Hop til indhold
Guest Aarhuselsker

Hjælp til lille diller

Recommended Posts

Guest Aarhuselsker

Det minder mig om en af de første gange jeg havde fået lov til at pille ved en pige. 

Jeg havde fået listet min klamtsvedende og let rystende teenager hånd op under hønsestrik  blusen og fumlet mig ned i A skålen, for så at sidde og kramme en skumgummi pude. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Nemtøs
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Wish kan hjælpe

83248621_2488899701220697_6735438176820658176_n.jpg

Falsk  markedsføring  med  sådan  en  fætter  i  underhylerne 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aarhuselsker
Nemtøs skrev, for 4 minutter siden:

Falsk  markedsføring  med  sådan  en  fætter  i  underhylerne 

Det er mændenes svar på push-op BHen og alt det der hejs ;) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Aarhuselsker skrev, 1 time siden:

Det minder mig om en af de første gange jeg havde fået lov til at pille ved en pige. 

Jeg havde fået listet min klamtsvedende og let rystende teenager hånd op under hønsestrik  blusen og fumlet mig ned i A skålen, for så at sidde og kramme en skumgummi pude. :(

Og pigen hed faktisk Peter og have en fetish for svedende teenagere :ph34r:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fik at vide af den første jeg kneppede, at min pik var mindre end hendes kærestes! Det var lettere traumatisk, indtil jeg under et sexparty hører: "Hey, giv mig et af de store kondommer, den er pænt stor" og senere: "giv mig lige et kondom! Et af de røde, den er stor denne her!" Få uger senere siger en af mine favoritter: "Åh, du har sådan en dejlig tyk pik! og ikke for lang!"

Nu er jeg glad for, hvad jeg har i bukserne.

Jeg tror min pik har den størrelse, min pik skal have: Mindre end den førstes kærestes, men stor nok til at jeg og de fleste piger bliver glade.

Den sidst nævnte GP kom også med disse gyldne ord efter jeg fortalte, at jeg havde haft et par oplevelser, hvor jeg var i tvivl om den var indenbords eller ej (synet viste at den var indenfor): "Var det sidst på dagen, jeg nyder den!"

Venligst OT, der nok har en almindelig pik.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...