Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 Borende X skrev, for 1 minut siden: Det er jeg meget spændt på at se. Jeg husker orkanen i december 1999. Her rådede myndighederne folk til at blive inde, bl.a. fordi det fløj med tagsten. Men typisk dansk skulle folk da lige ud for at se, om det var rigtigt. Ja det er sgu en god sammenligning :)) det gode for mig er på en måde at nu når jeg har solgt alle mine aktier så kan jeg jo vinde enorme summer på et totalt kollaps måske skulle jeg gøre lidt mere som EG - og opfordre til lidt mere sex med fremmede end man egentligt ville finde på uden stimulering :))) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Balleby Skrevet 17. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 33 minutter siden: Folk kan altså åbenbart ikke tænke selv. det er også ligegyldigt om man tænker selv - hvis man gør det fra et uoplyst grundlag/ mit gæt er at vi er et pr dage fra totalt udgangsforbud som de har i Italien og Spanien lige nu. årsag: folk kan ikke tænke selv så man er nød til at lukke alt ned. Også ting der kunne have været åbent hvis folk kunne have tænkt selv. at eg stadig er åbent og formidler gp kunde interaktion er efter min mening helt ude i hampen jeg bliver latterliggjort i trådene for st være morals vogter og politimand og så meget andet. det er faktisk ikke det jeg prøver. Jeg prøver at få eg og kunder og piger til at se der lige skal en pause til. Det er jo vores handlinger..... ikke deres hjemmesider ... (hjemmesider smitter ikke)... Og alt det med vores handlinger har vi jo fået 4.876 henvisninger om i forvejen.... + din nr. 4.877 .. I næste led vil du så at alle kvinder skal fjernes fra gadebilledet for ikke vi skal hoppe på dem og krænke dem ... For det at de er der opfordrer os til sex..... huh Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1956 Skrevet 17. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 25 minutter siden: Selv flere guder (overlæger) udtaler sig at det er rigtigt fint man gennemføre familiefester og besøger sig bedstemor det er jo ret syret Hvor søger du dine informationer fra? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 (edited) Balleby skrev, for 6 minutter siden: Det er jo vores handlinger..... ikke deres hjemmesider ... (hjemmesider smitter ikke)... Og alt det med vores handlinger har vi jo fået 4.876 henvisninger om i forvejen.... + din nr. 4.877 .. I næste led vil du så at alle kvinder skal fjernes fra gadebilledet for ikke vi skal hoppe på dem og krænke dem ... For det at de er der opfordrer os til sex..... huh Det er simpelhed kun en 100 procent liberal der kan mene det. det er rimeligt dokumenteret at platforme der formidler kontakt har effekt på mødefrekvenser. det er også nogenlunde slået fast at reklamer virker. det kræver derfor også en smule nedlukning for dataforståelse at have den holdning Redigeret 17. Marts, 2020 af Anders2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 Gløden skrev, for 3 minutter siden: Hvor søger du dine informationer fra? Jamen det kan man jo se både i politikken og på dr at der er læger der gør. Prøve evt en søgemaskine der hedder Google den virker ret godt synes jeg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 17. Marts, 2020 jeg glæder mig til at være kunde igen - selvfølgelig kun til de piger der har været ansvarlige... DET siger sig selv ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 kenderen skrev, for 1 minut siden: jeg glæder mig til at være kunde igen - selvfølgelig kun til de piger der har været ansvarlige... DET siger sig selv ! Genovervejer du dit medlemskab på EG? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 17. Marts, 2020 nej fordi det er gratis Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gløden 1956 Skrevet 17. Marts, 2020 (edited) Anders2 skrev, for 41 minutter siden: Jamen det kan man jo se både i politikken og på dr at der er læger der gør. Prøve evt en søgemaskine der hedder Google den virker ret godt synes jeg Man kan jo finde infomationer fra et utal af kilder, det må så være op til det enkelte individ at bruge sin SUNDE FORNUFT!! Jeg tror ikke på at, med det massive informationsflow der er, fra f.eks radio, at der er ret mange der tror på en læge der udtaler sig om at, "man-kan-sagtens-besøge-bedstemor-og-holde-familiefestter- uden- problemer". Men igen, de skal da nok være derude et sted. Jeg satser stadig på MIN SUNDE FORNUFT, og træffer de forholdsregler jeg anvises og kan, og uden at panikke! Redigeret 17. Marts, 2020 af Gløden 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 Gløden skrev, for 11 minutter siden: Man kan jo finde infomationer fra et utal af kilder, det må så være op til det enkelte individ at bruge sin SUNDE FORNUFT!! Jeg tror ikke på at, med det massive informationsflow der er, fra f.eks radio, at der er ret mange der tror på en læge der udtaler sig om at, "man-kan-sagtens-besøge-bedstemor-og-holde-familiefestter- uden- problemer". Men igen, de skal da nok være derude et sted. Jeg satser stadig på MIN SUNDE FORNUFT, og træffer de forholdsregler jeg anvises og kan, og uden at panikke! Det er jo fint du kan tænke selv imens vi går mod lockdown - det er rigtigt godt. Jeg skrev ikke om dig. Det er også fint du tror alle som dig kan tænke selv. Fakta er bare at sundhedsministeren i går TV avisen var ude og sige at danskerne ikke har forstået det endnu. Det har han ret i. i samme TV avis var der så en læge der sagde at selvfølgligt kan man ses med sin bedstemor hvis hun ikke er syg. dat kan man jo godt - man risikere bare at smitte sin bedstemor som så smitter andre på 75-95 år og det er altså ikke dem alle der er raske: så lad være med st besøge hende (igen jeg ved godt du har fattet det) i Politiken her Til morgen siger gud (indskud den kvindelige overlæge) så at selvfølgeligt kan man ses med familien og lave det meste af det man plejer og man kan besøge sine raske ældre. så igen - perfekt du har fattet det de fleste danskere endnu ikke har fattet en bjælde af det er godt. det var bare bedre alle andre danskere havde fattet det og du og jeg ikke havde fattet det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pussylover 24 Skrevet 17. Marts, 2020 Jeg ved godt mit indlæg kan provokere nogen, men jeg synes det er værd at tænke over hvad som vi hver især bør gøre. Bør man f.eks. gå til en glædespige, når der er risiko for smitte? Bør en glædespige modtage kunder, når der er risiko for smitte? Hvis man svarer nej til disse spørgsmål, må man spørge sig selv om Eroguide.dk bør formidle kontakt mellem glædespiger og kunder. Jeg synes det er noget som alle glædespiger og kunder bør overveje. og jeg synes også at Eroguide.dk skulle overveje om de synes at det er samfundsmæssigt i orden at fortsætte formidlingstjenesten i disse tider. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 11 minutter siden: Jeg ved godt mit indlæg kan provokere nogen, men jeg synes det er værd at tænke over hvad som vi hver især bør gøre. Bør man f.eks. gå til en glædespige, når der er risiko for smitte? Bør en glædespige modtage kunder, når der er risiko for smitte? Hvis man svarer nej til disse spørgsmål, må man spørge sig selv om Eroguide.dk bør formidle kontakt mellem glædespiger og kunder. Jeg synes det er noget som alle glædespiger og kunder bør overveje. og jeg synes også at Eroguide.dk skulle overveje om de synes at det er samfundsmæssigt i orden at fortsætte formidlingstjenesten i disse tider. Du mangler et spørgsmål: bør man diktere hvad andre kunder og glædespiger gør? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 Bear skrev, for 1 minut siden: Du mangler et spørgsmål: bør man diktere hvad andre kunder og glædespiger gør? Jamen som liberalist er svaret jo klart nej som syg gammel eller som 7 årligt barn med cancer kan man jo bare håbe det er derfor der er nogle (konmunistlignende Aka konservative/eller radikale typer som mig ) der tænker at de rammer der stilles op af samfund og virksomheder faktisk kan hjælpe lidt på vej I en hensigtsmæssig retning. det kaldes notching når det forgår usynligt det kaldes rådgivning/information når det er synligt med uden krav det kaldes lovgivning - når der er lovgivning. lovgivning bør efter min mening først indtræde når befolkningen gennen længere tid har bevist dens inkompetence til at vælge rigtigt - som er ved at ske her og som i den grad bevises af eg 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ubeskriveligt 851 Skrevet 17. Marts, 2020 Det kan jeg ikke se nogen ide i. Der bliver stort set ikke skrevet nogle anmeldelser for tiden. Det virker som om de fleste GPer er lukket ned af sig selv og det meste aktivitet herinde foregår i generel debat, hvilket må siges at være så Corona sikkert som det overhovedet kan blive. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, for 2 timer siden: Jeg synes Eroguide skulle oprette et godt og prisbilligt webcamsite, hvor ejerne kun tjente 10 % på pigernes arbejde Det er jo faktisk allerede lidt det der er forretningsmodellen. Al og eg tjener jo en del på annoncerne svært at vurdere pm det er 10 procent Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 24 minutter siden: Jeg ved godt mit indlæg kan provokere nogen, men jeg synes det er værd at tænke over hvad som vi hver især bør gøre. Bør man f.eks. gå til en glædespige, når der er risiko for smitte? Bør en glædespige modtage kunder, når der er risiko for smitte? Hvis man svarer nej til disse spørgsmål, må man spørge sig selv om Eroguide.dk bør formidle kontakt mellem glædespiger og kunder. Jeg synes det er noget som alle glædespiger og kunder bør overveje. og jeg synes også at Eroguide.dk skulle overveje om de synes at det er samfundsmæssigt i orden at fortsætte formidlingstjenesten i disse tider. Jeg ved godt at nogle er ligeglade, men eftersom luftforurening slår flere ihjel end Corona, synes jeg det er værd at tænke over Bør man tage bilen på arbejde, når man ved folk dør? Bør man tage bilen på ferie eller på weekend i sommerhuset, når man ved folk dør? Hvis man svarer nej til disse spørgsmål, må man spærge sig selv om tankstationerne bør formidle kontakten mellem bilejerne og olieselskaberne. Eller bilbasen.dk, for den sags skyld. Og nu har jeg ikke engang talt om trafikdræbte..... Er det overhovedet samfundsmæssigt i orden at transporteres rundt på andet end cykel? En certificeret økologisk cykel, selvfølgelig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 8100 Skrevet 17. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 29 minutter siden: Jamen som liberalist er svaret jo klart nej som syg gammel eller som 7 årligt barn med cancer kan man jo bare håbe det er derfor der er nogle (konmunistlignende Aka konservative/eller radikale typer som mig ) der tænker at de rammer der stilles op af samfund og virksomheder faktisk kan hjælpe lidt på vej I en hensigtsmæssig retning. det kaldes notching når det forgår usynligt det kaldes rådgivning/information når det er synligt med uden krav det kaldes lovgivning - når der er lovgivning. lovgivning bør efter min mening først indtræde når befolkningen gennen længere tid har bevist dens inkompetence til at vælge rigtigt - som er ved at ske her og som i den grad bevises af eg For at være helt ærlig, så tror jeg at mængden af smittede der måtte opstå som følge af et besøg hos en GP'er er mikroskopisk i forhold til alle de andre måder som vi kommer til at smitte hinanden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hugewatergun 68 Skrevet 17. Marts, 2020 EG kunne til en begyndelse informere om Corona og Sundhedsstyrelsens vejledninger i reklamebjælkerne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 3 timer siden: Luk Eroguide.dk Af hensyn til risikoen for at smitte eller risikoen for at blive smittet bør man ikke besøge glædespiger de næste 2 uger og glædespiger bør ikke modtage kunder de næste 2 uger. Derfor er det usmart at Eroguide.dk opfordrer til disse aktiviteter. Efter min mening ville det være passende om Eroguide.dk midlertidigt lukkede for sine aktiviteter de kommende 2 uger. Hvad synes du? Jeg vil foreslå dig at du selv sletter dig herinde og lade os andre som godt kan lide at debatere her på siden være i fred . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jmk 374 Skrevet 17. Marts, 2020 hmm synes svarerne er lidt for forudsigelige i denne debat. For mig er der to elementer: a) Jo mere jeg læser på EG, jo oftere og hurtigere går jeg ud og får massage/sex og kvindeligt selskab. Når jeg er væk fra EG så holder jeg også pause fra de mange skønne tilbud. Så hvis EG lukkede i to uger ville jeg personligt nedbringe min aktivitet og derfor også nedbringe sandsynligheden for at sprede C19 virus. Tænker at jeg ikke er alene om dette, især måske os der har et mere varierende forbrug. Men det kan jo være at jeg er den eneste der har det sådan. b) ER det EGs opgave at forholde sig til dette eller er det vores eget individuelle ansvar? Det er jo her hvor 95 pct herinde (og 99.9 pct af dem der skriver) vil sige NEJ. Det er jo i grund og bund et spm som dem der ejer og styrer EG må forholde sig til, men jeg synes det er relevant at diskutere blandt os der er brugere. Jeg forventer ikke at blive populær på dette indlæg. Lad mig sige at jeg har den størst mulige respekt for de GPer der har taget det her seriøst både med information og med at holde pause. mvh og pas på jer selv Jmk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Marts, 2020 Nu må I altså stoppe - de fleste er fuld informeret om anbefalinger. At ét Web sted som dette skulle lukke ned begrænser ikke smitte faren. Mange herinde er her for at debattere og er ikke aktiv udøvende i købesex regi. Jeg så tv avis i går hvor københavnerne sidder meget tæt på hinanden og nyder foråret - der kan vi tale om smitte fare, og anbefalingerne bliver ikke imødekommet. Dem der vil bryde anbefalingerne gør det ligemeget om der er en side som EG eller ikke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 17. Marts, 2020 Nemtøs skrev, 1 time siden: Nu må I altså stoppe - de fleste er fuld informeret om anbefalinger. At ét Web sted som dette skulle lukke ned begrænser ikke smitte faren. Mange herinde er her for at debattere og er ikke aktiv udøvende i købesex regi. Jeg så tv avis i går hvor københavnerne sidder meget tæt på hinanden og nyder foråret - der kan vi tale om smitte fare, og anbefalingerne bliver ikke imødekommet. Dem der vil bryde anbefalingerne gør det ligemeget om der er en side som EG eller ikke. Måske er det ikke gået op for nogle, men livet ER altså farligt. Man kan faktisk dø af det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 17. Marts, 2020 Borende X skrev, for 1 minut siden: Måske er det ikke gået op for nogle, men livet ER altså farligt. Man kan faktisk dø af det. Rettelse vi dør af livet - på et eller andet tidspunkt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
anon 889 Skrevet 17. Marts, 2020 Hvis EG lukker ned hvor skal Jesus, Anders og alle de andre holde øje med synderne? Skal du ud på gaden og lure, nå nej det må de ikke. Som Birgit kretz sagde, så er det svært at være helligfrans. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 17. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 5 timer siden: Nu må I altså stoppe - de fleste er fuld informeret om anbefalinger. At ét Web sted som dette skulle lukke ned begrænser ikke smitte faren. Mange herinde er her for at debattere og er ikke aktiv udøvende i købesex regi. Jeg så tv avis i går hvor københavnerne sidder meget tæt på hinanden og nyder foråret - der kan vi tale om smitte fare, og anbefalingerne bliver ikke imødekommet. Dem der vil bryde anbefalingerne gør det ligemeget om der er en side som EG eller ikke. Hørt ! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg