MickeyM 1156 Skrevet 13. Marts, 2020 (edited) Borende X skrev, for 12 minutter siden: Sådan kan det gå, når man kaster sig ud i nogle synspunktsudvekslinger uden at have styr på begreber som argumenter, dokumentation, påstande og gætterier. Arigh? Det mener du ikke! Hvem misforstod hvem? Redigeret 13. Marts, 2020 af MickeyM Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 13. Marts, 2020 Der er så mange fejlslutninger i den her debat.. Jeg har allerede set argumentum ad Ignorantiam, accidens, komposition, Argumentum ad hominem osv osv osv.. Lad nu være med at bruge et angreb på folks motiver som et argument.. Det holder bare ikke.. Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 13. Marts, 2020 Boon Lott skrev, for 38 minutter siden: Dig selv inklusive? Hvis jeg har ret i min formodning, har du tidligere selv fortalt om det? Ja, du har ret. Jeg har kastet mig ud i urimeligheden af folk og behandligheden af nogle piger går ud af branchen med en gæld mens andre høster sidegevinster. Jeg har tjent penge, dog ikke det sidste stykke tid jeg arbejde på bordel. Jeg tjente tilgengæld ret meget privat diskret som ingen troede på. I dag kender jeg intet til økonomisk fortjeneste hos pigerne, jeg er dog ikke blind for der kan findes få med ok indtjening. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 14. Marts, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Jeg har mellem 2-3 vagter om ugen.. Sauna klubben har lukket så lige i den her uge sidder jeg på de forskellige bordeller.. Igår lavede jeg 1600 med mig hjem.. I dag få jeg indtil videre 500 med hjem.. Sidste uge sad jeg på 2 nul vagter.. Mine udgifter til anno osv skal stadig betales.. Så de 2100 jeg har tjent i denne uge skal dække det underskud forretningen lavede sidste uge.. Det er faktisk ikke særlig svært at regne ud.. Sidste gang jeg havde en okay god vagt tjente jeg 4000.. Det hvad vi kalder en "okay god" vagt i branchen for tiden.. Og ud af de 4000 skulle jeg også betale udgifter.. Almindelig "upkeep" som negle, hår, makeup, undertøj osv som er noget der er med til at holde forretningen ved lige skal også betales fordi det koster penge at lave penge som man siger.. Jeg tager toget fra Jylland til Sjælland så jeg bruger i hvertfald 1000 kr tur-retur som også skal betales.. Folk har jo et heeeelt forskruet billed af hvad vi tjener det sygt altså.. Og så at man vil være bekendt at sidde og påstår at vi alle lyver er direkte fornærmende og jeg ser ingen grund til eller bilag der underbygger din påstand.. Jeg bliver så forarget og hidsig egentlig over at man kan dømme mennesker på den måde som man på ingen måder kender.. Sauna klub lukket er en tilfældighed, ellers havde du tjent mere. 1600 med hjem for en vagt - det er da fint - en kassedame skal arbejde i ægte 16 timer (2 dage for at få 1600 med hjem) Den anden dag lavede du 4000 med hjem (altså efter skat, MED HJEM. Det skal en kassedame arbejde i en HEL UGE fra 7.45 - 16 for at have 4000 med hjem. IDAG har du lavet 500??? STOP DET uansvarlige dumrian - der er CORONA alle andre gp'er her på tråden er gået hjem - men du holder smitte-åbent? Shame shame shame on you, irresponsible, greedy, selfish woman. Det lyder også til, at du bruger dine penge lidt dumt? En advokat skal forresten også købe jakkesæt og slips og fine sko for sin løn - hvad ER det da du klager over? Og du har fået en hel stak likes fra folk, blot for at de vil "vise mig" - hvorfor er jeg den eneste der skammer dig ud over at holde åbent? Hvor ER folk dog sjove og nemt gennemskuelige - lol blot fot at få ram på mig liker de løs, men overså fuldstændig, at du holder åbent. Er penge da SÅ vigtige??? Gå nu hjem. Og kom ikke igen imorn - BLIV HJEMME. Tag ansvar. Hørte du ikke Statsministeren. HJEM MED DIG Redigeret 14. Marts, 2020 af Pepsa Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 36 minutter siden: Sauna klub lukket er en tilfældighed, ellers havde du tjent mere. 1600 med hjem for en vagt - det er da fint - en kassedame skal arbejde i ægte 16 timer (2 dage for at få 1600 med hjem) Den anden dag lavede du 4000 med hjem (altså efter skat, MED HJEM. Det