Borende X 25049 Skrevet 13. Marts, 2020 (edited) Pepsa skrev, for 6 timer siden: Jaja, lille du ..... Det er da det dummeste og mest verdensfjerne indlæg, jeg har læst i meget lang tid. Redigeret 13. Marts, 2020 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 13. Marts, 2020 En skælmsk tanke. Kunne man foreslå Pepsa at oprette en FAQ ? Her kunne vi uvidende indhente information før vores utilstrækkelighed udstilles. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. Marts, 2020 Frodige Ida skrev, for 1 time siden: Ej din udtagelse er ikke fair. De piger jeg i årene har arbejdet sammen med har alle været clean. Jeg arbejder i perioder rigtig meget og andre perioder holder jeg fri. Jeg har i gennemsnittet mere end 3* 30 min pr dag og jeg er hverken på stoffer eller psykisk syg af det. Vi har vel en klar fornemmelse af hvad vi hver i sær kan holde til mental og fysisk. De piger du kender er så ikke dem jeg omgår. Jeg synes det er dejligt for dig, du har så travlt, at du har mere end 60 kunder om måneden hver måned. Og det er flot at du ikke behøver være påvirket for at holde det ud. Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 13. Marts, 2020 (edited) Jeg fik en ide, som Admin nok ikke syntes om...æh Men pt har vi jo annonce på Annoncelight, der ejes af Admin, Kunne Admin hjælpe os, lidt med feks. give os en gratis månede i annoncering? Bare et forslag? Redigeret 13. Marts, 2020 af Lady Cherie 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 13. Marts, 2020 Min kæreste ønsker sex 2 gange om dagen. Hvad er det I siger; skal jeg nu til at tage stoffer, for at holde hende ud!? 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Christina ssbbw Skrevet 13. Marts, 2020 Lady Cherie skrev, for 30 minutter siden: Jeg fik en ide, som Admin nok ikke syntes om...æh Men pt har vi jo annonce på Annoncelight, der ejes af Admin, Kunne Admin hjælpe os, lidt med feks. give os en gratis månede i annoncering? Bare et forslag? Jeg har ladet min VIP løbe ud, og fornyer den først når jeg er på igen, dvs når nedlukningen af landet er ovre. Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 13. Marts, 2020 Det er til ar få tårer i øjnene over, om det er GP eller de her Restauranter corona-lukker: Vores hjertebørn bløder, men vi er ikke i tvivl https://blog.dinnerbooking.com/nyhed/restauranter-corona-lukker-vores-hjerteboern-bloeder-men-vi-er-ikke-i-tvivl/ Venlig hilsen Rejsenetværk Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 13. Marts, 2020 MornFed skrev, for 5 timer siden: En skælmsk tanke. Kunne man foreslå Pepsa at oprette en FAQ ? Her kunne vi uvidende indhente information før vores utilstrækkelighed udstilles. Spørg løs, spørg løs. Jeg er for doven til selvstændigt at oprette en FAQ - men spørg endelig - lav en tråd med spørgsmål til Pepsa. Jeg kan nok svare på det meste, eller sjusse mig frem til noget rimeligt. Er det OK hvis jeg frabeder mig vedr raket-videnskab? Jeg er bedst til gp-psykologi, men også meget andet. Bevæggrunde er et af mine specialer. Tak for din tillid Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 13. Marts, 2020 Christina ssbbw skrev, for 5 timer siden: Jeg synes det er dejligt for dig, du har så travlt, at du har mere end 60 kunder om måneden hver måned. Og det er flot at du ikke behøver være påvirket for at holde det ud. Nå, så fik vi min antagelse bekræftet. tihi, lille Christine - tihi igen. lol - bemærk iøvrigt, at Ida skrev MER end 3... Ikke 3, men MERE. Jo det jeg sagde. Nå, ikke pænt at hovere, ved godt... Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 13. Marts, 2020 Pinkman skrev, for 5 timer siden: Min kæreste ønsker sex 2 gange om dagen. Hvad er det I siger; skal jeg nu til at tage stoffer, for at holde hende ud!? Det er aldrig let at være kæreste med en nymfoman Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 13. Marts, 2020 Bananas skrev, for 15 timer siden: Spørgsmålet er jo hvorfor du regner overhoved? Hvad kommer det egentlig dig ved? Hov, havde overset den der - hvad det kommer mig ved??? Dette er en tråd, hvor vi diskuterer, om nogle af Danmarks højst betalte kvinder, nemlig gp'er, er værdigt trængende mht at få "almisser" af smådumme, men meget rare mænd pga Corona-lukning. For at finde ud af, om de er "værdigt trængende" må vi liiige overveje hvad de egentlig går og tjener - for at danne sig et skøn over dette, må man nødvendigvis gange antallet af herrebesøg med prisen for et gennemsnitligt besøg. Forstår du det så??? - ellers spørg igen. Nej, det rager ikke mig sådan personligt. Jeg synes nemlig at det er superfint, at "en halvgammel kælling" - evt uudannet - kan lave kassen ved at opfylde mænds fetisher - og hun behøver ikke være køn, bare hun er fræk- dette finder jeg faktisk rart og positivt og anti-fascistisk på en virkelig smuk måde. Selv kan jeg ikke det der, seføli, jeg er jo en lille tynd dreng. En meget stor procentdel af gp'er er dog de rene svindlere og tyvetøser og bedragere - det har været DYRT for mig at betale dummebøde på dummebøde på dummebøde til piger, der simpelthen snød mig. Jeg HAR positive (ca 20) oplevelser his gp'er - men mange, mange flere negative. Hva Faen rager det forrresten dig, hvad det rager mig? Sku du spør fra noen??? Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 13. Marts, 2020 Borende X skrev, for 1 minut siden: Det er aldrig let at være kæreste med en nymfoman Nej, og slet ikke når hun arbejder hjemme! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 12 minutter siden: Hov, havde overset den der - hvad det kommer mig ved??? Dette er en tråd, hvor vi diskuterer, om nogle af Danmarks højst betalte kvinder, nemlig gp'er, er værdigt trængende mht at få "almisser" af smådumme, men meget rare mænd pga Corona-lukning. For at finde ud af, om de er "værdigt trængende" må vi liiige overveje hvad de egentlig går og tjener - for at danne sig et skøn over dette, må man nødvendigvis gange antallet af herrebesøg med prisen for et gennemsnitligt besøg. Forstår du det så??? - ellers spørg igen. Nej, det rager ikke mig sådan personligt. Jeg synes nemlig at det er superfint, at "en halvgammel kælling" - evt uudannet - kan lave kassen ved at opfylde mænds fetisher - og hun behøver ikke være køn, bare hun er fræk- dette finder jeg faktisk rart og positivt og anti-fascistisk på en virkelig smuk måde. Selv kan jeg ikke det der, seføli, jeg er jo en lille tynd dreng. En meget stor procentdel af gp'er er dog de rene svindlere og tyvetøser og bedragere - det har været DYRT for mig at betale dummebøde på dummebøde på dummebøde til piger, der simpelthen snød mig. Jeg HAR positive (ca 20) oplevelser his gp'er - men mange, mange flere negative. Hva Faen rager det forrresten dig, hvad det rager mig? Sku du spør fra noen??? Nej det rager jo ikke mig, andet end at jeg - ligesom mange andre - er træt af alle de der mænd, dig inklusive, som sidder hjemme og regner og siden spreder sine latterlige eksempler. Er du pimp, eller kæreste med en GP som forsørger dig og familjen så kan jeg jo forstå din viden og dit interesse, men ellers faktiskt ikke. Nej, dette er ikke en tråd hvor vi diskuterer om GP'er ska få økonomisk støtte. Det var et sødt lille Rejse-forslag, som han straks trækkede tilbage igen. Derefter er det blevet en tråd hvor du absolut skal fortælle alle - inklusive GP'er - om deres verden og økonomi. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 13. Marts, 2020 Borende X skrev, for 6 timer siden: Det er da det dummeste og mest verdensfjerne indlæg, jeg har læst i meget lang tid. Kan du begrunde den udtalelse med argumenter? Hidtil har du ikke vist eet eneste argument - du forsøgte godtnok den der med, at jeg ikke havde taget højde for bijob - men her var det jo fuldtids, som jeg udførligt forklarede. Men andre ord: Jeg har foreløbig INGEN argumenter fra dig overhovedet - kun løse udtalelser og likes til gp'er - ellers er der vist ikke nogen hjemme? Lær af mig - jeg underbygger mine påstande med argumenter - GODE argumenter - og her idag ser vi så, at der kommer et par GP'er på, som bekræfter min besøgstalsteori. (Frodige Ida - og Trinetease gav hende et like, så dermed bekræfter Trinetease også, at 3 besøg eller mere er YDERST plausibelt) Men hva var det du sagde??? Ingenting??? Nånej - alt OK Del dette indlæg Link til indlæg
Rejsenetværk 9749 Skrevet 13. Marts, 2020 Bananas skrev, for 8 minutter siden: Nej, dette er ikke en tråd hvor vi diskuterer om GP'er ska få økonomisk støtte. Det var et sødt lille Rejse-forslag, som han straks trækkede tilbage igen. Derefter er det blevet en tråd hvor du absolut skal fortælle alle - inklusive GP'er - om deres verden og økonomi. Trak jeg det direkte tilbage, kan snart ikke overskue forløbet længere Men jeg indså at jeg ikke havde tænkt forslaget, så langt ud som der var sammenlignelige muligheder for at gøre. Men jeg skal da lige love for, at det har andre sørget for siden - tak for det. Men man føler sig lille og afmægtig, når den lille virksomhed efter den anden lukker ned, og det er usikkert hvor mange der står distancen, mens denne forfærdelige situation står på. Man kan så tie, eller dele sine tanker med andre, det gjorde jeg så her. Jeg ville ønske at DR og TV 2 ville gå sammen om en gigantisk Danmarks indsamling, til værdigt trængende små selvstændige. Skete det vil jeg godt forpligtige mig til at give 1000 kr. Bortset fra at det vel er en hel utænkelig tanke, at de vil gøre det sammen, så haster det ualmindeligt meget, hvis det skulle kunne nå at gavne. Hvis jeg ikke husker helt galt, så gav vistnok Cassiopeia Stars 10000 kr en gang, og blev nævnt under showet for det Venlig hilsen Rejsenetværk 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 13. Marts, 2020 (edited) Bananas skrev, for 26 minutter siden: Derefter er det blevet en tråd hvor du absolut skal fortælle alle - inklusive GP'er - om deres verden og økonomi. JA - det har du desværre ret i - men det var jo fordi folk i hobetal nærmest overfaldt mig. I dag ser vi så, at der kommer et par gp'er på, som bekræfter at de sagtens kan have 3+ besøg på en dag. (Ida bekræftede det - Trinetease likede hendes indlæg) Altså havde jeg serføli ret fra min 1. post. Det er JERES (bla din) skyld at det udartede sig til, hvorvidt en gp ku ha 60 kunder om måneden eller ej - et par gp'er kom med fuldstændig vanvittige påstande om " at det er fysisk umuligt at kneppe 3 mænd om dagen" det værste bavl jeg nogensinde har hørt - iøvrigt er det nok kun ca halvdelen af alle mænd, der knepper dem - nogle vil bare ha blow, nogle kan slet ikke med lillemand , nogle vil have helt ande ting (mig) Så jeg havde selvfølgelig 100% ret hele tiden - pigerne tjener jo deres penge netop ved at modtage herrebesøg. En god vagt er nok en vagt med mange, betalende herrer. For en fisker er en god dag på havet, en dag med mange fisk. (det har jeg selv set i en TV reklame engang) Redigeret 13. Marts, 2020 af Pepsa Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. Marts, 2020 Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden: Trak jeg det direkte tilbage, kan snart ikke overskue forløbet længere Men jeg indså at jeg ikke havde tænkt forslaget, så langt ud som der var sammenlignelige muligheder for at gøre. Men jeg skal da lige love for, at det har andre sørget for siden - tak for det. Men man føler sig lille og afmægtig, når den lille virksomhed efter den anden lukker ned, og det er usikkert hvor mange der står distancen, mens denne forfærdelige situation står på. Man kan så tie, eller dele sine tanker med andre, det gjorde jeg så her. Jeg ville ønske at DR og TV 2 ville gå sammen om en gigantisk Danmarks indsamling, til værdigt trængende små selvstændige. Skete det vil jeg godt forpligtige mig til at give 1000 kr. Bortset fra at det vel er en hel utænkelig tanke, at de vil gøre det sammen, så haster det ualmindeligt meget, hvis det skulle kunne nå at gavne. Hvis jeg ikke husker helt galt, så gav vistnok Cassiopeia Stars 10000 kr en gang, og blev nævnt under showet for det Venlig hilsen Rejsenetværk Ja, der er rigtigt mange som har problemer lige nu. Hele kultursektorn rammes f.eks. meget hårdt, især dem som er beroende af at trække folk til f.eks. konserter eller andet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 9 minutter siden: JA - det har du desværre ret i - men det var jo fordi folk i hobetal nærmest overfaldt mig. I dag ser vi så, at der kommer et par gp'er på, som bekræfter at de sagtens kan have 3+ besøg på en dag. (Ida bekræftede det - Trinetease likede hendes indlæg) Altså havde jeg serføli ret fra min 1. post. Det er JERES (bla din) skyld at det udartede sig til, hvorvidt en gp ku ha 60 kunder om måneden eller ej - et par gp'er kom med fuldstændig vanvittige påstande om " at det er fysisk umuligt at kneppe 3 mænd om dagen" det værste bavl jeg nogensinde har hørt - iøvrigt er det nok kun ca halvdelen af alle mænd, der knepper dem - nogle vil bare ha blow, nogle kan slet ikke med lillemand , nogle vil have helt ande ting (mig) Så jeg havde selvfølgelig 100% ret hele tiden - pigerne tjener jo deres penge netop ved at modtage herrebesøg. En god vagt er nok en vagt med mange, betalende herrer. For en fisker er en god dag på havet, en dag med mange fisk. (det har jeg selv set i en TV reklame engang) Men det er jo ikke sikkert at det er en god dag for fisken. Nej det er ikke min skyld at det udartet sig. Jeg har ikke bidraget med nogen som helst info om pigernes økonomi eller knaldefrekvenser. Derfor interesserer det heller ikke mig om du har ret eller fejl. Mit spørgsmål til dig har hele tiden været omtrent detsamme: Hvorfor er det vigtigt for dig at have ret, hvis du ikke har din indkomst fra nogen af dem? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 13. Marts, 2020 Bananas skrev, for 13 minutter siden: Men det er jo ikke sikkert at det er en god dag for fisken. Nej det er ikke min skyld at det udartet sig. Jeg har ikke bidraget med nogen som helst info om pigernes økonomi eller knaldefrekvenser. Derfor interesserer det heller ikke mig om du har ret eller fejl. Mit spørgsmål til dig har hele tiden været omtrent detsamme: Hvorfor er det vigtigt for dig at have ret, hvis du ikke har din indkomst fra nogen af dem? Arj, ikke din skyld, men du var da med til at forsøge at få mig ned. Hvorfor var det så vigtigt, at få mig ned med nakken, når det viste sig umuligt? Jeg holdt på at jeg havde ret - fordi jeg VIDSTE at jeg havde ret. Og nu er der altså 3 (ikke 2 som nævnt i forrige indlæg) gp'er der har bekræftet mig. Den 3. er NemTøs, hende overså jeg lige v hurtig gennemgang. For mig var det vigtigt af få ret - fordi jeg havde/har det. Hvad var det jeg havde ret i? - At gp'er da sagtens kan have (og har) 3 eller fler kunder pr dag, og dermed SAGTENS kan tjene (hov omsætte) 60.000 kr eller meget mere om måneden. Det var bare det. Hold kæft mand, hvor ville det være fint, hvis folk KUN talte (skrev indlæg) hvis de havde fornuftige argumenter. Jeg har måttet skrive med folk, der fuldstændig uden argumenter påstod alt muligt skørt. Men det er vist slut i denne tråd, 3 gp'er har reddet mig. Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 13. Marts, 2020 fræk6 skrev, den 12/3/2020 at 15:34: Haha - hvad så når jeg lige står og mangler en tusse - og er trængende, tror ikke mange gp samler ind til mig - jeg er ved at dø af grin - men typisk dansk Du kan blive overrasket. Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 13. Marts, 2020 Rejsenetværk skrev, den 12/3/2020 at 13:00: Tænk hvis vi her på EG ville tænke i sammenhold om, og solidaritet med GP der mister alt deres forretning under Corona krisen Her tænker jeg ikke på, hver en tilfældig østeuropæisk eller dansk freelancer. Heller ikke på dem der har jobbet som et bijob, de ikke er afhængig af. Jet tænker på mutre og piger, der kan være eksistentielt truet på deres levebrød, og som i denne svære situation kunne bruge en økonomisk hjælpende hånd. Nu vil jeg ikke give 500 kr eller 1000 kr, til ethvert spontant lille initiativ. Men et organiseret samlende initiativ af nogle, om en konto til formålet, som vil borge for troværdigheden vil jeg gerne bidrage til. Men der skal stå nogle bag som jeg har 100 % tillid til, at de vil sørge for at fordele pengene til dem der allermest trænger Hvad siger I, skulle vi droppe egoismen for en stund, og stå sammen om noget fælles her på EG, som vi alle kan føle stærkt for? Hvis nogle vil, kunne EG jo bakke op om det, hvis EG vil. Måske der er noget jura om crowdfundig etc, der skal afklares først, jeg ved det ikke. Nogle er vist kommet i klemme med spontane indsamlinger på facebook? Venlig hilsen Rejsenetværk Din omsorg er fin selvom nogle forsøger af aflive behovet I forhold til andre trængende. Tråden handler om pigerne, ikke hjemmeløse eller andre trængende grupper. Man kan altid lykkes med et projekt selvom der er pessimister som mener andet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 13. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 12 minutter siden: Arj, ikke din skyld, men du var da med til at forsøge at få mig ned. Hvorfor var det så vigtigt, at få mig ned med nakken, når det viste sig umuligt? Jeg holdt på at jeg havde ret - fordi jeg VIDSTE at jeg havde ret. Og nu er der altså 3 (ikke 2 som nævnt i forrige indlæg) gp'er der har bekræftet mig. Den 3. er NemTøs, hende overså jeg lige v hurtig gennemgang. For mig var det vigtigt af få ret - fordi jeg havde/har det. Hvad var det jeg havde ret i? - At gp'er da sagtens kan have (og har) 3 eller fler kunder pr dag, og dermed SAGTENS kan tjene (hov omsætte) 60.000 kr eller meget mere om måneden. Det var bare det. Hold kæft mand, hvor ville det være fint, hvis folk KUN talte (skrev indlæg) hvis de havde fornuftige argumenter. Jeg har måttet skrive med folk, der fuldstændig uden argumenter påstod alt muligt skørt. Men det er vist slut i denne tråd, 3 gp'er har reddet mig. Men jeg glæder mig altså rigtigt meget på dine vegne. Er vi så færdige nu med at regne? Og at informere om hvordan det forholder sig? Og at få ret? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 13. Marts, 2020 Bananas skrev, for 31 minutter siden: Men jeg glæder mig altså rigtigt meget på dine vegne. Er vi så færdige nu med at regne? Og at informere om hvordan det forholder sig? Og at få ret? Tjoh - hvis folk ellers vil fortsætte med ikke at fremsætte nye, idotiske påstande uden argumentation, så er jeg med på at være færdig. Jeg prøver på at tro dig, når du siger du glæder dig på mine vegne - det lyder dog en milimy sarkastisk. Nå, det er ikke ulovligt. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Marts, 2020 @Pepsa Jeg linkede at man ikke behøver at være på stoffer for at have mere end 3 kunder om dagen. Div indtjeningsbeløv står helt for sin regning. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 13. Marts, 2020 (edited) Pepsa skrev, for 3 minutter siden: Tjoh - hvis folk ellers vil fortsætte med ikke at fremsætte nye, idotiske påstande uden argumentation, så er jeg med på at være færdig. Jeg prøver på at tro dig, når du siger du glæder dig på mine vegne - det lyder dog en milimy sarkastisk. Nå, det er ikke ulovligt. Det er da dig der fremsætter påstande om indtjening uden dokumentation. Redigeret 13. Marts, 2020 af Trinetease Del dette indlæg Link til indlæg