Hop til indhold
nuser9

Åbne massageklinikker

Recommended Posts

Det forekomme ganske uansvarligt at der stadig er veletablerede massageklinikker der holder åbent, omend med reduceret bemanding. Men det skyldes jo nok at en del piger selv siger fra.

Så der altså en del piger der tager coronarpidemien alvorligt.

Men tilsyneladende langtfra alle.

i burde gøre som Mon-Cherie og Vojensdream, luk indtil videre.

De udenlandske burde jo også lukkes ned.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
nuser9 skrev, for 16 minutter siden:

Det forekomme ganske uansvarligt at der stadig er veletablerede massageklinikker der holder åbent, omend med reduceret bemanding. Men det skyldes jo nok at en del piger selv siger fra.

Det er lige lavet en tråd lign, så du behøver ikke gentage, blot kig i trådene !

Men STOP nu den hetz mod de piger og klinikker som vælger at holde åbent, det er stadig intet forbud mod det i DK endnu.

Vi er voksne mennesker og må ta ansvar for vores eget liv, som jeg nævnte i tidl tråd, så blir jeg selv hjemme, men lad nu vær med at dømme el fordømme andre .

Please !

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det burde straffes med meget store bøder i denne tid af holde åbent. - dem der enten "arbejder" eller besøger en GP har slet ikke opfattet alvoren i Corona epidemien. Det kan ikke undskyldes med at "de selv bestemmer over deres krop" op. Det her er meget større og meget mere alvorligt.

Jeg er også meget træt af at høre om det, men kunne ikke  drømme om at besøge nogen som helst før det er sikkert igen.

JR

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ingen bliver smittet af at steder er åbne. Det er først når mænden benytter sig af åbne steder som smitte kan opstå. Så er det pigerne eller mænden som er uansvarige?

Pigerne selvfølgelig. Mænd kan jo ikke rå for at de er liderlige og lokkes af de dersens kvindedjævler. Alt siden Eva er det været sådan.

Men heldigt vi har EG. Alle disse tråde om hvad GP'erne burde og ikke burde, skal nok få stop på epidemien.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Johnsonrocks skrev, Lige nu:

Det burde straffes med meget store bøder i denne tid af holde åbent

Hvis det skal straffes med bøde, skal det vist lige gøres ulovligt først.....

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros
Bananas skrev, for 22 minutter siden:

Ingen bliver smittet af at steder er åbne. Det er først når mænden benytter sig af åbne steder som smitte kan opstå. Så er det pigerne eller mænden som er uansvarige?

Pigerne selvfølgelig. Mænd kan jo ikke rå for at de er liderlige og lokkes af de dersens kvindedjævler. Alt siden Eva er det været sådan.

Men heldigt vi har EG. Alle disse tråde om hvad GP'erne burde og ikke burde, skal nok få stop på epidemien.

Som udgangspunkt mener jeg, at såvel GPer som kunder selv bærer ansvaret for deres eget liv, og ingen af dem gør noget ulvoligt.

Jeg selv besøger ikke GPer og har ikke gjort det længe pga corona, og tænker der kommer til at gå måneder ingen jeg besøger en GP igen, som det ser ud pt.

Men skal man placere et ansvar, hvilket jeg som før nævnt ikke specielt ønsker, men skal man, er det vel svært ikke at sige, at såvel personen som giver muligheden, som personen der benytter sig af muligheden har et ansvar for det de gør.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu anbefales det jo at være grundig med håndspritten. Den smager iøvrigt forfærdeligt.

Nogen kan jo godt lide at gumle tøsebryster, og mon ikke man kan afspritte patten før brugen?

Anderledes er det nok med de, der vil slikke fisse. Der siger tøsen nok nej tak. Og dog, hvis hun nu er helt glat?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
Bananas skrev, for 53 minutter siden:

Ok, det er så på linie med at børnelokkere ikke er noget problem så længe at børnene ikke lader sig lokke? :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
tvr skrev, 1 time siden:

Hvis det skal straffes med bøde, skal det vist lige gøres ulovligt først.....

Griner...jeg var godt klar over at der ville være en eller anden smart-ass ignorant der tog den op.

Det er ikke ulovligt at besøge en GP. Og det bliver det forhåbentligt heller ikke - MEN at der er nogen der kan finde på at gøre brug af tilbuddet i smittetider som denne er mig ubegribeligt. Det er den måde smitten spredes på....så med mindre man har en lungecancer og skal dø alligevel, så lad vær' de næste par uger. please.

JR

Redigeret af Johnsonrocks

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld mig er det ikke kundernes eget valg om man besøger klinik eller ej. Jeg kan slet ikke se at det er pigernes problem. Dem der går og besøger pigerne træffer jo selv et valg og det er indtil nu et lovligt valg.

Vi kan alle sammen have en holdning til pigernes valg, men fakta er at pigerne også har husleje og andre omkostninger.

Så stop den diskussion tænker vi er alle ansvarlige for vores valg.

Pas godt på jer selv derude 

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 6 minutter siden:

den lokale pusher har også åbent for bixniz

Og i Holland er de begyndt at hamstre cannabis

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

viser måske lidt om hvor sørgelig denne branche er for pigerne - at de ikke kan tage ferie i 14 dage men fortsætter potentiel spredning på trods af alle gode råd og advarsler

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 7 minutter siden:

viser måske lidt om hvor sørgelig denne branche er for pigerne - at de ikke kan tage ferie i 14 dage men fortsætter potentiel spredning på trods af alle gode råd og advarsler

Jeg tror ikke udlejere er særligt godhjertede eller samfundsstøttende - især ikke i dette segment.

14-30 dage uden indtægt = ude på gaden inden længe.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
Bananas skrev, Lige nu:

Jeg tror ikke udlejere er særligt godhjertede eller samfundsstøttende - især ikke i dette segment.

14-30 dage uden indtægt = ude på gaden inden længe.

Og mon ikke mange af de udenlandske piger der lejer sig ind via AirBnB helst ikke tager hjem helt uden indtægt? Og de der har udlejet til dem, ved sikkert ikke engang hvad der foregår, og vidste de det, tror jeg ikke de ville være særligt støttende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lad nu være med at gøre en lukning til et moralsk spørgsmål. Det er ingen tvivl om at smittespredning for Corona hos prostituerede er i højrisiko, alene på grund af den tætte fysiske kontakt. Bliver enten kunden eller den prostituerede smittet, kan de give smitten videre næste gang de handler i det lokale supermarked. 

Og igen til det moralske, så forstår jeg godt at sexlysten sejrer i stedet for fornuften.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Macahan skrev, for 1 minut siden:

Man kan da også stadig gå til tandlægen :wink:

nej - de er lukkede

Del dette indlæg

Link til indlæg
nuser9 skrev, for 3 timer siden:

De er nok naivt at tro at tro, at alle følger de tiltag der er sat i søen for at begrænse spredningen af Corona.  Det ændre dog ikke på, at når største delen af befolkningen, virksomheder m.v  efter bedste evne forsøger at efterkomme anvisningerne så vil det have stor effekt

Så det vi taler om her, handler nok mere om moral, følelser, forargelse osv osv end om hvor meget det faktuelt betyder for inddæmningstiltagene set i det store perspektiv.  Jeg kan sagtens forstille mig, at man rent statistisk har taget højde for, at tiltagene ikke kan overholdes 100%.  Hvad årsagen så måtte være, må være sekundært såfremt den overordnet målsætning virker.

Jeg kan ofte undre mig over, at så snart et generelt problem også afspejlet i købesex verdenen, så går rigtig mange i selvsving, uden først lige at tænke lidt over hvor stor indflydelse det reelt har på det samlede billede.   

Jeg har ikke lyst til at udstille diverse befolkningsgruppers adfærd fordi de ikke efterlever anvisningerne 100%.   Så på med de store briller, i stedet for at finde fejl og huller, som næppe får den  store betydning i det samlede billede og resultat.  Formålet er vel stadig at få spredningen strakt ud over så langt tid som muligt, for ikke at ligge hele sundhedssektoren ned, for derved at kunne begrænse antallet dødsfald m.v.  

Del dette indlæg

Link til indlæg
TheVoice skrev, for 9 minutter siden:

De er nok naivt at tro at tro, at alle følger de tiltag der er sat i søen for at begrænse spredningen af Corona.  Det ændre dog ikke på, at når største delen af befolkningen, virksomheder m.v  efter bedste evne forsøger at efterkomme anvisningerne så vil det have stor effekt

Så det vi taler om her, handler nok mere om moral, følelser, forargelse osv osv end om hvor meget det faktuelt betyder for inddæmningstiltagene set i det store perspektiv.  Jeg kan sagtens forstille mig, at man rent statistisk har taget højde for, at tiltagene ikke kan overholdes 100%.  Hvad årsagen så måtte være, må være sekundært såfremt den overordnet målsætning virker.

Jeg kan ofte undre mig over, at så snart et generelt problem også afspejlet i købesex verdenen, så går rigtig mange i selvsving, uden først lige at tænke lidt over hvor stor indflydelse det reelt har på det samlede billede.   

Jeg har ikke lyst til at udstille diverse befolkningsgruppers adfærd fordi de ikke efterlever anvisningerne 100%.   Så på med de store briller, i stedet for at finde fejl og huller, som næppe får den  store betydning i det samlede billede og resultat.  Formålet er vel stadig at få spredningen strakt ud over så langt tid som muligt, for ikke at ligge hele sundhedssektoren ned, for derved at kunne begrænse antallet dødsfald m.v.  

Du ved ikke hvordan spredningen foregår kan jeg læse.

Det er på alle mulige måder forkasteligt at holde åbent og naturligvis lige så slemt at besøge pigerne.

Det har en KÆMPE indflydelse uanset hvad du måtte tro.

De piger som holder åbent og deres gæster har absolut intet begreb om situationen.

Det er så tæskehamrende dumt og uforsvarligt som det overhovedet kan blive.

Nej det er på ingen måde en overreaktion, undersøg det for filan selv i stedet for at "tro".

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr
kenderen skrev, for 32 minutter siden:

nej - de er lukkede

Det er vist kun børnetandplejen.........

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
jenslillemandhansenv2 skrev, for 26 minutter siden:

øø nej

eh jo - tjek selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Loser
kenderen skrev, for 8 minutter siden:

eh jo - tjek selv

Ja, min tandlæge er nu også gået i akut-mode, så lukket undtagen for akutte ting. Men tjekker man f.eks. Godtsmil.dk, som jo trods alt er en ret stor kæde, så skriver de at de har åben som normalt. Så det ser ud til at være afhængig af hvilken tandlæge man har. Lidt ligesom GP'erne. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...