Hop til indhold
Guest Christina ssbbw

Hvad skal du når verden bliver normal igen?

Recommended Posts

Guest Emmalie
Lauersen skrev, 1 time siden:

Spørgsmålet er jo bare hvor længe det her kommer til at tage. Det er jo ret få smittede i forhold til det samlede befolkningstal der skal til før sundhedsvæsnet er i problemer. Hvis det lykkedes at få smittespredningen til at gå langsomt nok vil det da tage flere år før vi har flokimmunitet. Det vil det vil også tage at udvikle en vaccine. Forhåbentligt vil et omslag i vejret betyde at smittespredningen stopper eller bremses, hvem ved.

Jeg håber da at Copenhell ikke bliver aflyst. Så drømmer jeg lidt om at det skal lykkedes en dag med det besøg jeg skulle have været på i dag - sikkert lige nu.

Jeg vil så gerne opleve Iron Maiden :( 

Men hvis situationen ikke får en drastisk ændring til det bedre (hvilket virker meget urealistisk lige nu), så bliver det nok ikke til sommerfestivaler i år.. 

Koncerter! Det er det jeg skal når verden bliver normal igen :D alle i liderbukse tænker kun på pik (ja piger, det er jer jeg snakker il - og jeg er med jer, men shh!!!), der er andre ting i verden end mænd :P 

mænd der spiller skidegod musik fx 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg skal straks kontakte Frække Tanja så jeg kan indløse min pakkekalender gevinst:)

Håber ikke der går alt for længe, for så er det hvad der venter Frække Tanja;)

Screenshot_20200318-131509.jpg

Redigeret af fynboen-45

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 1 time siden:

Kan du ikke sætte et kamera op? For jeg vil se med. ;):lol:

Se med hvad med at deltage:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, 1 time siden:

Når alt det her er overstået, så skal jeg have så meget pik at jeg ikke kan gå på benene :D

Jeg er så liderlig at det gør ondt :wacko: men så har jeg noget at glæde sig til. 

(stakkels den første gæst jeg har efter alt det her, han bliver SPIST!! :lol:

Så vil jeg godt indløse min præmie fra december konkurrencen, hvis den stadig gælder til den tid. Gad satme godt prøve at blive SPIST af dig:x

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina

Jeg vil voldtage alt og alle der kommer ind af min dør til den tid ! Jeg er ligeglad om det er en mand,kvinde, rumvæsen eller mutant:lol::lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil voldtage alt og alle der kommer ind af min dør til den tid ! Jeg er ligeglad om det er en mand,kvinde, rumvæsen eller mutant:lol::lol:

Så må du også være trængende, når du næsten vil angribe primater.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Borende X skrev, Lige nu:

Så må du også være trængende, når du næsten vil angribe primater.

Lige præcis jeg skal have så meget sex at jeg ikke kan gå,sidde stå i minimum 6 mdr:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Indiske Devina skrev, for 4 minutter siden:

Du bliver ved med de rumvæsner og mutanter. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

I know;) de er trængt ind i mit hoved og vil ikke komme ud igen... DAMN YOUUU MUTANTS AND ALIENS:lol:

Det lidt ligesom hvis man har en sang i hoved og ikke kan få den ud igen. Man er nødt til at høre sangen.

Så jeg er nødt til at hygge med dem:lol:

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, for 9 minutter siden:

Denne fetish er vel ikke værre end din sengefetish i Ikea?

Del dette indlæg

Link til indlæg
fynboen-45 skrev, for 29 minutter siden:

Screenshot_20200318-131509.jpg

Det må være en af narcissisterne fra Ex on the Bitch, der ikke har fået sex i hele 20 minutter :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Emmalie skrev, for 28 minutter siden:

De er bestemt også værd at se, men personligt ville jeg bare tage det som en mulighed for at se dem i England, hvis Copenhell ikke bliver til noget. Efter min mening skal de alligevel helst opleves indendøre og på deres hjemmebane. ;)
 Jeg tror helt sikkert, at Copenhell snart er på vippen, da en del festivaler allerede er aflyst rundt omkring i verden. Jeg håber bare, at Lollapalooza stadig bliver til noget, da jeg er nødt til at høre Rage igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Indiske Devina skrev, for 18 minutter siden:

Hvad var din adresse igen? :D:razz:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Gæst skrev, for 6 minutter siden:

Hvad var din adresse igen? :D:razz:

Jeg vil lige advare dig. Hvis du klæder dig ud som et rumvæsen, så overlever du ikke. Hun knepper livet ud af dig. :blink:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Jeg vil lige advare dig. Hvis du klæder dig ud som et rumvæsen, så overlever du ikke. Hun knepper livet ud af dig. :blink:

Jeg kunne nu forestille mig værre måder at gå ud på, så det går nok. :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

IMG_20200318_140558.thumb.jpg.2c1a91191dd06ca96ae1253454aa9cbc.jpg

Indiske Devina skrev, for 30 minutter siden:

I know;) de er trængt ind i mit hoved og vil ikke komme ud igen... DAMN YOUUU MUTANTS AND ALIENS:lol:

Det lidt ligesom hvis man har en sang i hoved og ikke kan få den ud igen. Man er nødt til at høre sangen.

Så jeg er nødt til at hygge med dem:lol:

De er kommet på bryste af mig :lol:

Redigeret af Frække Tanja

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Rust in Peace
Emmalie skrev, for 57 minutter siden:

Men hvis situationen ikke får en drastisk ændring til det bedre (hvilket virker meget urealistisk lige nu), så bliver det nok ikke til sommerfestivaler i år.. 

Koncerter! Det er det jeg skal når verden bliver normal igen :D alle i liderbukse tænker kun på pik (ja piger, det er jer jeg snakker il - og jeg er med jer, men shh!!!), der er andre ting i verden end mænd :P 

mænd der spiller skidegod musik fx 

Til oktober må verden være blevet normal - og der kommer denne flok finner til Amager Bio. 

Redigeret af Rust in Peace

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Frække Tanja skrev, for 29 minutter siden:

IMG_20200318_140558.thumb.jpg.2c1a91191dd06ca96ae1253454aa9cbc.jpg

De er kommet på bryste af mig :lol:

Jeg voldtager dit bryst haha:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lillemand

Jaha.  Jag tillhör en riskgrupp så prioritet ett är att överleva :galghumor:     När Europa sedan är så normalt som det kan bli kommer min tillvaro fyllas av att jobba ikapp på jobbet - allt löser sig inte med hemarbete; planera en ny semester/ferie; samt viktigast av allt: träffa min yndlingsveninde.  Hon bor i DK och får inte resa till Sverige, jag bor i Sverige och får inte resa till DK.  Vi använder ganska mycket tid på att i detalj planera olika restaurangbesök - och en del saker man inte kan göra via telefonen...   

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:
Indiske Devina skrev, for 44 minutter siden:

Jeg voldtager dit bryst haha:lol:

Uhh lyder frækt :wub:

Jeg tror det er noget I begge kan tjene penge på, hvis I laver et webcamshow med det. :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Jeg tror det er noget I begge kan tjene penge på, hvis I laver et webcamshow med det. :lol:

I så fald håber jeg hun voldtager mere end mit bryst :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Frække Tanja skrev, for 2 minutter siden:

I så fald håber jeg hun voldtager mere end mit bryst :lol:

Jeg er meget tæt på at betale for at se med. Starter det snart? For jeg har tændt stearinlys op, og hører sexet musik for at komme i rette stemning. ;)

Redigeret af Christina ssbbw
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...