Hop til indhold

Line og Louise i Hvalpsund

Featured Replies

Skrevet

Skrev en del med dem allerede i sidste uge.

Havde en aftale om at mødes med dem, de skulle lige sende nogle billeder inden. Det endte med at faktisk intet af det vi havde aftalt, kunne de holde og jeg trak mig.

I går skrev de så igen til mig. De fortalte at nu var de udover Line og Louise også Frederikke, så de var 3 i alt. Vi aftalte igen nogle ting, pludselig var det dog kun to af pigerne der var der, Lousie og Melissa (Undrer mig stadig over hvorfor der pludselig er 4 navne, når de siger de kun er 3). Nå men det trak ud i 3 timer og til sidst droppede jeg dem.

Virker som nogle dumme små tøser

Skrevet

Skrev en del med dem allerede i sidste uge.

Havde en aftale om at mødes med dem, de skulle lige sende nogle billeder inden. Det endte med at faktisk intet af det vi havde aftalt, kunne de holde og jeg trak mig.

I går skrev de så igen til mig. De fortalte at nu var de udover Line og Louise også Frederikke, så de var 3 i alt. Vi aftalte igen nogle ting, pludselig var det dog kun to af pigerne der var der, Lousie og Melissa (Undrer mig stadig over hvorfor der pludselig er 4 navne, når de siger de kun er 3). Nå men det trak ud i 3 timer og til sidst droppede jeg dem.

Virker som nogle dumme små tøser

Har du et link eller lign?

Skrevet

Ja, det er en svær ting at manøvrere i for os mænd, og det er svært at undgå og blive snydt. Der er desværre utroligt meget bondefangeri inden for branchen, useriøse er der også nok af.

Godt du droppede dem, så kan de lære at være ærlige i deres markedsføring.

Venligst

Skrevet

Skrevet

Hvor langt havde du kørt ?

har selv været i dialog med dem.

nåeh, bare godt 100 km. Jeg mailede med trunten hele vejen og alt var ok, lige indtil 5 minutter før jeg var der så var hun først stille længe, så skrev hun at hele dagen var booket og at de først kunne igen i morgen. Hvilket var spøjst, siden at hun om søndagen skrev at mandag var absolut sidste dag.

Skrevet

nåeh, bare godt 100 km. Jeg mailede med trunten hele vejen og alt var ok, lige indtil 5 minutter før jeg var der så var hun først stille længe, så skrev hun at hele dagen var booket og at de først kunne igen i morgen. Hvilket var spøjst, siden at hun om søndagen skrev at mandag var absolut sidste dag.

Jeg nåede op til døren og fik banket på inden der kom en og sagde at de ikke kendte til en aftale

Skrevet

Jeg nåede op til døren og fik banket på inden der kom en og sagde at de ikke kendte til en aftale

Ja det er det sædvanlige med de useriøse, de er en skamplet på branchen. men de er jo så desværre heller ikke de eneste der er plattenslagere og svindlere.

Venligst

• 2 weeks later...
Skrevet

Hejsa Jeg har haft en super oplevelse med pigerne, lavede en aftale, skrev 5 minutter inden jeg var der. Bankede på og en skøn pige åbnede døren. Vi aftalte forløbet og jeg betalte, vi gik ind i et værelse, hvor veninden lå. De var smadder søde, de suttede, kyssede mig og hinanden. Alt var i en skøn rolig atmosfære. Vi sluttede af med at begge piger sad på alle 4, og jeg kunne muntre mig med begge piger, imens de kyssede hinanden" ;) kanon oplevelse. Har kun positivt at sige.

Skrevet

Hejsa Jeg har haft en super oplevelse med pigerne, lavede en aftale, skrev 5 minutter inden jeg var der. Bankede på og en skøn pige åbnede døren. Vi aftalte forløbet og jeg betalte, vi gik ind i et værelse, hvor veninden lå. De var smadder søde, de suttede, kyssede mig og hinanden. Alt var i en skøn rolig atmosfære. Vi sluttede af med at begge piger sad på alle 4, og jeg kunne muntre mig med begge piger, imens de kyssede hinanden" ;) kanon oplevelse. Har kun positivt at sige.

Tilmeldt idag. Positiv indlæg..kan i gætte resten

Skrevet

Når han nu har mødt dem kunne han godt fortælle lidt om hvad de vejer ? syntes de ser lidt store ud særlig den ene ...hun ligner en der er xxxl

Skrevet
  • Author

Ja, han har sørme været heldig....sikken da en dejlig oplevelse :lol:

Og endda kun et par timer efter jeg havde mailet med dem og fortalt om den her side og om hvad folk mener om dem. Har spurgt dem hvorfor de pisser sådan på folk og det er de absolut ligeglade med.

Skrevet

Jeg tror ikk en rygende fis på hvad fyr42 skriver, han er lige tilmeldt og der kommer et positivt indlæg på samme dag, trods der er flere andre der har haft en uheldig oplevelse med disse 2-3-4-5 eller hvor mange trunter de nu er. Så jeg er er ret overbevist om dette er fusk.

Mon admin skulle kigge lidt på sagen. Og taber jeg, så giver jeg sku en flaske papvin *gg*

Skrevet

Jeg har faktisk besøgt dem igen i dag.

De skrev til mig og fortalte at de var kede af al den ballade. De havde måske ikke tænkt dem helt godt nok om, og det var de ked af.

Vi aftalte et møde til halv pris pga det hele hvor Stinna så også var med.

I dag var de hjemme og de virkede virkelig kede af det.

Nå men vi gik ind i soveværelset og Louise og Line (Må indrømme jeg ikke er helt sikker på hvem der er hvem) kyssede lidt med hinanden mens jeg tog tøjet af Stinna. Jeg lagde mig ned og den kraftige suttede mig - Hun kan altså sutte pik!!! Blondinen og Stinna lagde sig op og så lå vi og kyssede imens.

Jeg bad nu blondinen og Stinna lægge sig ned på ryggen og så begyndte jeg med at kneppe blondinen. Efter et stykke tid skiftede jeg til Stinna og hun var bare så dejlig at jeg kom ret hurtigt.

De er tre søde piger og jeg tror og håber at de har lært af det her.

Iøvrigt spurgte jeg til det indlæg der var lavet her i aftes vist, af fyr 42. De fortalte at de jo havde fundet ud af at der var ret meget kritik af dem her og at de havde bedt en kunde om at gå herind og fortælle om hans oplevelse.

Skrevet

Hejsa

Jeg tog og besøgte dem igen i søndags, det gik fint med både aftale tid og pris. Der blev åbnet af en anden pige, køn ung slank pige.Var så træt af at jeg ikke havde økonomi til at prøve 3 piger, men må nu også sige at 2 er rigeligt haha.

Pigerne lå i sengene og ventede, den ene har pircing i tungen, hun startede med at sutte imens jeg kyssede den anden.... super skønt, hun sutter fantastisk. Det gik som sidst, en masse kyssen og afslutte med begge numser på alle 4.... det er altså svært at holde sig.

Man skal huske det er unge piger, de er helt nye i denne brance, så man bør passe på dem...

der blev spurgt om størrelsen, pigen med pircingen er en xl pige den anden pige er mindre, men man skal kunne lige former, ellers er den 3 pige sagen: ) :)

Skrevet

Den ene gang kan man stole på dem og næste gang kan man ikke.

Jeg er i hvertfald temmelig træt af de tøser, de holder deres aftaler osm vinden blæser. De er total pisse ligeglad med andre end dem selv.

Mit råd er at i skal holde jer langt væk fra dem. For i ved simpelthen ikke hvor i har dem

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.