Hop til indhold
Rejsenetværk

Solidaritet på EG med GP under Corona krisen

Recommended Posts

Guest Pepsa

Det er sgu sjovt. Fattige danske mænd, der vil støtte piger, der tjener lige så meget på een dag, som de selv tjener på en måned. Halli-hallo, GP'er har mange (rigtig, rigtig, rigtig) mange penge.  Køb lidt extra til konen, for de penge i sparer i disse Corona tider. Det er nok mere tiltrængt. Eller et eller andet til Jer selv, hvis I er enlige mænd. Men at give rige GPer Jeres penge??? Bad idea, very.

Måske nogle af de udenlandske, menneskehandlede piger ku bruge en håndsrækning - joh, men her er det jo altså bagmanden, der tager pengene. Er det dem, I vil støtte? Bagmændende?

De danske GPer skal I ikke bekymre Jer om; de har som sagt formuer optjent, og er sgu da millionærer. 

Jeg kan se, at Trinetease er inde over - hun er altså millionær, drenge.  Giv Jeres penge til en fattig rengøringskone, en kasse assistent, en dansk bistandsklient, konen, eller køb noget til Jer selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Pepsa skrev, for 1 minut siden:

Det er sgu sjovt. Fattige danske mænd, der vil støtte piger, der tjener lige så meget på een dag, som de selv tjener på en måned. Halli-hallo, GP'er har mange (rigtig, rigtig, rigtig) mange penge.  Køb lidt extra til konen, for de penge i sparer i disse Corona tider. Det er nok mere tiltrængt. Eller et eller andet til Jer selv, hvis I er enlige mænd. Men at give rige GPer Jeres penge??? Bad idea, very.

Måske nogle af de udenlandske, menneskehandlede piger ku bruge en håndsrækning - joh, men her er det jo altså bagmanden, der tager pengene. Er det dem, I vil støtte? Bagmændende?

De danske GPer skal I ikke bekymre Jer om; de har som sagt formuer optjent, og er sgu da millionærer. 

Jeg kan se, at Trinetease er inde over - hun er altså millionær, drenge.  Giv Jeres penge til en fattig rengøringskone, en kasse assistent, en dansk bistandsklient, konen, eller køb noget til Jer selv.

Seriøst stop op og træk vejret. 
Det der er jo direkte plat og du udstiller dig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
Trinetease skrev, for 3 minutter siden:

OK - du tjener altså meget mindre end en kassedame??? Jeg tror, at en kassedame tjener det samme på en uge, som du tjener på mindre end en time - og hvis du alligevel ikke har formået at spare lidt op, ja så har du nok levet i sus og dus. Fint nok. Men jeg prøver altså bare at få folk til at indse, at de sgu da ikke skal støtte nogen, der tjener meget mere end de selv gør. Vi får jo heller ikke gratis tissetåre/blowjobs hos Jer, vel?

Beklager hvis jeg skrev noget der var plat. Det var ikke min hensigt. Men jeg kan se, at du ikke benægter, at du er millionær, fair nok. Så er du trods alt ærlig nok. Det er jeg også. Udstiller mig selv er jeg ligeglad med, og ved ikke rigtig hvad du mener. Pyt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Pepsa skrev, for 2 minutter siden:

OK - du tjener altså meget mindre end en kassedame??? Jeg tror, at en kassedame tjener det samme på en uge, som du tjener på mindre end en time - og hvis du alligevel ikke har formået at spare lidt op, ja så har du nok levet i sus og dus. Fint nok. Men jeg prøver altså bare at få folk til at indse, at de sgu da ikke skal støtte nogen, der tjener meget mere end de selv gør. Vi får jo heller ikke gratis tissetåre/blowjobs hos Jer, vel?

Beklager hvis jeg skrev noget der var plat. Det var ikke min hensigt. Men jeg kan se, at du ikke benægter, at du er millionær, fair nok. Så er du trods alt ærlig nok. Det er jeg også. Udstiller mig selv er jeg ligeglad med, og ved ikke rigtig hvad du mener. Pyt.

