Guest Sundance Kid Skrevet 17. Marts, 2020 Borende X skrev, for 21 timer siden: Som jeg skrev i en anden tråd: Vi bliver en nation af onanister. Så længe vi ikke bliver organister... Kirkerne holder lukket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Havnebumsen Skrevet 17. Marts, 2020 I sydkorea er man på vej ud på den anden side, med en hel anden tilgang. Den hedder test test test og test. Fremfor nedlukning. De har været hårdt ramt meget hårdt ramt. Men de har valgt ikke at lukke skoler og alt mulig andet ned. Tværtimod er alt mere eller mindre bare fortsat. Så har smittede naturligvis røget i karantæne. Ingen tvivl om, at Sydkorea for et begrænset tab på det. nuvel testene har da kostet, men samfundet har kørt nogenlunde. Danmarks nedlukning kommer til at koste, både nu og fremadrettet. Jeg har desværre ikke den store tiltro til, at Mette Frederiksen handlinger er kloge. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 17. Marts, 2020 WhoKnowsWhat skrev, den 16.3.2020 at 09:28: Hvad har dit indlæg med anmeldelser, at gøre..? Den ligger under debat. Men jeg ved godt det for tiden er upopulært at være lidt opmærksom herinde Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg