Hop til indhold
Titan2

hvilken slags penisring skal jeg vælge

Recommended Posts

Jeg vil prøve en penisring..

Men hvilken skal jeg vælge og hvor stram skal den være?

Jeg har tidligere prøvet en billig udgave, men den knækkede hurtigt.. :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Vælg en eller nogle i silikone de er holdbare og meget strækbare men husk at de kun duer sammen med vandbaseret glide crem og hovedreglen er at kun bruge dem i 20 min så en pause men hvis du føler ubehag så tag dem straks af

Del dette indlæg

Link til indlæg

Undskyld mit nok naive spørgsmål, men hvad er fordelen ved en penisring? Jeg ønsker ikke at afspore tråden, men måske kan svarene kombineres med hvorfor trådstarter skal vælge de forskellige anbefalinger.

jeg har en enkelt gang prøvet en med en vibrator i - ikke noget der gjorde noget for mig, men vist nok lidt for hende, hvilket jo kan være en udemærket grund til at bruge en...

Del dette indlæg

Link til indlæg
Titan2 skrev, for 22 minutter siden:

Jeg vil prøve en penisring..

Men hvilken skal jeg vælge og hvor stram skal den være?

Jeg har tidligere prøvet en billig udgave, men den knækkede hurtigt.. :(

Køb en pakke almindelige kondomer og bid toppen af - så kan du sætte dem på, som du lyster uden at rulle dem ud, - f.eks. en omkring både pik og nosser - eller 2 omkring pik og en om hver nosse. Prøv evt. en twister - et 8-tal omkring pik og nosser - eller bind dem sammen på forskellig vis og se hvad der går - men husk som ovenfor nævnt at det kan give bagslag at have dem på i for lang tid.

Hårbånd i forskellig farve kan også være interessante - f.eks. 3 - 4 stykker omkring nosserne - så de dunker dejligt mod pigens røvhul, når du giver den gas ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

du får en hårdere erektion kan holde længere og får en mere intens orgasme sådan virker det på mig personligt men kan selvfølgelig ikke svare for andre

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gbcr skrev, for 2 minutter siden:

du får en hårdere erektion kan holde længere og får en mere intens orgasme sådan virker det på mig personligt men kan selvfølgelig ikke svare for andre

Også bare at det er nyt og frækt virker stimulerende  - et godt alternativ til potenspiller ;-)

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Den langr

Hej.... Har en fra sinful 2 i 1til pik og nosser med vibrator... Kan godt anbefales... sf

Del dette indlæg

Link til indlæg

Få en af metal, men sørg endelig for at få den helt rigtige størrelse til dig.

Fordelen? Ja ved mig giver det en stenhård pik, som i virkelig stenhård, Tyk mørkerød pik med svulmende blodårer. Ja tak!

Det er dog ikke helt uden smerte når den skal af igen, eller har siddet på for længe, men du ved "no pain, no...." ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...