Hop til indhold
Gæst

Episk massage Århus

Recommended Posts

Gæst

Er ikke thai nej, men et eller andet sted skulle jeg jo vælge. 
 

har set der i Århus er 3 kvinder som giver episk massage, nogle som kan give lidt feedback på hvem man bør vælge og hvorfor? 

https://www.episkm.com/aarhus

Jeg har prøvet i Aalborg og Randers, men vil gerne prøve Århus nu, da det ligger tættere på rent geografisk 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omkring spørgsmålet kan jeg ikke svare, da jeg ikke har erfaring med episk massage, men efter at have læst på nettet på episkm.com om det, tiltaler det mig at prøve.

Jeg har forsøgt at ringe til kontaktnummeret på nettet med et par spørgsmål, men telefonen bliver ikke besvaret, så det tyder ikke på ret stor seriøsitet.

Men jeg vil gerne spørge jer andre, som har prøvet denne massageform, hvad I synes om den.

Jeg vil også gerne høre jer, hvad det betyder når man vælger kropsmassage til - om det er kundens krop som bliver masseret eller om det er massøsen, som også bruger kroppen til at massere med. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det i randers. Hvis du vil betaler overpriser for et handjob, så gi dem et kald. Alt det de lover er fis i en horlygte hvis du spørger mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har rigtig gode erfaringer med Tine. Kan se der er kommet en ny siden jeg var der sidst, Viktoria på 27. Det skal prøves, men de ser ud til at overholde påbudet om at stoppe forretninger med kropskontakt. Viktoria har tider onsdag d. 18. marts og derefter er der tomt i kalenderen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet et af de andre steder. Ikke den store oplevelse. Rimeligt rodet og bestemt ikke den "lækre" oplevelse deres film og billeder giver indtryk af. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hedonis skrev, for 12 timer siden:

Jeg har rigtig gode erfaringer med Tine. Kan se der er kommet en ny siden jeg var der sidst, Viktoria på 27. Det skal prøves, men de ser ud til at overholde påbudet om at stoppe forretninger med kropskontakt. Viktoria har tider onsdag d. 18. marts og derefter er der tomt i kalenderen.

Viktoria har masser af tider her i marts, når jeg kigger på hjemmesiden nu, så de overholder tilsyneladende ikke forbudet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hardrock_west
Mayday skrev, den 17.3.2020 at 14:46:

Jeg har prøvet det i randers. Hvis du vil betaler overpriser for et handjob, så gi dem et kald. Alt det de lover er fis i en horlygte hvis du spørger mig

Gir dig fuldstændigt ret.   Jeg prøvede det i Aalborg sidste. Hun fik mig overtalt til at betale 200 kr. ekstra for en eller salve hun smurte på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kom du bare afsted. Det er fuldstændig fantastisk oplevelse. Men de bør naturligvis holde pause i denne tid.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har prøvet det i Kolding. Pigen var sød, men det er  ikke opløftende. Man ligger på briksen afklædt, mens pigen er helt påklædt. Det er som et handjob, men er altså svært at blive ophidset af. Jeg kunne i hvert fald ikke få den op at stå. Det stod overhovedet ikke mål med det blowjob, jeg har fået hos en GP.

Del dette indlæg


Link til indlæg
hubby skrev, for 22 timer siden:

Jeg har prøvet det i Kolding. Pigen var sød, men det er  ikke opløftende. Man ligger på briksen afklædt, mens pigen er helt påklædt. Det er som et handjob, men er altså svært at blive ophidset af. Jeg kunne i hvert fald ikke få den op at stå. Det stod overhovedet ikke mål med det blowjob, jeg har fået hos en GP.

Jeg har også været omkring Kolding. Bestemt ikke en oplevelse der skal gentages. Heldigvis beholdt hun tøjet på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kigget med fra sidelinjen også , og vil nu også gerne være med . Først og fremmest til dem der går ind til en episk massage med den indstilling mange desværre har her,   om at få et handjob til overpris,  får de lige præcis det de kommer efter! 

I er simpelthen nødt til at ændre det syn på massagen,  og gå derind openminded,  og uden at sammenligne med de "glædespiger" i så ellers besøger. 

Jeg har stor erfaring med massagen , og har ALDRIG haft en oplevelse af at ha fået et handjob til overpris. Det er slet ikke det det går ud på . Min oplevelse af dette er langt dybere, og meget mere givende . Jeg ved at de her piger , har hjulpet rigtig mange mænd videre i en problemstilling de her mænd ikke selv har  kunnet løse. De gør deres bedste for at give jer mænd en fed oplevelse ud over det sædvanlige,  og ja hvis du er indstillet på at det ska' det være, er jeg sikker på at du også får det .

Nej! der står ikke en topløs pige klar til at massere dig med sine bryster ! Du møder en top professionel pige , som er klar til lige netop DIG, og med en professionel indstilling til sit arbejde.  

Hvis du søger nøgne piger , som giver et hurtigt handjob,  så har du ret ! Så er det ikke episk massage du skal besøge.

JEG ER FAN !!!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seriøs skrev, for 12 timer siden:

Jeg har kigget med fra sidelinjen også , og vil nu også gerne være med . Først og fremmest til dem der går ind til en episk massage med den indstilling mange desværre har her,   om at få et handjob til overpris,  får de lige præcis det de kommer efter! 

I er simpelthen nødt til at ændre det syn på massagen,  og gå derind openminded,  og uden at sammenligne med de "glædespiger" i så ellers besøger. 

Jeg har stor erfaring med massagen , og har ALDRIG haft en oplevelse af at ha fået et handjob til overpris. Det er slet ikke det det går ud på . Min oplevelse af dette er langt dybere, og meget mere givende . Jeg ved at de her piger , har hjulpet rigtig mange mænd videre i en problemstilling de her mænd ikke selv har  kunnet løse. De gør deres bedste for at give jer mænd en fed oplevelse ud over det sædvanlige,  og ja hvis du er indstillet på at det ska' det være, er jeg sikker på at du også får det .

Nej! der står ikke en topløs pige klar til at massere dig med sine bryster ! Du møder en top professionel pige , som er klar til lige netop DIG, og med en professionel indstilling til sit arbejde.  

Hvis du søger nøgne piger , som giver et hurtigt handjob,  så har du ret ! Så er det ikke episk massage du skal besøge.

JEG ER FAN !!!

Jeg er voldsom stor fan. Episke Mai ved Randers  er min absolutte favorit. Hvis jeg troede, jeg havde en chance, ville  jeg fri.

Fantastisk kvinde. Bare det: fantastisk!

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, for 3 timer siden:

Jeg er voldsom stor fan. Episke Mai ved Randers  er min absolutte favorit. Hvis jeg troede, jeg havde en chance, ville  jeg fri.

Fantastisk kvinde. Bare det: fantastisk!

Ved hvad du mener oros,  der findes faktisk nogle helt unikke eksemplarer imellem dem <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
oros skrev, den 4.4.2020 at 23:10:

Jeg er voldsom stor fan. Episke Mai ved Randers  er min absolutte favorit. Hvis jeg troede, jeg havde en chance, ville  jeg fri.

Fantastisk kvinde. Bare det: fantastisk!

ja hun er dejlig kvinde  har prøvet hendes specielle pik massage  er hun ikke ledig  ?  har hun en fast partner? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fjolleren skrev, for 14 minutter siden:

Hvad ligger prisniveauet i?

det er fra 1000 til 2000 afhængig om det er hele kroppe nog hvor lang tid  du   ønsker massage de har ledt forskellig at tilbyde det er ikke det sammen  hos alle stederne tjek deres www side

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 11 timer siden:

ja hun er dejlig kvinde  har prøvet hendes specielle pik massage  er hun ikke ledig  ?  har hun en fast partner? 

Det ved jeg ikke. Men jeg er ca. tyve år ældre end hende, så hvad skulle hun dog med mig? Desuden er hun så professionel, at jeg ikke kan forestille mig, hun ville indlede et forhold til en kunde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Seriøs skrev, den 5.4.2020 at 02:26:

Ved hvad du mener oros,  der findes faktisk nogle helt unikke eksemplarer imellem dem <3

ja hun er super lækker kvinde 

har  prøvet hendes massage en gang  det er ikk kun en gang hutig hanjob eller  happyending bestemt nej man får 1 helt  time  for 100 kr det er sku da meget reelt

Del dette indlæg


Link til indlæg
grå skrev, for 11 timer siden:

ja hun er super lækker kvinde 

har  prøvet hendes massage en gang  det er ikk kun en gang hutig hanjob eller  happyending bestemt nej man får 1 helt  time  for 100 kr det er sku da meget reelt

Det er blevet kotume for mig at bede om en halv times afslappende kropsmassage først. Også det mestrer hun til pefektion, så jeg er fuldstændig afslappet, når hun går i krig med det episke. Og så kommer disse indre orgasmer ellers rullende næsten uafbrudt i en hel time. Senest måtte jeg bede hende stoppe, da jeg ikke kunne klare flere. Så fik jeg lidt afslappende massage til sidst også, så jeg kunne komme til mig selv. Til gengæld får jeg kun sjældent en almindelig udløsning.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ok jeg får da en enorm stor orgasme til slut det er ligesom et must en  selfølgelighed det siger hun også men var ellers bange for at jeg ikke kunne holde 1 hel time da det er jo de erogenezoner der mest arbejdes med 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...