Hop til indhold
Rejsenetværk

Solidaritet på EG med GP under Corona krisen

Recommended Posts

kenderen skrev, for 10 minutter siden:

Du må gerne kigge (ikke kikke hvad det så end er) hvis det ikke virker for dig så find på noget andet at lave... 

Det må staves på begge måder.

Jeres regnestykker over hvad vi tjener er skudt temmelig meget over, dels er der er forskel på omsætning og overskud, dels har vi langt større udgifter og langt færre kunder end I går og tror, til helt andre ydelser og priser end en time for 2000,- 

• Synes godt om 1
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Liv skrev, Lige nu:

Det må staves på begge måder.

Jeres regnestykker over hvad vi tjener er skudt temmelig meget over, dels er der er forskel på omsætning og overskud, dels har vi langt større udgifter og langt færre kunder end I går og tror, til helt andre ydelser og priser end en time for 2000,- 

Kære Liv jeg strækker gerne våben fordi jeg kan se på dit site at du holder ferie... pas på dig selv

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Kære Kenderen

Der er ingen der forventer, du behøver forstå det, man er ikke forpligtiget udover sine evner.

Du forstår så heller ikke så godt dansk.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler

Jeg vil også ha hjælp økonomisk så, ingen kunder vil ha en maler i deres hjem i disse tider :mrgreen:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Hvorfor er det at sådan en situation her bringer det ABSOULT VÆRSTE frem i folk. Det er da uhyggeligt. :( 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
Emmalie skrev, for 9 minutter siden:

Hvorfor er det at sådan en situation her bringer det ABSOULT VÆRSTE frem i folk. Det er da uhyggeligt. :( 

Hva mener du med det værste? Jeg synes personligt, at det er den sjoveste, mest irrelevante ide jeg nogensinde har hørt, den der med at ville give almisser til Corona ramte gp'er.

Men det er da tilladt, selvfølgelig. Jeg betaler veritable formuer i LØN til gp'er - men bliver som oftest røvrendt i ufattelig grad, af BÅDE danske og udenlandske gp'er.

"Formuer" er for mig ca 1500 kr hver 2. måned. Hvis jeg bruger mere end det - går det galt. 

Redigeret af Pepsa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Emmalie skrev, for 7 minutter siden:

Du har ret….men jeg kan ikke fordrage når der går drenge mobning i en streg, vi har lige haft en anden en, hvor der blev snakket om at vi skulle være ordentlige...hvor Trine ikke blev behandlet pænt.

Spænder hjelmen...:oops:

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
Lady Cherie skrev, for 9 minutter siden:

Du har ret….men jeg kan ikke fordrage når der går drenge mobning i en streg, vi har lige haft en anden en, hvor der blev snakket om at vi skulle være ordentlige...hvor Trine ikke blev behandlet pænt.

Spænder hjelmen...:oops:

Nu ved jeg ikke, hvilken anden en (streng) du mener, jer har næppe været med. MEN når vi taler Trinetease - så vidt jeg kan se, så får hun "717" likes og hjerter bare hun skriver bøh. Fint nok, hun er meget feteret.

Noget sjovt: Jeg er faktisk dametilbeder, vil så gerne falde på knæ, og tiltale Jer "Madame" og "Milady"

Det kan man måske ikke helt se på denne tråd - men det er fordi, at jeg OGSÅ har en øko-social kriger i mig. De fattigste i DK er danske, enlige kontanthjælpsmodtagere, tvunget i aktivering af kommunen. Her kan gp'er sgu ikke være med. 

Redigeret af Pepsa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Pepsa skrev, for 1 minut siden:

Nu ved jeg ikke, hvilken anden en (streng) du mener, jer har næppe været med. MEN når vi taler Trinetease - så vidt jeg kan se, så får hun "717" likes og hjerter bare hun skriver bøh. Fint nok, hun er meget feteret.

Noget sjovt: Jeg er faktisk dametilbeder, vil så gerne falde på knæ, og tiltale Jer "Madame" og "Milady"

Det kan man måske ikke helt se på denne tråd - men det er fordi, at jeg OGSÅ har en øko-social kriger i mig. De fattigste i DK er danske, enlige kontanthjælpsmodtagere, tvunget i aktivering af kommunen. Her kan gp'er sgu ikke være med. 

tror i er helt på linie mht indtjening... det var i gamle dage at pigerne kunne købe Gucci tasker osv - nu er det vist mere H&M :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
kenderen skrev, for 1 minut siden:

tror i er helt på linie mht indtjening... det var i gamle dage at pigerne kunne købe Gucci tasker osv - nu er det vist mere H&M :-)

Nå for Faen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 26 minutter siden:

Jeg vil også ha hjælp økonomisk så, ingen kunder vil ha en maler i deres hjem i disse tider :mrgreen:

Det håber jeg også at du får, med alle de hjælpe pakker der kommer pt.

Jeg har selv oprettet en tråd, om at omdanne Nationalbanken til en ubegrænset kassekredit for erhverslivet.

Med statsgaranti.

Det er ok med konkurser under lavkonjuktur, og en markedstilpasning efter udbud og efterspørgsel.

Men det er ikke ok i en katastrofe situation, hvor alt omsætning forsvinder over natten, som når du trækker proppen i håndvasken.

Nationalbanken er proppet med ledig kapital, og  i en en situation som den vi har pt, er det statens opgave at få de penge i omløb.

Mod at vi alle kautionerer for det.

Det er tragisk at se den lille håndværksmester, eller den mindre cafe gå konkurs fordi de ikke kan overleve få måneder uden omsætning.

Tab af større grundlæggende sunde virksomheder på den samme konto, er en katastrofe.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Fra jeg startede og til i dag er prisen steget 200kr på en halv og en hel time. 

Hvad nu hvis man er virkeligt glad for at være GP, man elsker måske ligefrem det man laver, skal man så stoppe fordi at man ikke bliver rig af det? 

Hvornår startede du ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Lady Cherie skrev, for 52 minutter siden:

Kære Trine....

Nu er det du skal melde dig ud ad debat foreningen, for du bliver ked af det....drengene er ikke artige mere...!:ph34r:<3

HOST!

Kikker lige på de der drenge....nu har I i al jeres arbejd tid været i fagforeninger osv. og haft et net spændt ud under jer ik? Vi har et net der hedder vi kan gå på gaden hvis vi ikke kan finde ud af det....

Det har vi piger ikke! der er ikke noget der hedder fagforeninger eller andet vi kan ikke komme ind i dem, vi bliver smidt ud, har prøvet det og vups efter mange år ud. Det var selvstændiges fagforening Dana, så meget for X antal års indbetaling, bare ud.

Når vi går på job, har vi udgifter til annonce og husleje og det vil sige, uanset om der kommer nogen, eller ej så har vi udgifter på forhånd, og de skal betales!

Skat mener at vi tjener en million for der er "nogen" feks. sådan nogen som jer, der mener at man sagtens kan have 2 gæster til 3o min på 60 min.....tåber det kan ikke lade sig gøre, men den ting tror skat på. Så det skal du betale.....du er så bare millioner...og YESSSSSSSSSSSSSS

Ja det er rigtigt at man bør lægge til side og vi kan lægge til side men det er klart at man kan ikke blive ved med at tage fra kistebunden.... i månedevis og det har lige været sløje måneder.... det har det været for alle piger i branchen.

Men når man sidder og læser de drenge der sidder og kæfter op om vi har bare så og så mange penge....ja tak vi har også så og så mange udgifter før vi går i gang.

Så (nu er det jeg sikker bliver sendt på ferie af moderator....igen...SUK) Så Luk det der sted, hvor der kommer mad ud du har fordøjet! (det lød da meget pænt ik? )

Nu kikker jeg stadig ikke på nogen specielt men "nogen" må jo være mentalt udfordret og nuvel jeg forventer ikke der kommer noget begavet fra personen, men gør nu bare et lille forsøg ikke?:D

Jeg elsker dine ord som tåber, mentalt udfordret og begavelse.

Det opsummerer din kommentar meget godt og giver mig straks lyst til at sende 1 kr. over mobilepay, så du kan købe en pakke gær og bage et brød.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Jeg har selv oprettet en tråd, om at omdanne Nationalbanken til en ubegrænset kassekredit for erhverslivet.

Med statsgaranti.

Det er ok med konkurser under lavkonjuktur, og en markedstilpasning efter udbud og efterspørgsel.

Men det er ikke ok i en katastrofe situation, hvor alt omsætning forsvinder over natten, som når du trækker proppen i håndvasken.

Nationalbanken er proppet med ledig kapital, og  i en en situation som den vi har pt, er det statens opgave at få de penge i omløb.

Det er tragisk at se den lille håndværksmester, eller den mindre cafe gå konkurs fordi de ikke kan overleve få måneder uden omsætning.

Tab af større grundlæggende sunde virksomheder på den samme konto, er en katastrofe.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

større grundlæggende sunde virksomheder må vel dække de fleste bordeller i Danmark

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Rejsenetværk skrev, for 1 minut siden:

Med statsgaranti.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Må desværre selv betale prisen for manglende kunde interesse pt .

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw

Kære skønne mænd og lækre kvinder (og omvendt). 

I bliver aldrig enige. Så er det ikke bedre at blive enige om at I er uenige og forlade tråden for at lave noget andet? Kram til alle fra mig. ❤️

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Christina ssbbw skrev, for 3 minutter siden:

Kære skønne mænd og lækre kvinder (og omvendt). 

I bliver aldrig enige. Så er det ikke bedre at blive enige om at I er uenige og forlade tråden for at lave noget andet? Kram til alle fra mig. ❤️

du skal ikke være så bange for meningsforskelle - det kaldes demokrati

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kenderen skrev, Lige nu:

du skal ikke være så bange for meningsforskelle - det kaldes demokrati

Det er jeg heller ikke. Men jeg bryder mig ikke om tonen i tråden. Det er derfor jeg prøver at få jer til at lave noget andet. :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Christina ssbbw skrev, Lige nu:

Det er jeg heller ikke. Men jeg bryder mig ikke om tonen i tråden. Det er derfor jeg prøver at få jer til at lave noget andet. :)

jeg keder mig - og taler pænt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
kenderen skrev, for 30 minutter siden:

jeg keder mig - og taler pænt

Jeg er helt ligeglad med hvem der skriver pænt, og hvem der skriver mindre pænt. Jeg håber bare I alle går en lille tur, og trækker noget frisk luft. Og nyder at jeg tager på jer, mens jeg krammer jer. ;):lol:

I må alle have en skøn aften. :)

Redigeret af Christina ssbbw

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 2 timer siden:

skal de nu ligefrem øge årsindtægten ? det er måske en anelse for ambitiøst i denne for vores samfund så alvorlige situation

Øge og øge? Det er der ingen, der har talt om. Det er vel et spørgsmål, om man kan leve af sin (bi)beskæftigelse?

Nu var "i disse for fædrelandet så vanskelige tider" et ordret citat af Christian X, da tyskerne kom, men det er du nok ikke klar over. Hvorom alting er, så er månedsindtægten for en glædespige pårsindtægten divideret med 12 måneder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...