Hop til indhold

Corona og dine lunger

Featured Replies

Skrevet
Emmalie skrev, for 10 timer siden:

Hvis nogen har afvist mig på begrundelse af rygning har de ikke været så flinke at informere mig om det :D men ja, i har helt ret.. 

Der er forskel på rygning og rygere i min verden.

Nogle ryger meget lidt/mådeholdent og hensynsfuldt, mens andre pulser løs i tide og utide uden hensyn til omgivelserne.

Derudover kender jeg aktive rygere, der af ukendte årsager ikke dufter  synderligt af deres uvane, jeg har ovenikøbet kysset enkelte der ikke smagte synderligt af tobak.

Andre derimod (bl.a en svigerinde) bare stinker langt væk af dårlig tobak.

Jeg ved ikke om det skyldes tobaks mærkerne (Gauloises er vildt slemme) , hvor ofte der indhaleres gift eller andre forhold

• Svar 52
  • Visninger 6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Ja, 1680 er best case i første "bølge"... og hvis vi får italienske tilstande (Hvis 10% af befolkningen bliver smittet) - kan dødstallet komme helt op på 1% af befolkningen, altså ca. 5600 døde, ligel

• Du har da ret Rygning er et kæmpeproblem,    Men det smitter ikke Hvis man ryger , er det mest en selv det går ud over, og i danmark er vi jo meget obs på den enkelte frihed osv. Stod det ti

• Rejsenetværk
    Rejsenetværk

Jeg glemmer aldrig den smukke kvindelige kollega på 25 år, som jeg havde for mange år siden. Storryger med 55 % lunge kapacitet tilbage, og hun blev forpustet af at gå 3 trappetrin op. Hun n

Postede billeder

Skrevet
  • Author
People Pleaseren skrev, for 7 timer siden:

Står der overhovedet noget om følgeskader? Ikke så vidt jeg kan se.

Hvad vil du så kalde "severe lung damage" ?

Skrevet
pacer skrev, 1 time siden:

Hvad vil du så kalde "severe lung damage" ?

Det er alvorlig skade på lungerne. Men det er mens folk stadig er syge. Jeg kan ikke se der står at lungerne forbliver skadede efter at folk er blevet raske.

Skrevet
  • Author
People Pleaseren skrev, for 4 timer siden:

Det er alvorlig skade på lungerne. Men det er mens folk stadig er syge. Jeg kan ikke se der står at lungerne forbliver skadede efter at folk er blevet raske.

Ødelagt lungevæv kan ikke repareres længere er den ikke. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.