reply 23 Skrevet 14. Marts, 2020 Jeg har en aftale om en trekant med et ungt par fra Nordsjælland. Dog er deres krav, at sex skal ske uden beskyttelse. De siger de er et fast par og kun har haft sex med hinanden. Derudover oplyser de, at de bliver tjekket for sygdomme en gang imellem. Ville du tage imod tilbudet eller afvise dem. De skal have svar senest søndag morgen. Jeg er selv meget i tvivl. Normalt ville jeg aldrig gøre det. Har dog en fornemmelse af at de er oprigtige og ikke har prøvet dette før. What to do? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Billepeter 30 Skrevet 14. Marts, 2020 Jeg ville i hvert fald 100% stille spørgsmål ved hvorfor de ligefrem kræver at du gør det uden beskyttelse. Har de givet dig en forklaring på hvorfor? Det burde da ikke gøre den store forskel for dem, den eneste forskel sådan da er hvordan det føles for dig. Den eneste grund til det jeg kan tænke på er at de vil have dig til at imprægnere hende, som sådan set er fair nok hvis det er ønsket, men det er i så fald noget de skal fortælle dig først 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Le Male 173 Skrevet 14. Marts, 2020 Hvis de er et fast par der kun har sex med hinanden, hvorfor så blive tjekket regelmæssigt? Nej vel, det lyder ikke rigtig som noget jeg ville stole på. Men det er selvfølgelig dit valg i sidste ende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 14. Marts, 2020 Far - vil du sende en Chek ? Eller tager du mobile Pay :))) i sm just saying :))) min onkel havde en fast regning i 18 år - det fede er at den ligefrem er indtægtsreguleret. Jo mere man tjener jo højere bliver regningen :)) og nej der er ingen måde at slippe af med regningen andet en mord ... så er der selvfølgligt også sygdomsadkektet - det ville jeg som gift mand også være lidt urolig for. Men ikke helt så meget som det andet. Man kan jo blive testet og det meste kan man slippe af med igen. Måske er der lidt ironi i den sidste del af mit indslag men ikke i den første mvh Anders 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
norbert 123 Skrevet 14. Marts, 2020 Er det noget der er et link til ?? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BlackMagic2020 Skrevet 14. Marts, 2020 reply skrev, for 54 minutter siden: Jeg har en aftale om en trekant med et ungt par fra Nordsjælland. Dog er deres krav, at sex skal ske uden beskyttelse. De siger de er et fast par og kun har haft sex med hinanden. Derudover oplyser de, at de bliver tjekket for sygdomme en gang imellem. Ville du tage imod tilbudet eller afvise dem. De skal have svar senest søndag morgen. Jeg er selv meget i tvivl. Normalt ville jeg aldrig gøre det. Har dog en fornemmelse af at de er oprigtige og ikke har prøvet dette før. What to do? kunne da godt tænke mig at vide hvor du har fundet det par henne??????? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 181 Skrevet 14. Marts, 2020 Start med at møde dem i virkeligheden og se hvordan de er når i har øjenkontakt at skrive og tale sammen i telefon er noget andet end at stå over for hinanden men i sidste ende er det op til dig selv. Synes det lyder underligt at de bliver testet når de er et par medmindre de er sammen med andre på samme måde de vil være med dig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2222 Skrevet 15. Marts, 2020 Min først og eneste gang jeg har været sammen med et par -de var først i 50erne og jeg single på ca. 40år. Vi aftalte også det skulle være uden noget beskyttelse -dengang synes jeg det var en spændende chance at tag -jeg skulle komme i hende og så ville manden slikke hende efterfølgende -det var sgu lidt underligt -men han var helt pjattet med det... Jeg var bare glad for det ikke var mig. Elsker at slikke fisse men ikke fyldt med sperm! Hun ville så sutte mig 2. gang til jeg kom i munden på hende... -hun slugte det bare -og sagde nu var hun mæt og glad -og manden var enig -på trods af der kun var mig der fik udløsning... Jeg besluttet mig for efterfølgende, at det kun skulle være den ene gang jeg prøvede det med dem. Der var helle ikke 100% kemi -og sjovt nok fortalte de bagefter, at det havde de gjort tit -med en fyr/eller par de fandt på "forum" chatrum fra gamle dage. Jeg har det ikke dårligt med oplevelsen, når jeg tænker tilbage på det -men jeg gør det nok aldrig mere 1 gang var nok. >>>man skal prøve alt 1 gang<<< tjaah or not. Men 2 damer er noget helt andet -det kan man ikke blive træt af;-) jeg er nok også en smule homoforskrækket -skræksenariet -at manden begyndt noget med mig -så ville jeg nok havde flygtet. gg man kan rykke sine grænser og måske overskride dem lidt -men man skal leve med det bagefter... ubeskyttet sex med 1/flere man ikke stoler på -hvor fedt er det lige... Har heldigvis aldrig haft en kønssygdom -men har gjort min ex. gravid næsten uden hun havde trusserne af... Men man må tag sit ansvar! både for dig selv og den/dem du gør det med... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Claus33 17 Skrevet 15. Marts, 2020 sex uden kondom med andet en fast partner er NO GO 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mitficker Skrevet 15. Marts, 2020 Lyder aom om hun vil være gravid.... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 15. Marts, 2020 mitficker skrev, for 51 minutter siden: Lyder aom om hun vil være gravid.... Ja Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reply 23 Skrevet 16. Marts, 2020 Tak for alle de fine svar. Jeg tog chancen og mødte op hos dem som aftalt. For en sikkerhedsskyld medbragte jeg gummi. Jeg kommer ind til et ganske nydeligt par på hhv. 20 og 21 år. pigen var bestemt smuk og helt klart en man ville vende sig om efter. Det var meget tydeligt, dette var deres første gang.. De virkede lidt generte og nervøse og forsøgte lidt at gemme sig bag hinanden. Da det stod klart for mig, at de forventede jeg skulle styre det tog jeg straks tøjet af, hvorefter pigen gik ned på knæ og tog pikken i munden. Herefter vil jeg ikke gå i detaljer, men herefter fik hun hele turen og jeg endte med at komme ud over hende. Det var hefter tydeligt, at manden ønskede hun skulle have en tur mere og spurgte straks om jeg kunne igen - inden jeg nåede at svare bad han kæresten om at sutte den op igen. Da jeg fik den op anden gang tog jeg gummi på og kneppede hende igen. - Dette var de helt ok med, men fyren hviskede lavt, hun er på p-piller. Efter to omgange forlod jeg deres hjem - på vej ud af døren siger pigen til mig, at det var egentlig meget sjovt at prøve - godt 1 time senere får jeg en sms fra fyren, som spørger om jeg har lyst til at besøge dem igen, hvor vi kan tilbringe hele natten sammen, og tilbyder at jeg må kneppe hende ligeså meget jeg vil helt alene også . Det var tydeligt for mig, at det var fyren på 21 år som tændte helt vildt på, at se sin kæreste sutte pik på en fremmed - Dette bekræftes desuden af, at de gør det her gratis, hvilket gør oplevelsen mere ægte. VI har nu aftalt, at jeg bliver en fast husven som må komme en gang imellem og kneppe hans kæreste enten alene eller en trekant. Jeg tror sagtens man kunne overtale dem til at få en 3 eller 4 fyr med, når de har prøvet det nogle gange og er mere rolige omkring det. Slutteligt vil jeg blot oplyse, at det ikke er et par fra Nordsjælland, men et par fra Jylland. Årsagen til jeg skrev Sjælland og ikke Jylland var for ikke at risikere, at parret læste med, og derved kunne læse, at jeg var i tvivl om, hvorvidt jeg ville besøge dem. Ville ikke risikere de aflyste vores aftale. Derfor måtte jeg vildlede dem, såfremt de læste med på siden. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Anders2 175 Skrevet 24. Marts, 2020 reply skrev, den 16.3.2020 at 11:58: vI har nu aftalt, at jeg bliver en fast husven som må komme en gang imellem og kneppe hans kæreste enten alene eller en trekant. Jeg tror sagtens man kunne overtale dem til at få en 3 eller 4 fyr med, når de har prøvet det nogle gange og er mere rolige omkring de Lyder som en fed tjans ! tak for updaten du må sige til hvis du får brug for hjælp jeg er til rådighed når Corona igen er en øl 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg