Hop til indhold

Nogen der kan anbefale nogle søde piger i midtjylland.

Featured Replies

Skrevet

Hej allesammen er der nogen, der kan anbefale en sød pige i midtjylland til omkring 1000 kr. for en time.

Hun må meget gerne tilbyde anal. og alderen fra 20 til 35 år.

Håber nogen kan hjælpe

Skrevet

Det kommer an på, hvad du forstår ved "Midtjylland".

Er det ikke så langt fra Bording, ville jeg da prøve Sisse. Jeg ved ikke, om hun er til leg i baggården, men jeg synes, hun har gjort et godt indtryk herinde.

Skrevet

Hej allesammen er der nogen, der kan anbefale en sød pige i midtjylland til omkring 1000 kr. for en time.

Hun må meget gerne tilbyde anal. og alderen fra 20 til 35 år.

Håber nogen kan hjælpe

Tror du må af med lidt mere en 1.000 for en hel time hvis der bare skal være lidt kvali over det ;)

Skrevet
  • Author

Det kommer an på, hvad du forstår ved "Midtjylland".

Er det ikke så langt fra Bording, ville jeg da prøve Sisse. Jeg ved ikke, om hun er til leg i baggården, men jeg synes, hun har gjort et godt indtryk herinde.

Takker for svar Borende x. Jeg er fra Herning omr. Har været hos Sisse mega sød pige

Skrevet
  • Author

Tror du må af med lidt mere en 1.000 for en hel time hvis der bare skal være lidt kvali over det ;)

Ja pmikelsen. Det tror jeg også. Har du evt nogen anbefalinger til nogen søde piger

Skrevet

Ja pmikelsen. Det tror jeg også. Har du evt nogen anbefalinger til nogen søde piger

For tiden lidt tamt. Sandrasommer er et godt bud, men er p.t. ikke at træffe.

Ellers måske Silvia eller Lærke hos haderuppigerne.dk..

Skrevet

der er også hende fra hedensted, hun kan bruges i alle huller,hun plejer at have annonce på annoncelight mvh

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.