Hop til indhold

Recommended Posts

Kom forbi et nyt sted forleden, havde ikke tid - men valgte så i dag, efter at have været i haven i mange timer, at besøge stedet. Det er helt nyt sted på Lyngbyvej. Det ligger godt i forhold til parkering og anonymitet. Blev mødt af Nuud - en moden thai (det kan jeg rigtigt godt lide) og med højt humør og masser af smil aftalte jeg 1 times massage til 300. Jeg må sige, at det var en skøn skøn massage. Ikke meget hård men skøn. Der er en anden i forretningen, fik ikke lige fat i hendes navn men hun skulle efter sigende kunne give en hård og dyb massage (den skal jeg have næste gang). Sluttede af men en oliediller som jeg aldrig har fået det før - hold dog fast hvor var den lækker - på en top 3 af all time :-) Jeg fløjtede glad og veltilfreds ud af forretningen (med en bagdør) og 500 kr fattigere. Så er man til et par modne thaidamer der ved hvordan en mand skal forkæles, så er det lige stedet.

de har ingen hjemmeside endnu men jeg fik dette nummer: xxxxxxxx

Jeg har slettet nummeret, da damen, der tager telefonen intet kender til Thai Wellnes og oplyser, at hun har haft telefonnummeret siden midten af sidste årti.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så blev dette sted også afprøvet, det er et par søde og muntre thai kvinder af ældre årgang, men når det så er sagt, så er det sgu fin massage de giver.

Jeg var heldig at der ikke var andre i butikken, så jeg fik dem begge 2 indtil der vel var gået en god halv time, så kom der en ekstra kunde.

Jeg vil dog sige, at lokalerne ikke er videre tiltalende, da man skal forbi det ene rum, som kun er med forhæng for, for at komme ind i det bagerste rum, hvor der kan lukkes af. Men da jeg skulle ud, måtte vi næsten igennem det rum med forhænget.

Hvad der skete i det gode rum, vil jeg ikke komme så meget ind på, men fandme en god massage ;) og det sjove var, at jeg blev spurgt om hvad jeg synes det skulle koste ;)

Men man skal altså ikke være genert eller bange for at møde andre, hvis man vælger at besøge stedet :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hejsa,

Lyder som et spændende sted.

Hvordan ser pigerne ud - og hvor gamle er de ca?

Og pris niveauet?

Hvad med det ekstra?

Go da

Del dette indlæg

Link til indlæg

@ 2000 -du kan læse i min indledning lidt om alderen og prisen.

Jeg for forbi igen forleden for at få mere af den "modne" massage. Denne gang (2. gang på stedet) var jeg ophøjet til en stamkunde GF og fik initialt begge ladies til at massere mig - det var squ lækkert og jeg nød en lille 1/2 time med 4 hænder og lidt fødder hvorefter at der var kunder i biksen :-( og jeg måtte nydende fortsætte med Lindas stærke hænder - det var squ rigtigt godt. Glimrende sted efter min smag til billige penge :-P

Hvis der er andre derude der kender en sted med hård massage vil jeg gerne høre om det ....

Thanks guys,,,,

TN Mak MAK ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har i dag besøgt pigerne på Lyngbyvej 5, er ret nye på dette sted, blev modtaget af 2 søde og smilende lidt ældre tkai piger, men i meget godt humør. Valgte 1 times lidt hård massage, det var den lille af pigerne der gav mig denne, jeg havde lidt problemer med venstre skulder og hals, så der blev koncentreret omk disse steder, den anden pige kom også ind og gav mig fod og ben massage samtidig, d.v.s. 1 time med 2 piger for 300, de havde ingen andre kunder så ville de give mig en god behandling. Der blev da pillet lidt ved flagstangen under massagen og då jeg så skulle vendes om, kom ?? om "den" også skulle havde masage, jeg sagde selvfølgelig mange tak, og det fortrød jeg ikke, det bedste HJ i lang tid, ja de var på et tidspunkt 2 om at polere stangen. Om jeg kommer igen, ja helt sikkert og måske allerede i næste uge for at følge op på min ømme skulder :lol:

De har åbenbart ikke så mange kunder endnu, så jeg vil gerne anbefale dem på det varmeste, dygtige og søde piger. Hils gerne fra Mig Leif

Del dette indlæg

Link til indlæg

Passer telefonnummeret på OD's thailiste? Vil helst bestille tid, når man skal køre lidt efter det

marx

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Jeg fik deres kort så du får mobil nr.: 29629835 Åbningstid:: 0900-2000

Kom gerne tidligt så får du "måske" 2 piger til massage.

Husk aqt lægge en anmeldelse af besøget her på denne streng

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte lige kigge på google maps og det ser altså ikke så diskret ud.

Er det virkelig en stor hjørneindgang lige ud til Vibenhus centret?

Eller er indgangen lidt mere diskret?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg måtte lige kigge på google maps og det ser altså ikke så diskret ud.

Er det virkelig en stor hjørneindgang lige ud til Vibenhus centret?

Eller er indgangen lidt mere diskret?

Du skal ikke ind på hjørnet, men via en dør i facaden ud til Lyngbyvej :-) og så bliver du lukket ud af en bagudgang, så du kommer ud i samme facade, men ikke i forretningslokalet :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej! Lyngbyvej 5 hvor ?? København eller Gentofte - Lyngby ?? :)

Ved Vibenshus Runddel.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak ! Er det stadig 2 "voksne" kvinder der giver massage ? :D

Jep det er stadig 2 modne/voksne som giver massage, har dog kun prøvet den ene (tror det er hende som ejer den) og hun gør det altså fantastisk, super god massage til prisen.

Tror også hun tilbyder hj, men har dog aldrig været interesseret, kommer der primært pga. massagen, og den kan anbefales :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder fint, jeg vil gerne prøve en god gang massage så jeg vil prøve at ringe og bestille tid.

Er der ellers nogen steder de annoncer så man kan se lidt om stedet, priser ect. ? :roll:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det lyder fint, jeg vil gerne prøve en god gang massage så jeg vil prøve at ringe og bestille tid.

Er der ellers nogen steder de annoncer så man kan se lidt om stedet, priser ect. ? :roll:

Ikke hvad jeg ved af.

Hun har, så vidt jeg er orienteret, ingen hjemmside. Annoncer har jeg heller ikke set noget af. 1 times olie skulle gerne ligge på 300 kr.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg prøvede så stedet i går. Søde damer - Fik en times hård massage lige til grænsen i det bagerste rum, hvor hun gik på mig, der efter olie massage med varm olie - Skønt! Fik massage mens jeg lå på maven og på siderne og til sidst på ryggen. Blev spurgt med et glimt i øjet om min pik skulle masseres - det blev et ja tak (prisen måtte jeg selv bestemme) Efter en dejlig udløsning lidt hyggesnak og mange spørgsmål fra hendes side:o) blev jeg blev grundig afvasket og fik lidt omsorgsfuld hovedbundsmassage samt skuldermassage. Fik ikke lige fat i hendes navn (måske Nyk) men hun var sød og venlig og håbede jeg kom igen. Haha det siger hun nok til alle :o) - Måske kommer jeg tilbage en dag. --- Jeg gav 500 for det hele.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der står tydeligt på hjemmesiden: Vi tilbyder ikke massage af intim eller seksuel karakter. Er det skrevet blot for ikke at skilte med det officielt, hvor de så har handjob og den slags alligevel, eller er de vitterligt helt stoppet med det?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der står tydeligt på hjemmesiden: Vi tilbyder ikke massage af intim eller seksuel karakter. Er det skrevet blot for ikke at skilte med det officielt, hvor de så har handjob og den slags alligevel, eller er de vitterligt helt stoppet med det?

Jeg tror godt, at du kan regne med, at det, der uden for etablissementet er et "nej", forvandles til et "ja", så snart du er kommet inden for.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror godt, at du kan regne med, at det, der uden for etablissementet er et "nej", forvandles til et "ja", så snart du er kommet inden for.

Phewww. Jeg var lige ved at blive nervøs der. Jamen jeg skal lige prøve stedet, se hvad det er for noget  :cool:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Phewww. Jeg var lige ved at blive nervøs der. Jamen jeg skal lige prøve stedet, se hvad det er for noget  :cool:

Ja, altså, jeg har ikke været der, men jeg lærte foretningsgangen i thaiverdenen at kende, så lur mig, om ikke jeg får ret.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...