Pussylover 24 Skrevet 17. Marts, 2020 Luk Eroguide.dk Af hensyn til risikoen for at smitte eller risikoen for at blive smittet bør man ikke besøge glædespiger de næste 2 uger og glædespiger bør ikke modtage kunder de næste 2 uger. Derfor er det usmart at Eroguide.dk opfordrer til disse aktiviteter. Efter min mening ville det være passende om Eroguide.dk midlertidigt lukkede for sine aktiviteter de kommende 2 uger. Hvad synes du? 1 1 2 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 1 minut siden: Hvad synes du? At du ikke helt har opfattet hvad EG er, og at folk sagtens kan tænke selv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 17. Marts, 2020 EG opfordrer da ikke til noget som helst, de formidler. En omgang ævl du skriver og der er 4000 indlæg om noget lignende. Tror godt de fleste kan tænke sig, det behøver de ikke dig til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Tatra Skrevet 17. Marts, 2020 Et andet forslag: Lad Folketinget lave en særlov hvorefter alle internetforbindelser lukkes i 2 uger. Eller, endnu mere sikkert, i 2 år. Så løses problemet automatisk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 17. Marts, 2020 Tatra skrev, for 1 minut siden: Et andet forslag: Lad Folketinget lave en særlov hvorefter alle internetforbindelser lukkes i 2 uger. Eller, endnu mere sikkert, i 2 år. Så løses problemet automatisk. Det dutter ikke. Så er der mange, der ikke kan streame den daglige dosis Mette, og alle hjemmearbejdspladser ville blive ubrugelige Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 6 minutter siden: Luk Eroguide.dk Af hensyn til risikoen for at smitte eller risikoen for at blive smittet bør man ikke besøge glædespiger de næste 2 uger og glædespiger bør ikke modtage kunder de næste 2 uger. Derfor er det usmart at Eroguide.dk opfordrer til disse aktiviteter. Efter min mening ville det være passende om Eroguide.dk midlertidigt lukkede for sine aktiviteter de kommende 2 uger. Hvad synes du? Håber ikke at det er Corona virus du har fået en omgang af, men at du bare har sovet dårligt eller almindelig influenza med feber. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
tool 51 Skrevet 17. Marts, 2020 Bare fordi man har muligheden for at bruge EG er det ikke ensbetydende med at man skal. Lidt ligesom diverse instagoogletwitface opslag. Bare fordi man kan udgyde sin mening er der ikke et krav nogle steder fra at man skal. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 10 minutter siden: Luk Eroguide.dk Af hensyn til risikoen for at smitte eller risikoen for at blive smittet bør man ikke besøge glædespiger de næste 2 uger og glædespiger bør ikke modtage kunder de næste 2 uger. Derfor er det usmart at Eroguide.dk opfordrer til disse aktiviteter. Efter min mening ville det være passende om Eroguide.dk midlertidigt lukkede for sine aktiviteter de kommende 2 uger. Hvad synes du? Lad os nu bruge de næste to uger, på at tage op i plejehjemshaven på St. Kødlyst og vinke ind til Borende X og de andre gamle hoveder. Vi må jo ikke komme nær dem. Så dør EG ud imens, og Borende X og co bliver sikkert glade for at se os i haven. Vi kan da også lave et lille teaterstykke i haven for dem, f.eks. en opførsel af Aarhuselskerens liv, gøren og laden. Det bliver ikke for sarte sjæle, men sjovt og spændende blivet det, både at være med i og se på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Randers_Borger 241 Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 13 minutter siden: Luk Eroguide.dk Af hensyn til risikoen for at smitte eller risikoen for at blive smittet bør man ikke besøge glædespiger de næste 2 uger og glædespiger bør ikke modtage kunder de næste 2 uger. Derfor er det usmart at Eroguide.dk opfordrer til disse aktiviteter. Efter min mening ville det være passende om Eroguide.dk midlertidigt lukkede for sine aktiviteter de kommende 2 uger. Hvad synes du? Jeg mener ikke, at det du skriver er særlig gennemtænkt. EG er jo adspredelse og hyggelæsning, ikke nødvendigvis opfordring til at begå dumme ting. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 17. Marts, 2020 (edited) Jeg har hørt at Mette Fredriksen der i forvejen er imod min branche, har indkøbt til alle liderlige hanhunde sådan en ting her til dem der møder op hos glædespigerne! Redigeret 17. Marts, 2020 af Lady Cherie 2 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 17. Marts, 2020 Borende X skrev, for 8 minutter siden: Det dutter ikke. Så er der mange, der ikke kan streame den daglige dosis Mette, og alle hjemmearbejdspladser ville blive ubrugelige Til gengæld bliver der så overført væsentligt færre virus til alle hjemmecomputerne........ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 21 minutter siden: Luk Eroguide.dk Hvad synes du? Skriver jeg det, får jeg problemer med mods, så jeg holder munden lukket og nøjes med at tænke det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 17 minutter siden: Luk Eroguide.dk Af hensyn til risikoen for at smitte eller risikoen for at blive smittet bør man ikke besøge glædespiger de næste 2 uger og glædespiger bør ikke modtage kunder de næste 2 uger. Derfor er det usmart at Eroguide.dk opfordrer til disse aktiviteter. Efter min mening ville det være passende om Eroguide.dk midlertidigt lukkede for sine aktiviteter de kommende 2 uger. Hvad synes du? Jag svarar med en fråga: var är det personliga ansvaret? Om jag vill besöka en GP i Danmark så hittar jag en GP i Danmark, vare sig EG är stängd eller inte. I skrivande stund har jag dock noll önskan att träffa fler människor än absolut nödvändigt. Lille Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 29 minutter siden: At du ikke helt har opfattet hvad EG er, og at folk sagtens kan tænke selv. Folk kan altså åbenbart ikke tænke selv. det er også ligegyldigt om man tænker selv - hvis man gør det fra et uoplyst grundlag/ mit gæt er at vi er et pr dage fra totalt udgangsforbud som de har i Italien og Spanien lige nu. årsag: folk kan ikke tænke selv så man er nød til at lukke alt ned. Også ting der kunne have været åbent hvis folk kunne have tænkt selv. at eg stadig er åbent og formidler gp kunde interaktion er efter min mening helt ude i hampen jeg bliver latterliggjort i trådene for st være morals vogter og politimand og så meget andet. det er faktisk ikke det jeg prøver. Jeg prøver at få eg og kunder og piger til at se der lige skal en pause til. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 Pophair skrev, for 32 minutter siden: EG opfordrer da ikke til noget som helst, de formidler. En omgang ævl du skriver og der er 4000 indlæg om noget lignende. Tror godt de fleste kan tænke sig, det behøver de ikke dig til Når man formidler opfordre man altså: se fx på streamingssites med ulovligt indhold - de bliver dømt på stibe, og lukket ned. Selvom de skriver direkte man ikke må dele ulovligt formidlign er indirekte opfordring. eg kunne som det mindste tage stilling og opfordre til sund fornuft de smækker lækre røve i vores hoveder :)) det er sgu da at stimulere 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pophair Skrevet 17. Marts, 2020 Ser ingen reklamer for sites på min tablet, såkan ikke se problemet. Skal EG være barnepige for voksne mennesker? Nu er der Ca 10 millioner andre sites, vil du også skrive til dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 17. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 5 minutter siden: Folk kan altså åbenbart ikke tænke selv. det er også ligegyldigt om man tænker selv - hvis man gør det fra et uoplyst grundlag/ mit gæt er at vi er et pr dage fra totalt udgangsforbud som de har i Italien og Spanien lige nu. årsag: folk kan ikke tænke selv så man er nød til at lukke alt ned. Også ting der kunne have været åbent hvis folk kunne have tænkt selv. at eg stadig er åbent og formidler gp kunde interaktion er efter min mening helt ude i hampen jeg bliver latterliggjort i trådene for st være morals vogter og politimand og så meget andet. det er faktisk ikke det jeg prøver. Jeg prøver at få eg og kunder og piger til at se der lige skal en pause til. Så er det jo så fint at vi har dig til at tænke for os. Hvad skulle vi da gøre uden dig? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Steenborg 399 Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 39 minutter siden: Luk Eroguide.dk Af hensyn til risikoen for at smitte eller risikoen for at blive smittet bør man ikke besøge glædespiger de næste 2 uger og glædespiger bør ikke modtage kunder de næste 2 uger. Derfor er det usmart at Eroguide.dk opfordrer til disse aktiviteter. Efter min mening ville det være passende om Eroguide.dk midlertidigt lukkede for sine aktiviteter de kommende 2 uger. Hvad synes du? En midlertidig lukning af Eroguide har jeg ingen mening om. Men du skriver flere gange 2 uger. Denne krise kommer til at vare måneder. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5193 Skrevet 17. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 9 minutter siden: Folk kan altså åbenbart ikke tænke selv. det er også ligegyldigt om man tænker selv - hvis man gør det fra et uoplyst grundlag/ mit gæt er at vi er et pr dage fra totalt udgangsforbud som de har i Italien og Spanien lige nu. årsag: folk kan ikke tænke selv så man er nød til at lukke alt ned. Også ting der kunne have været åbent hvis folk kunne have tænkt selv. at eg stadig er åbent og formidler gp kunde interaktion er efter min mening helt ude i hampen jeg bliver latterliggjort i trådene for st være morals vogter og politimand og så meget andet. det er faktisk ikke det jeg prøver. Jeg prøver at få eg og kunder og piger til at se der lige skal en pause til. Det er ikke nødvendig at tænke selv, for det har vi jo dig til, så du kan fortælle os hvad vi skal ikke skal gøre. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 2 minutter siden: Så er det jo så fint at vi har dig til at tænke for os. Hvad skulle vi da gøre uden dig? Keg siger ikke du ikke kan tænke dig om jeg siger basically at EG ikke kan tænke sig om i ikke har fattet alvoren jeg er også ligeglad om folk boller uden gummi - det må de sgu selvom. Der smitter det vare en:en eksponentiel vækst er noget sværere at forstå impact af. Selv flere guder (overlæger) udtaler sig at det er rigtigt fint man gennemføre familiefester og besøger sig bedstemor det er jo ret syret Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14131 Skrevet 17. Marts, 2020 Pussylover skrev, for 44 minutter siden: Efter min mening ville det være passende om Eroguide.dk midlertidigt lukkede for sine aktiviteter de kommende 2 uger. Hvad synes du? Jeg synes Eroguide skulle oprette et godt og prisbilligt webcamsite, hvor ejerne kun tjente 10 % på pigernes arbejde 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr_T 474 Skrevet 17. Marts, 2020 Vil gerne henvise til @AalborgLook fremragende ide, som vises i denne tråd https://www.eroguide.dk/forum/topic/118860-støtte-tråd-til-hjemmearbejdene-mænd/?tab=comments#comment-1119287 Er også mere voksent end at "Pyyyh ha" .. luk ALLE steder - OGSÅ på internettet. Ved at min hundeklippefrisør holder åbent. Heldigvis er der ingen meldinger om syge Labradors. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 AalborgLook skrev, for 1 minut siden: Det er ikke nødvendig at tænke selv, for det har vi jo dig til, så du kan fortælle os hvad vi skal ikke skal gøre. Præcist :)) jeg håber ikke vi får totalt lockdown som i Spanien og Italien - så bliver det så fucking svært ikke at sige hvad sagde jeg. Men det er jo fucking løgn - for jeg skrev det jo. Jeg sagde ingenting Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 Steenborg skrev, for 7 minutter siden: En midlertidig lukning af Eroguide har jeg ingen mening om. Men du skriver flere gange 2 uger. Denne krise kommer til at vare måneder. Ja det tror jeg også den gør. Især fordi danskerne (og mange andre) slet ikke har forstået hvad det egentligt gør af forskel hvordan de handler. men så kan man jo bare lukke lidt længere det dr jo også her i starten af epidemien der er en lille chance for at undgå tilstande som Italien og Spanien Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 17. Marts, 2020 Anders2 skrev, for 18 minutter siden: .... mit gæt er at vi er et pr dage fra totalt udgangsforbud som de har i Italien og Spanien lige nu .... Det er jeg meget spændt på at se. Jeg husker orkanen i december 1999. Her rådede myndighederne folk til at blive inde, bl.a. fordi det fløj med tagsten. Men typisk dansk skulle folk da lige ud for at se, om det var rigtigt. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg