Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt denne thai pige i Esbjerg 

https://annoncelight.dk/showad/238341

Fik hurtigt aftalt et besøg ingen problemer i det. Startede med lidt massage som var dejligt og afslappende selv da hun sad på ryggen af mig :) men hun er en lille nips ting så ingen problemer i det. Nå blev vent om og hun fik hurtigt suttet liv i pikken hvilket hun gør ganske udemærket. Fik hende vendt om i en 69’er så jeg havde hendes dejlige lille røv i hovedet og fik hende slikket godt våd. Derefter satte hun sig og red hvilket hun gjorde til UG. Efter lidt tid var det om i en doggy og der blev stødt godt igennem :) Efter lidt tid måtte hendes dejlige hul 2 prøves  hvilket er rigtigt stramt men først inde og det kørt bare derefter op og ride pikken i hul 2 hvilken hun gør super godt. så efter lidt tid fik hun pikken i munden igen og suttede til jeg kom ud over hendes bryster. Havde en kæmpe ladning så hun blev noget overrasket :) Ialt en super godt oplevelse og klart den bedste thai jeg har prøvet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Pigen han linker til og som er på adressen er Linda som tidligere var i Fredericia,  jeg ved det for jeg har besøgt hende både i Fredericia og nu i Esbjerg ;)

Hun er ligeså vild som hun var i Esbjerg, dog var det lige ved at jeg mistede lysten da jeg blev lukket ind og så en mindre forsamlingshus,  måske hendes familie siddende og spise thai mad.

Lidt underligt at have sex med en kvinde når der sidder flere personer på den anden side af væggen som ved hvad vi laver.

Nå sidespring, pigen på linket er altså god nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Buellguy skrev, den 12.3.2020 at 18:03:

Har besøgt denne thai pige i Esbjerg 

https://annoncelight.dk/showad/238341

Fik hurtigt aftalt et besøg ingen problemer i det. Startede med lidt massage som var dejligt og afslappende selv da hun sad på ryggen af mig :) men hun er en lille nips ting så ingen problemer i det. Nå blev vent om og hun fik hurtigt suttet liv i pikken hvilket hun gør ganske udemærket. Fik hende vendt om i en 69’er så jeg havde hendes dejlige lille røv i hovedet og fik hende slikket godt våd. Derefter satte hun sig og red hvilket hun gjorde til UG. Efter lidt tid var det om i en doggy og der blev stødt godt igennem :) Efter lidt tid måtte hendes dejlige hul 2 prøves  hvilket er rigtigt stramt men først inde og det kørt bare derefter op og ride pikken i hul 2 hvilken hun gør super godt. så efter lidt tid fik hun pikken i munden igen og suttede til jeg kom ud over hendes bryster. Havde en kæmpe ladning så hun blev noget overrasket :) Ialt en super godt oplevelse og klart den bedste thai jeg har prøvet. 

Jeg må give dig ret hun er bare dejlig 

Jeg har besøgt hende 3 gang 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...