Kassedamen kan stadig gå på arbejde og tjene penge - Alle som er sendt hjem får stadig løn. De selvstændige Not so much.

Og jeg er så meget millionær at jeg ligger i min seng og diskutere med dig, mens jeg spiser slik, som jeg pænt har anrettet i min musselmalet skål - indkøbt kun til det formål. Fyi så har jeg et helt alm arbejde ved siden af det her - det havde jeg nok ikke hvis jeg var millionær. 
Mit oprindelige indlæg var møntet på de piger som lever af det her job. Og jeg har endnu til gode at møde en pige som er blevet millionær af at være Luder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsa skrev, for 4 minutter siden:

En kassedame har i det mindste en fast løn. Den er måske ikke så prangende, men hun kan da regne med den og disponere sin økonomi efter den. En glædespiges indtægter er langt mere svingende, lige så svingende som mænds luner, og derfor er en høj timepris ikke lig med en fyrstelig indtægt.

• Synes godt om 3
  • Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Borende X skrev, for 3 minutter siden:

En kassedame har i det mindste en fast løn. Den er måske ikke så prangende, men hun kan da regne med den og disponere sin økonomi efter den. En glædespiges indtægter er langt mere svingende, lige så svingende som mænds luner, og derfor er en høj timepris ikke lig med en fyrstelig indtægt.

ikke forbudt at tænke sig om... stik lidt under madrassen i de gode tider :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 1 minut siden:

ikke forbudt at tænke sig om... stik lidt under madrassen i de gode tider :-)

De kloge glædespiger er selvfølgelig helt med på den, men det forøger jo ikke årsindtægten.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Borende X skrev, for 1 minut siden:

De kloge glædespiger er selvfølgelig helt med på den, men det forøger jo ikke årsindtægten.

skal de nu ligefrem øge årsindtægten ? det er måske en anelse for ambitiøst i denne for vores samfund så alvorlige situation

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Trinetease skrev, for 2 timer siden:

Det her corona , plus en lang tørke i branchen, har faktisk store konsekvenser for mange. Nogle piger lever af det her, og har ikke kunnet spare op, pga den i forvejen store nedgang i branchen. 

Som du måske har lagt mærke til de sidste par år - Så er mange danske piger forsvundet og en del danske klinikker er lukket. 

Din lidt hånlige tilgang til det her er altså bare ikke okay.

Hvis en beskæftigelse ikke er rentabel, for dårligt betalt mv, så må man finde noget andet at lave, sådan plejer jeg at gøre.

Pigerne har kørt i samme rille i mange år, hvor prisen bare er steget. På sidelinjen, er der kommer mange andre til fadet, hvilket giver en dårlig forretning, hvis man ikke laver ting om, sænker pris mv... 

Råd har der været nok af til div.. piger i branchen, men de ved bedst selv, så er det jo ikke nemt. 

Redigeret af Pophair

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Pophair skrev, for 5 minutter siden:

Hvis en beskæftigelse ikke er rentabel, for dårligt betalt mv, så må man finde noget andet at lave, sådan plejer jeg at gøre.

Pigerne har kørt i samme rille i mange år, hvor prisen bare er steget. På sidelinjen, er der kommer mange andre til fadet, hvilket giver en dårlig forretning, hvis man ikke laver ting om, sænker pris mv... 

Råd har der været nok af til div.. piger i branchen, men de ved bedst selv, så er det jo ikke nemt. 

"samme rille" god humor :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Pophair skrev, for 4 minutter siden:

Fra jeg startede og til i dag er prisen steget 200kr på en halv og en hel time. 

Hvad nu hvis man er virkeligt glad for at være GP, man elsker måske ligefrem det man laver, skal man så stoppe fordi at man ikke bliver rig af det? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Trinetease skrev, 1 time siden:

Nej, DU udstiller dig selv. Ellers må du fremlægge dokumentation for din månedsindkomst, så kan vi tale om det. 

Det er simpelthen til at dø af grin af, at vi skulle have særligt ondt af jer. Meld jer som ledige, som vi andre må gøre. 

Mange bliver hårdt ramt af det her. Og så sidder vi gud-hjælpe-mig og diskuterer forslag om særlig hjælp tll glædespiger, der tager 1200 kr for en halv times selskab? 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
tzatiki skrev, for 2 minutter siden:

Nej, DU udstiller dig selv. Ellers må du fremlægge dokumentation for din månedsindkomst, så kan vi tale om det. 

Det er simpelthen til at dø af grin af, at vi skulle have særligt ondt af jer. Meld jer som ledige, som vi andre må gøre. 

Mange bliver hårdt ramt af det her. Og så sidder vi gud-hjælpe-mig og diskuterer forslag om særlig hjælp tll glædespiger, der tager 1200 kr for en halv times selskab? 

Jeg mener nu ikke at pigerne skal have nødhjælp - Har jeg skrevet det nogen steder? 

Du virker lidt sur og bitter/vred. Og det er ærlig talt uklædeligt. 
Vi er på et prostitutions site, emnet herinde er sexsalg, prostiuerede og erfaringer. Så det giver da god mening at diskutere konsekvenserne ved Covid, i denne her branche. 

Den med dokumentationen betragter jeg som en fejl fra din side. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Trinetease skrev, Lige nu:

Jeg mener nu ikke at pigerne skal have nødhjælp - Har jeg skrevet det nogen steder? 

Du virker lidt sur og bitter/vred. Og det er ærlig talt uklædeligt. 
Vi er på et prostitutions site, emnet herinde er sexsalg, prostiuerede og erfaringer. Så det giver da god mening at diskutere konsekvenserne ved Covid, i denne her branche. 

Den med dokumentationen betragter jeg som en fejl fra din side. 

Bitter er noget jeg drikker søndag morgen.

Nej, jeg synes ærlig talt bare det er uhyre vanskeligt at have særlig ondt af din erhvervsgruppe i denne situation. Og det vil jeg have lov til at mene og give udtryk for. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
tzatiki skrev, for 10 minutter siden:

Bitter er noget jeg drikker søndag morgen.

Nej, jeg synes ærlig talt bare det er uhyre vanskeligt at have særlig ondt af din erhvervsgruppe i denne situation. Og det vil jeg have lov til at mene og give udtryk for. 

Og jeg har lige så meget lov til at have ondt af de piger som intet tjener i denne her periode og som i forvejen har siddet rigtigt hårdt spændt for de sidste 6 mdr.

Jeg kender mange piger, som har haft svært ved at få deres økonomi til at hænge sammen, simpelthen pga dårlig indtjening. Og det er piger som betaler skat/moms og lever af det. Og de sidste 6mdr har været sløje for de fleste. 

Så madrassen er Tom - Udover min millionær seng naturligvis :D:lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
Trinetease skrev, 1 time siden:

Kassedamen kan stadig gå på arbejde og tjene penge - Alle som er sendt hjem får stadig løn. De selvstændige Not so much.

Og jeg er så meget millionær at jeg ligger i min seng og diskutere med dig, mens jeg spiser slik, som jeg pænt har anrettet i min musselmalet skål - indkøbt kun til det formål. Fyi så har jeg et helt alm arbejde ved siden af det her - det havde jeg nok ikke hvis jeg var millionær. 
Mit oprindelige indlæg var møntet på de piger som lever af det her job. Og jeg har endnu til gode at møde en pige som er blevet millionær af at være Luder.

Hvorfor skulle en millionær ikke ligge i sengen og spise slik, og chatte på sin mobil dertil? Spøg til side:

Lad os da koncentrere os om de, som både du og OP omtaler specifikt, nemlig DANSKE FULDTIDS GP'er, "uden anden indtægt" - hvis de ikke er mange-multi-millionærer, så er det enten fordi de lever/har levet i sus og dus - eller fordi "mande-besøgs-frekvensen" er stilnet af pga hendes alder. (Mange mænd tænder ganske vist på modne kvinder - men "moden" betyder som oftest 30-40 år lol. Omkring 30 -40% af mænd tænder OK på det - Men når JEG taler moden, mener jeg 55 - 70 - dem tænder jeg på, det er jeg ikke HELT alene om, men næsten, i hvert fald i lille Danmark. Mit gæt er, at mindre end een procent deler min fetish for den aldersgruppe) Men hvis det er besøgsfrekvensen, der er stilnet i takt med hun modnedes - ja, så KUNNE hun jo have lagt et par millioer eller syv til side. Hvis hun ikke har, er hun da en klaphat. 

Har I ikke en branche forening? - Altså Jer, der betaler skat af det, og derfor ikke har anden indtægt? Købesex er jo lovligt, og I burde evt lave Jer en fagforening med A-kasse til? Eller er det fordi, det forekommer mere attraktivt at droppe den slags, og bare stoppe pengene i lommen? 

Jeg har forresten selv besøgt en gp, som var en "gammel kran" - fik førtidspension, nærmede sig folkepension, hun havde annoncer i fra tid til anden. Millionær var hun ikke, jeg ved ikke hvorfor - hun havde sgu nok fyret pengene af på evt børn og børnebørn, rejser osv - men kunne da stadig lokke et par mænd; i hvert fald mig. Men selvfølgelig blev mandebesøgene færre, jeg ER ret alene om at tænde på "så gamle" damer.  Det er længe siden jeg har set hende annoncere.

Ved du hvem jeg har rigtig ondt af??? Folk der går fra førtidspension til folkepension. DE bliver ramt af varende fattigdom. Gp'er i den situation må formodes at have sammensparet en veritabel kæmpe-formue, ELLER at have  FYRET denne kæmpe-formue af, ala Britta Nielsen. 

Man må ikke glemme, at danske gp'er - uanset aktuel formue - er vant til at have rigtig rigtig rigtig mange penge til forbrug. Så det kan da godt være at det opleves "frygteligt" at gå fra en daglig indtægt (evt sort) på 10.000kr til - Corona-ingenting. Meeen de har haft bedre muligheder end alle de halvfattige, ensomme, forsmåede mænd, som de tjener deres penge på, til at lægge til side. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tzatiki
Trinetease skrev, for 21 minutter siden:

Og jeg har lige så meget lov til at have ondt af de piger som intet tjener i denne her periode og som i forvejen har siddet rigtigt hårdt spændt for de sidste 6 mdr.

Jeg kender mange piger, som har haft svært ved at få deres økonomi til at hænge sammen, simpelthen pga dårlig indtjening. Og det er piger som betaler skat/moms og lever af det. Og de sidste 6mdr har været sløje for de fleste. 

Ved du hvem jeg har ondt af? Jeg har ondt af dem, der lige nu risikerer at dø af denne virus eller har nærtstående familiemedlemmer, det kan. Jeg har ondt af det sundhedspersonale, der for en løn du ville dø af grin over, knokler ekstra meget lige nu, sætter sit helbred ekstra på spil og må tilsidesætte sin familie. Jeg har ondt af kassemedarbejderen der til en mindsteløn, udsætter sig selv ekstra for smitte og skal finde sig i at blive kaldt møgluder og andre ting af hamstrende idioter. 

Jeg har ondt af dem, der får udsat vigtige operationer, fordi sundhedsvæsenet er under pres. Jeg har ondt af mindre virksomheder, der risikerer at gå konkurs, folk der bliver fyret pga. den nuværende situation, mennesker der i årevis må leve på ressourceforløbsydelse eller kontanthjælp pga sygdom de ikke kan gøre for. 

Tid til at se ud over din egen næsetip måske? 

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Trinetease skrev, for 23 minutter siden:

Tror dagene er talte MHT prostitution som hovederhverv - konkurrencen er simpelthen for hård både omkring pris og ydelse. Flere piger tilbyder sex på deltidsbasis og det er mere attraktivt end dem der lever af det på fuld tid for langt de fleste kunder. Tid til at sadle om og måske finde en anden levevej.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære Trine....

Nu er det du skal melde dig ud ad debat foreningen, for du bliver ked af det....drengene er ikke artige mere...!:ph34r:<3

HOST!

Kikker lige på de der drenge....nu har I i al jeres arbejd tid været i fagforeninger osv. og haft et net spændt ud under jer ik? Vi har et net der hedder vi kan gå på gaden hvis vi ikke kan finde ud af det....

Det har vi piger ikke! der er ikke noget der hedder fagforeninger eller andet vi kan ikke komme ind i dem, vi bliver smidt ud, har prøvet det og vups efter mange år ud. Det var selvstændiges fagforening Dana, så meget for X antal års indbetaling, bare ud.

Når vi går på job, har vi udgifter til annonce og husleje og det vil sige, uanset om der kommer nogen, eller ej så har vi udgifter på forhånd, og de skal betales!

Skat mener at vi tjener en million for der er "nogen" feks. sådan nogen som jer, der mener at man sagtens kan have 2 gæster til 3o min på 60 min.....tåber det kan ikke lade sig gøre, men den ting tror skat på. Så det skal du betale.....du er så bare millioner...og YESSSSSSSSSSSSSS

Ja det er rigtigt at man bør lægge til side og vi kan lægge til side men det er klart at man kan ikke blive ved med at tage fra kistebunden.... i månedevis og det har lige været sløje måneder.... det har det været for alle piger i branchen.

Men når man sidder og læser de drenge der sidder og kæfter op om vi har bare så og så mange penge....ja tak vi har også så og så mange udgifter før vi går i gang.

Så (nu er det jeg sikker bliver sendt på ferie af moderator....igen...SUK) Så Luk det der sted, hvor der kommer mad ud du har fordøjet! (det lød da meget pænt ik? )

Nu kikker jeg stadig ikke på nogen specielt men "nogen" må jo være mentalt udfordret og nuvel jeg forventer ikke der kommer noget begavet fra personen, men gør nu bare et lille forsøg ikke?:D

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 2
  • Tak 3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

Du må gerne kigge (ikke kikke hvad det så end er) hvis det ikke virker for dig så find på noget andet at lave... 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
kenderen skrev, for 5 minutter siden:

Du må gerne kigge (ikke kikke hvad det så end er) hvis det ikke virker for dig så find på noget andet at lave... 

Sjovt  nok - det hedder "at kigge" men en kikkert staves øhhh kikkert.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Pepsa skrev, Lige nu:

Sjovt  nok - det hedder "at kigge" men en kikkert staves øhhh kikkert.

ja det er fanme sjovt !

Del dette indlæg

Link til indlæg
kenderen skrev, for 5 minutter siden:

Hvis den var til mig, så forstod jeg den ikke,? men det kan være du skal genlæse mit indlægs sidste linjer, måske er der muligheder for en forståelse :D

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Lady Cherie skrev, for 1 minut siden:

Hvis den var til mig, så forstod jeg den ikke,? men det kan være du skal genlæse mit indlægs sidste linjer, måske er der muligheder for en forståelse :D

de giver jo ingen mening overhovedet 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
tzatiki skrev, for 21 minutter siden:

Ved du hvem jeg har ondt af? Jeg har ondt af dem, der lige nu risikerer at dø af denne virus eller har nærtstående familiemedlemmer, det kan. Jeg har ondt af det sundhedspersonale, der for en løn du ville dø af grin over, knokler ekstra meget lige nu, sætter sit helbred ekstra på spil og må tilsidesætte sin familie. Jeg har ondt af kassemedarbejderen der til en mindsteløn, udsætter sig selv ekstra for smitte og skal finde sig i at blive kaldt møgluder og andre ting af hamstrende idioter. 

Jeg har ondt af dem, der får udsat vigtige operationer, fordi sundhedsvæsenet er under pres. Jeg har ondt af mindre virksomheder, der risikerer at gå konkurs, folk der bliver fyret pga. den nuværende situation, mennesker der i årevis må leve på ressourceforløbsydelse eller kontanthjælp pga sygdom de ikke kan gøre for. 

Tid til at se ud over din egen næsetip måske? 

Nu ved du jo ikke hvad jeg arbejder med når jeg ikke er GP, vel.....;-) 

Min Mor har fået udskudt en vigtig operation. Så den problematik kender jeg alt til.

Og helt alvorligt så har jeg inderligt ondt af ALLE som er ramt af det her. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...