået i cølibat, men jeg Drømmer alligevel, og nu er vi mange der må nøjes med at drømme, så det kunne være spændende at høre hvem de andre herre i dette forum drømmer om Og min Drømmepige Jessica Rabbit er alligevel uopnåelig... Så jeg Drømmer Drømme og fantasier er vigtige at holde fast i. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Jørgen H. Skrevet 18. Marts, 2020 Det må være nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Horsensfyr 19 Skrevet 18. Marts, 2020 Nemtøs kunne jeg rigtig godt tænke mig at møde, når tiderne skifter igen... Dina.g står også meget højt på listen, ligesom frodige Ida også gør... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 18. Marts, 2020 Horsensfyr skrev, Lige nu: Nemtøs kunne jeg rigtig godt tænke mig at møde, når tiderne skifter igen... Dina.g står også meget højt på listen, ligesom frodige Ida også gør... Ja Dinag, er bare skøn og der er lidt frk Rabbit over hende, kan være lidt rødblond , lille talje ,lille røv og et par pragtfulde bryster. Så hun er i min lille hemmelige top 3 ...Har heldigvis mødt den skønne flere gange..Så jeg drømmer lidt om Dinag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hardkårn 1 Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg har længe tænkt på at opleve Nemtøs men jeg må jo desværre vente til jeg fylder 40. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 18. Marts, 2020 Hardkårn skrev, for 3 minutter siden: Jeg har længe tænkt på at opleve Nemtøs men jeg må jo desværre vente til jeg fylder 40. endnu en af de gamle nye bruger ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 18. Marts, 2020 Helt klart @Frække Tanja og måske sammen med @Lina_bbw hvis pengene er til det. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3633 Skrevet 18. Marts, 2020 Allan37 skrev, for 3 minutter siden: Helt klart @Frække Tanja og måske sammen med @Lina_bbw hvis pengene er til det. Uuuh læææækert 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 775 Skrevet 18. Marts, 2020 Uhhh der er mange drømmepiger...... I Den realistiske afdeling er Naya, @Trine Tease, @Sweet Mia, Tiffany, Nikoline, @Lucy Black, Lisbeth, Kelly helt klart øverst på en lang liste. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 18. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 3 timer siden: Så du er ikke gået på pension som du tidligere har skrevet? Du skrev i en tråd at du ikke ville foretage nye gp besøg. gider ikke engang kommenterer på hans tråde, han er nok en af de mest utroværdige herinde, var det ik ham som var helt uerfaren med GP sex med sin profil nr 2 rørlægger/smed Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) DygtigMaler skrev, for 7 minutter siden: gider ikke engang kommenterer på hans tråde, han er nok en af de mest utroværdige herinde, var det ik ham som var helt uerfaren med GP sex med sin profil nr 2 rørlægger/smed Jo, det er i min verden at tage pis på andre og deres tid ved at spørge til råds som uerfaren bruger (når det ikke er sandt). Der findes måske en god forklaring i form af dissociativ lidelse...hvem ved Redigeret 18. Marts, 2020 af Nemtøs . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 18. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Jo, det er i min verden at tage pis på andre og deres tid ved at spørge til råds som uerfaren bruger (når det ikke er sandt). Der findes måske en god forklaring i form af dissociativ lidelse...hvem ved Helt enig, jeg kommer aldrig til at ta denne bruger seriøs, men ved jo ikke om det er sandt det han siger og han ændre forklaring hele tiden, nu det han sidste anmeldelse, nu går han på pension, bla,bla...kommer ik andet en lort ud af munden på den Bamse el lille bamse el hvem nu han i bund og grund er Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, for 1 minut siden: Helt enig, jeg kommer aldrig til at ta denne bruger seriøs, men ved jo ikke om det er sandt det han siger og han ændre forklaring hele tiden, nu det han sidste anmeldelse, nu går han på pension, bla,bla...kommer ik andet en lort ud af munden på den Bamse el lille bamse el hvem nu han i bund og grund er Desværre mange som ikke er seriøse. Jeg har også selv et par gange overreageret i vrede og skrevet at jeg ville lukke min profil herinde, når jeg så er nedkølet og kommet nogenlunde fornuftig igen har jeg set anderledes på tingene. Men direkte smidt en løgn herinde - nope! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 18. Marts, 2020 (edited) Nemtøs skrev, for 2 minutter siden: Desværre mange som ikke er seriøse. Jeg har også selv et par gange overreageret i vrede og skrevet at jeg ville lukke min profil herinde, når jeg så er nedkølet og kommet nogenlunde fornuftig igen har jeg set anderledes på tingene. Men direkte smidt en løgn herinde - nope! Du er ligesom Christina, lige ud af landevejen, formemmer hvor man har jer henne, ik så meget pis, ka jeg godt lide. Redigeret 18. Marts, 2020 af DygtigMaler Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 18. Marts, 2020 DygtigMaler skrev, Lige nu: Du er ligesom Christina, lige ud af landevejen, formemmer hvor man har jer hende, ik så meget pis, ka jeg godt lide. Nejer og løfter lidt op i kjolen - tak Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 18. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 4 timer siden: Drømme og fantasier er vigtige at holde fast i. Hej. Ja drømme skal man have. Og jeg har ikke sagt at jeg vil nedlægge min profil, men mere anmeldelser. Det med en anden profil var en fejl og det beklager jeg. Den var der kun i 4 dage. Beklager Lad os heller se fremad og glæde os til at pigerne kommer tilbage. og dermed en smiley til dig Nemtøs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 18. Marts, 2020 Tjah, jeg har altid sagt lidt, men godt. Og overført til glædespiger .......... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
klinikfuckers 1181 Skrevet 18. Marts, 2020 Så skal jeg hygge mig med Sweet Sophie igen❤️❤️❤️❤️ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bamsen 713 Skrevet 18. Marts, 2020 klinikfuckers skrev, for 3 timer siden: Så skal jeg hygge mig med Sweet Sophie igen❤️❤️❤️❤️ Har du ikke et link så vi andre kan drømme med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 18. Marts, 2020 Bamsen skrev, for 13 minutter siden: Har du ikke et link så vi andre kan drømme med Det skulle så gerne blive dette: https://www.eroguide.dk/forum/profile/35875-sweet-sophie/ 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg prøver bare at holde min drøm ved lige om de piger jeg gerne ville møde i år, som nævnt i en tidligere tråd: https://www.eroguide.dk/forum/topic/114980-oplevelser-i-2019-og-nye-ønsker-for-2020/page/2/?tab=comments#comment-1078998 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg