Hop til indhold

Recommended Posts

Service meddelelse til Jyderne.

Så har i Paulina hos jer, til at trøste jer i denne for landets særlige tid. Jeg var hos hende lige før hun tog fra Sjælland, og det var en fantastisk time jeg havde med hende. Der er også et rigtig godt review af hende, som jeg fuldt ud kan tilslutte mig. Hun arbejder normalt i Norge, fortalte hun, men ville komme tilbage lidt hen i foråret. Hun er bare for dejlig, speciel på den gode måde og har nogle forførende våde kys og et dejligt vedvarende øko blow. Grib hende så kommer hun tilbage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, for 6 minutter siden:

Service meddelelse til Jyderne.

Så har i Paulina hos jer, til at trøste jer i denne for landets særlige tid. Jeg var hos hende lige før hun tog fra Sjælland, og det var en fantastisk time jeg havde med hende. Der er også et rigtig godt review af hende, som jeg fuldt ud kan tilslutte mig. Hun arbejder normalt i Norge, fortalte hun, men ville komme tilbage lidt hen i foråret. Hun er bare for dejlig, speciel på den gode måde og har nogle forførende våde kys og et dejligt vedvarende øko blow. Grib hende så kommer hun tilbage.

Fin kort anmeldelse af Paulina.

Men jeg har forgæves søgt efter review på EG. Jeg kan kun finde noget, der hedder efterlysninger og anmeldelser.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Benjamin skrev, for 32 minutter siden:

Fin kort anmeldelse af Paulina.

Men jeg har forgæves søgt efter review på EG. Jeg kan kun finde noget, der hedder efterlysninger og anmeldelser.

 

Hvad mener du ? Jeg har jo et link i min anmeldelse til det sjællandske review ! Hun har endda selv er link på hendes annonce til Reviewet 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Vildsvinet skrev, 1 time siden:

Hvad mener du ? Jeg har jo et link i min anmeldelse til det sjællandske review ! Hun har endda selv er link på hendes annonce til Reviewet 

Jeg gentager, der findes ingen tråde på EG, som hedder review. Men derimod anmeldelser.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildsvinet skrev, for 17 timer siden:

Service meddelelse til Jyderne.

Så har i Paulina hos jer, til at trøste jer i denne for landets særlige tid. Jeg var hos hende lige før hun tog fra Sjælland, og det var en fantastisk time jeg havde med hende. Der er også et rigtig godt review af hende, som jeg fuldt ud kan tilslutte mig. Hun arbejder normalt i Norge, fortalte hun, men ville komme tilbage lidt hen i foråret. Hun er bare for dejlig, speciel på den gode måde og har nogle forførende våde kys og et dejligt vedvarende øko blow. Grib hende så kommer hun tilbage.

typisk....hun tager til Gylland lige som jeg har skrevet til hende.......

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 6 timer siden:

typisk....hun tager til Gylland lige som jeg har skrevet til hende.......

Nu forstår man jo bedre dit profilnavn

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Vildsvinet skrev, den 14.3.2020 at 08:45:

Nu forstår man jo bedre dit profilnavn

du blev seriøst ikke fornærmet der vel ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
troublemaker1968 skrev, for 17 timer siden:

du blev seriøst ikke fornærmet der vel ?

Ikke på mine vegne :-) All good

Redigeret af Vildsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...