Titan2 29 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg vil prøve en penisring.. Men hvilken skal jeg vælge og hvor stram skal den være? Jeg har tidligere prøvet en billig udgave, men den knækkede hurtigt.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 181 Skrevet 12. Marts, 2020 Vælg en eller nogle i silikone de er holdbare og meget strækbare men husk at de kun duer sammen med vandbaseret glide crem og hovedreglen er at kun bruge dem i 20 min så en pause men hvis du føler ubehag så tag dem straks af Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 872 Skrevet 12. Marts, 2020 Undskyld mit nok naive spørgsmål, men hvad er fordelen ved en penisring? Jeg ønsker ikke at afspore tråden, men måske kan svarene kombineres med hvorfor trådstarter skal vælge de forskellige anbefalinger. jeg har en enkelt gang prøvet en med en vibrator i - ikke noget der gjorde noget for mig, men vist nok lidt for hende, hvilket jo kan være en udemærket grund til at bruge en... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Titan2 skrev, for 22 minutter siden: Jeg vil prøve en penisring.. Men hvilken skal jeg vælge og hvor stram skal den være? Jeg har tidligere prøvet en billig udgave, men den knækkede hurtigt.. Køb en pakke almindelige kondomer og bid toppen af - så kan du sætte dem på, som du lyster uden at rulle dem ud, - f.eks. en omkring både pik og nosser - eller 2 omkring pik og en om hver nosse. Prøv evt. en twister - et 8-tal omkring pik og nosser - eller bind dem sammen på forskellig vis og se hvad der går - men husk som ovenfor nævnt at det kan give bagslag at have dem på i for lang tid. Hårbånd i forskellig farve kan også være interessante - f.eks. 3 - 4 stykker omkring nosserne - så de dunker dejligt mod pigens røvhul, når du giver den gas Redigeret 12. Marts, 2020 af Jernsvinet 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 181 Skrevet 12. Marts, 2020 du får en hårdere erektion kan holde længere og får en mere intens orgasme sådan virker det på mig personligt men kan selvfølgelig ikke svare for andre 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Gbcr skrev, for 2 minutter siden: du får en hårdere erektion kan holde længere og får en mere intens orgasme sådan virker det på mig personligt men kan selvfølgelig ikke svare for andre Også bare at det er nyt og frækt virker stimulerende - et godt alternativ til potenspiller Redigeret 12. Marts, 2020 af Jernsvinet 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gbcr 181 Skrevet 12. Marts, 2020 enig enig men hold dig til de bløde som nybegynder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 12. Marts, 2020 Det her sæt kan anbefales. De er dejlig bløde, nemme at få af, og der er 3 størrelser i, så du ikke behøver spekulere over hvilken størrelse du skal købe. https://www.sinful.dk/sinful-penisring-saet-3-stk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
love64$ 71 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg er rigtig glad for denne. https://www.alor.dk/sexlegetoej-til-maend/penisringe/penisring-med-vibrator/hot-octopuss-atom-plus-penisring Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Den langr Skrevet 13. Marts, 2020 Hej.... Har en fra sinful 2 i 1til pik og nosser med vibrator... Kan godt anbefales... sf Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1901 Skrevet 13. Marts, 2020 https://www.eroguide.dk/forum/topic/117067-penisring/ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14181 Skrevet 13. Marts, 2020 På wish har de flere forskellige torturinstrumenter: https://www.wish.com/search/penisring/product/5e1d4ab8d7c9ee0021fb1361?&source=search&position=43&share=web Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1177 Skrevet 13. Marts, 2020 Få en af metal, men sørg endelig for at få den helt rigtige størrelse til dig. Fordelen? Ja ved mig giver det en stenhård pik, som i virkelig stenhård, Tyk mørkerød pik med svulmende blodårer. Ja tak! Det er dog ikke helt uden smerte når den skal af igen, eller har siddet på for længe, men du ved "no pain, no...." 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titan2 29 Skrevet 18. Marts, 2020 Jeg takker mange gange! Jeg tror jeg starter med et af de der begyndersæt :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg