Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Marts, 2020 Wish kan hjælpe Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest next Skrevet 14. Marts, 2020 selv smølfer kan være med Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 14. Marts, 2020 Det er ikke prisen, der bør afskrække. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Marts, 2020 Det minder mig om en af de første gange jeg havde fået lov til at pille ved en pige. Jeg havde fået listet min klamtsvedende og let rystende teenager hånd op under hønsestrik blusen og fumlet mig ned i A skålen, for så at sidde og kramme en skumgummi pude. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Nemtøs Skrevet 14. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Wish kan hjælpe Falsk markedsføring med sådan en fætter i underhylerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7416 Skrevet 14. Marts, 2020 Er det åndbart materiale ? eller bliver underlivet drivvådt, på den forkerte måde ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 14. Marts, 2020 Nemtøs skrev, for 4 minutter siden: Falsk markedsføring med sådan en fætter i underhylerne Det er mændenes svar på push-op BHen og alt det der hejs Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 14. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, 1 time siden: Det minder mig om en af de første gange jeg havde fået lov til at pille ved en pige. Jeg havde fået listet min klamtsvedende og let rystende teenager hånd op under hønsestrik blusen og fumlet mig ned i A skålen, for så at sidde og kramme en skumgummi pude. Og pigen hed faktisk Peter og have en fetish for svedende teenagere 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Oldtimer 4626 Skrevet 15. Marts, 2020 Fik at vide af den første jeg kneppede, at min pik var mindre end hendes kærestes! Det var lettere traumatisk, indtil jeg under et sexparty hører: "Hey, giv mig et af de store kondommer, den er pænt stor" og senere: "giv mig lige et kondom! Et af de røde, den er stor denne her!" Få uger senere siger en af mine favoritter: "Åh, du har sådan en dejlig tyk pik! og ikke for lang!" Nu er jeg glad for, hvad jeg har i bukserne. Jeg tror min pik har den størrelse, min pik skal have: Mindre end den førstes kærestes, men stor nok til at jeg og de fleste piger bliver glade. Den sidst nævnte GP kom også med disse gyldne ord efter jeg fortalte, at jeg havde haft et par oplevelser, hvor jeg var i tvivl om den var indenbords eller ej (synet viste at den var indenfor): "Var det sidst på dagen, jeg nyder den!" Venligst OT, der nok har en almindelig pik. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1900 Skrevet 15. Marts, 2020 Bananer er billigere, og så kan den spises 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg