Hop til indhold
Rejsenetværk

Noget kan Eroguide og Annoncelight gøre

Recommended Posts

Christina ssbbw skrev, 1 time siden:

Er det dig eller mig der skal have skolepengene tilbage? 4 kr i minuttet bliver 240 kr i timen. Godt nok er østpigerne billige, men SÅ billige? 

OK - jeg regnede lidt hurtigt - men kom til Thailand - så er 240 eller mindre timeprisen - og 3 - 650,- for en hel nat - evt. kan prisnivauet have ændret sig lidt nedad på det sidste, da det kun er lokale og ældre falanger, der holder liv i beer-barerne - hvis de ikke er lukkede pga. corona-frygten - selvom de i Pattaya først lige har opdaget deres første corona-tilfælde hos en ældre belgisk turist med thai-kone:

https://thethaiger.com/coronavirus/287862

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Jernsvinet skrev, for 2 minutter siden:

OK - jeg regnede lidt hurtigt - men kom til Thailand - så er 240 eller mindre timeprisen - og 3 - 650,- for en hel nat - evt. kan prisnivauet have ændret sig lidt nedad på det sidste, da det kun er lokale og ældre falanger, der holder liv i beer-barerne - hvis de ikke er lukkede pga. corona-frygten - selvom de i Pattaya først lige har opdaget deres første corona-tilfælde hos en ældre belgisk turist med thai-kone:

https://thethaiger.com/coronavirus/287862

Men nu bor vi ikke i Thailand. Skal jeg gå ned i supermarkedet her i Danmark, og sige at jeg vil købe deres varer til de priser de har i Thailand? Jeg tror de vil knække sammen af grin. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
Rejsenetværk skrev, for 22 timer siden:

Hvis annoncer lige nu skal have nogen som helst mening, andet end at meddele at nu holde vi lukket, så er der brug for at Eroguide.dk og Annoncelight.dk, giver deres annoncører en håndsrækning.

Hvad med at lave et script med et logo, som alle annoncører kan oprette i deres annoncer?

Jeg/vi holder lukket under Coronakrisen.
Det er som for alle andre små selvstændige, en hård tid økonomisk.

Vi modtager derfor med glæde forskud af 500 kr fra vores gæster, som kan indløses under besøg hos os, når vi igen åbner vores forretning.

På forhånd tak, hvis du køber forskud :-)
xxxxxxx

--------------------

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg
Rejsenetværk skrev, for 22 timer siden:

Vi modtager derfor med glæde forskud af 500 kr fra vores gæster, som kan indløses under besøg hos os, når vi igen åbner vores forretning.

Det er en sød tanke, Rejse, men jeg ville nødig modtage et forskud fra en eller anden, der så viser sig at være udenfor min målgruppe. Mange kunder er også selv små erhvervsdrivende, der også er ramt. Jeg tror det er bedre at håbe på hjælp fra staten, så kan I komme på almindelige vilkår efter Corona :) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, den 18.3.2020 at 09:24:

Du kunne jo udstede tilgodebeviser, så behøver du ikke selv holde styr på det.

Sikker en god ide for dem der lever af dette. Jeg vil desværre ikke ind på den mulighed 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...