skal en kassedame arbejde i en HEL UGE fra 7.45 - 16 for at have 4000 med hjem. IDAG har du lavet 500??? STOP DET uansvarlige dumrian - der er CORONA alle andre gp'er her på tråden er gået hjem - men du holder smitte-åbent? Shame shame shame on you, irresponsible, greedy, selfish woman. Det lyder også til, at du bruger dine penge lidt dumt? En advokat skal forresten også købe jakkesæt og slips og fine sko for sin løn - hvad ER det da du klager over? Og du har fået en hel stak likes fra folk, blot for at de vil "vise mig" - hvorfor er jeg den eneste der skammer dig ud over at holde åbent? Hvor ER folk dog sjove og nemt gennemskuelige - lol blot fot at få ram på mig liker de løs, men overså fuldstændig, at du holder åbent. Er penge da SÅ vigtige??? Gå nu hjem. Og kom ikke igen imorn - BLIV HJEMME. Tag ansvar. Hørte du ikke Statsministeren. HJEM MED DIG Åh luk arret og tag den debat ind hvor den hører til.. Hvor jeg skam også har forklaret mine grunde til at holde åbent.. Igen et klart eksempel på Argumentum ad hominem.. Det klæder dig ikke.. Du læste ikke om mine to nul vagter der skulle dækkes ind.? Hvilket ikke er de eneste bare i denne måned.. Og hvad sker der for at du tror du kan bestemme at ellers havde jeg tjent mere.. Du aner oprigtigt ikke en hujende fis omkring det.. Det var lige godt utroligt.. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 14. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden: Åh luk arret og tag den debat ind hvor den hører til.. Hvor jeg skam også har forklaret mine grunde til at holde åbent.. Igen et klart eksempel på Argumentum ad hominem.. Det klæder dig ikke.. Du læste ikke om mine to nul vagter der skulle dækkes ind.? Hvilket ikke er de eneste bare i denne måned.. Og hvad sker der for at du tror du kan bestemme at ellers havde jeg tjent mere.. Du aner oprigtigt ikke en hujende fis omkring det.. Det var lige godt utroligt.. Hva rager dine nul-vagter mig, grådige tøs. Mit indtjeningsexempel 60.000 var iøvrigt for en fuldtids, FØR skat. Men du mangler da vist ikke noget, ser det ud til - du har haft 5600 med hjem i lommen for 2 dages "arbejde" Det skal en kassedame arbejde i 7 (SYV) hele dage for; I hele 56 timer. Og så kommer du her og klager, bruger en "nul-vagt" som undskykdning for at gå på arbejde, medens alle andre anstændige gp'er holder lukket. Damn you. Shame shame shame on you. I seng med mig. Skam få dig. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Marts, 2020 Mit forbrug er som alle andres skruet op efter hvad jeg normalt har kunne tjene.. Jeg kan vitterligt ikke se hvem fulan i alle sammen tror i er siden i kan bestemme om mit forbrug har været for højt fordi man ikke har fået sparet op.. Jeg sidder hverken i bundløs gæld eller lignende.. Hvad sandheden er at når man tjener sine penge på dagsbasis så kommer man dertil at man er lidt mere villig til at bruge penge for man "kan jo bare tage en vagt" men det hjælper bare ikke altid at tage en vagt fordi det er ingen garanti for at pengene kommer og når så en krise opstår efter der bare generelt i 6 måneder har været stramme kå så der ikke længere nogen opsparing tilbage.. De penge man tjener bruger man på at dække underskuddet man havde i sidste uge eller anno til næste uge så man måske få en god vagt der.. Tit og ofte hjælper det heller ikke fordi så der bare alligevel ikke noget at lave eller man konkurrerer med 2-5 andre kvinder på ens arbejdsplads.. Folk skal faktisk lade være med at udtale sig omkring andre og passe deres egen tallerken især når man er så uvidende som mange i denne debat er.. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 3 minutter siden: Hva rager dine nul-vagter mig, grådige tøs. Mit indtjeningsexempel 60.000 var iøvrigt for en fuldtids, FØR skat. Men du mangler da vist ikke noget, ser det ud til - du har haft 5600 med hjem i lommen for 2 dages "arbejde" Det skal en kassedame arbejde i 7 (SYV) hele dage for; I hele 56 timer. Og så kommer du her og klager, bruger en "nul-vagt" som undskykdning for at gå på arbejde, medens alle andre anstændige gp'er holder lukket. Damn you. Shame shame shame on you. I seng med mig. Skam få dig. Åh stop dig selv helt seriøst.. Forstår du ikke de ord jeg skriver.? Igen.... Tag den debat ind hvor den hører til.. Du kender intet til hvad mine nul vagter har kostet mig så du kan ikke udtale dig om hvad jeg reelt gå hjem med.. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 14. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden: Åh stop dig selv helt seriøst.. Forstår du ikke de ord jeg skriver.? Igen.... Tag den debat ind hvor den hører til.. Du kender intet til hvad mine nul vagter har kostet mig så du kan ikke udtale dig om hvad jeg reelt gå hjem med.. Hvordan orker du at blive ved? Hvis jeg ikke var svensker og numere ikke tilladt i Danmark så ville jeg straks køre over til dig, kramme dig og hviske i dit øre: "Du må tjene så meget eller så lidt som du har lyst til og det kommer ingen ved". Men nu må du klare det selv. Den her diskussion fører inget sted. Og helt ærligt: du tjener hvad du tjener og bruger det du bruger og det kan ingen debat på EG gøre noget ved. 4 Del dette indlæg Link til indlæg
C50 92 Skrevet 14. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 25 minutter siden: Åh stop dig selv helt seriøst.. Forstår du ikke de ord jeg skriver.? Igen.... Tag den debat ind hvor den hører til.. Du kender intet til hvad mine nul vagter har kostet mig så du kan ikke udtale dig om hvad jeg reelt gå hjem med.. Jeg synes du skal holde fri så der ikke kommer flere nul vagter. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 14. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 5 timer siden: Den anden dag lavede du 4000 med hjem (altså efter skat, MED HJEM. Måske du lige skulle sætte dig ind i, hvordan selvstændige afregner skat. De 4000,- er før skat og moms. Og så iøvrigt tale ordentligt herinde. 6 1 Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Marts, 2020 Bananas skrev, for 7 timer siden: Hvordan orker du at blive ved? Hvis jeg ikke var svensker og numere ikke tilladt i Danmark så ville jeg straks køre over til dig, kramme dig og hviske i dit øre: "Du må tjene så meget eller så lidt som du har lyst til og det kommer ingen ved". Men nu må du klare det selv. Den her diskussion fører inget sted. Og helt ærligt: du tjener hvad du tjener og bruger det du bruger og det kan ingen debat på EG gøre noget ved. Jeg tror bare at det irritererer mit debatterende hjerte når der bliver debatteret på så lavt et niveau og med helt voldsomt mange fejlslutninger osv osv osv.. Og det her karantæneværk skaber da intet andet end tid.. Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 14. Marts, 2020 C50 skrev, for 6 timer siden: Jeg synes du skal holde fri så der ikke kommer flere nul vagter. Og jeg synes du skal blande dig udenom.. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 14. Marts, 2020 Coop meddeler at der endnu er kleenex og kiks på hylderne Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 14. Marts, 2020 tzatiki skrev, for 3 minutter siden: Coop meddeler at der endnu er kleenex og kiks på hylderne Også tudekiks? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pepsa Skrevet 14. Marts, 2020 (edited) Liv skrev, for 10 timer siden: Måske du lige skulle sætte dig ind i, hvordan selvstændige afregner skat. De 4000,- er før skat og moms. Og så iøvrigt tale ordentligt herinde. Hun sagde med hjem = EFTER skat og moms. Lær ordene at kende. Og så klager hun over, at hun skal købe "upkeep" for de penge. Øhh ja, jeg skal også betale barbergrej ud af min løn. Før jeg evt besøger en gp, går jeg i bad. Jeg betaler selv min shampoo. Var der ellers noget. Hey - påstod nogle af Jer gp'er ikke, at det var 1000000% umuligt at omsætte 3000 på een dag. "kan ikke lade sig gøre" løj I. Og nu ser vi så lige, at det er en "OK" vagt, hvis man har 4000 MED HJE;M efter skat. "OK" - ikke superfint. PRÆCIS som jeg godt vidste. Det er heller ikke svært at regne ud, efersom i tager 1500-1800 i timen. Det jeg ikke forstår er, hvorfor i hårdnakket benægter at I tjener noget som helst overhovedet, at I laver underskud? Åhhh ja, I er bange for, at skattefar kigger med. SELVFØLGELIG vil INGEN gp medgive mig, at hun omsætter for 60.000 eller mere - for hun har jo kun indberettet de 25.000. Og så ville det jo være dumt at blive knaldet, bare pga at man vil være ærlig ovf Forum. Så serføli lyver, lyver, lyver I. Skattefar får jo Jeres indberetniinger bekræftet, hvis han kigger med her, så længe i skriver det samme som på Forum som på indberetningen. Ja Pepsa kan godt lure Jer. Lad os se på en bistandsklient (kontanthjælpsmodtager hedder det) han hedder nok Åge Klaphat, er af hankøn, og bor alene. Nå, men han er altid på skideren - han står konstant og mangler 200kr. Hvis en rar person gav ham 200kr, er hans lykke gjort - for så ville han strrrraxx købe liiiige det han mangler, nemlig 2g hash, en pakkke smøger og en lighter. Han mangler altid 200, simpelthen. Lad os så se på den dybt uansvarlige gp, JenniferRomantica. 200 kr hjælper hende ikke, for hun har nogle 0-dage. Hun mangler nok 20.000. 200 kr ??? Hvis der lå en 200 lap v hendes fødder, ville hun nok samle den op - hvis den blæste forbi, ville hun ikke engang løbe efter den - for den hjælper jo så lidt, når det er 20.000 man mangler. Lad os antage, at Henning Dyremose kom i vanskeligheder - her hjælper 200 kr ikke - hva med 20.000 kr da? nope. HVIS han skulle komme i en situation med underskud, så er det 3,8 milliarder, han taler om. Ja enhver fugl synger med sit næb. For en gp er 4000 i inderlommen for en vagt altså ikke noget specielt. For en kassedame er det arbejde i 5 dage, fuldtid (man-tir-ons-tor-fre) Hva var det nu, jeg sjussede? 3000 FØR skat på en dag - vidste godt, det var lidt konservativt. Se nu på Jenniffers oplysninger der - jamen, mit sjusseri var jo miligran-præcist. Det ser ud til, at hun tjener i runde tal 3000/dag - EFTER skat. (når hun er på) Lige knap pga noget flimmer af en slags - altså er det stort set 100& præcist, at en fuldtids gp omsætter ca 60.000/md, som hun selv bestemmer, hvor meget hun indberetter af. Fuldstændig som jeg sagde. I bekræfter det igen, og igen, ved små hovsa-skrivelser. Redigeret 14. Marts, 2020 af Pepsa skrev forkert Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 14. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 10 minutter siden: Hun sagde med hjem = EFTER skat og moms. Lær ordene at kende. Og så klager hun over, at hun skal købe "upkeep" for de penge. Øhh ja, jeg skal også betale barbergrej ud af min løn. Før jeg evt besøger en gp, går jeg i bad. Jeg betaler selv min shampoo. Var der ellers noget. Ja, det var der da. Skat og moms afregnes normalt hjemmefra, når man er selvstændig. Af det beløb, en glædespige får "med hjem" efter skat og moms er der nogle driftsudgifter, der er "nødvendige for at opretholde" næringen, som det vist hedder i skattesprog. Det er ting som lingeri, kosmetik, frisør m.m. Selvfølgelig kan du ikke trække barbergrej fra i din løn. Medmindre du altså er giggolo, har barbergrej jo intet med "nødvendige udgifter til opretholdelse af" dit erhverv at gøre. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 14. Marts, 2020 (edited) Pepsa skrev, for 34 minutter siden: .... Åhhh ja, I er bange for, at skattefar kigger med. SELVFØLGELIG vil INGEN gp medgive mig, at hun omsætter for 60.000 eller mere - for hun har jo kun indberettet de 25.000. Det er en påstand, du bliver nødt til at dokumentere. Redigeret 14. Marts, 2020 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 14. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 21 minutter siden: Ja Pepsa kan godt lure Jer. Og vi kan godt lure Pepsi. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 14. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 23 minutter siden: ... Lad os se på en bistandsklient (kontanthjælpsmodtager hedder det) han hedder nok Åge Klaphat, er af hankøn, og bor alene. Nå, men han er altid på skideren - han står konstant og mangler 200kr. Hvis en rar person gav ham 200kr, er hans lykke gjort - for så ville han strrrraxx købe liiiige det han mangler, nemlig 2g hash, en pakkke smøger og en lighter. Han mangler altid 200, simpelthen. Lad os så se på den dybt uansvarlige gp, JenniferRomantica. 200 kr hjælper hende ikke, for hun har nogle 0-dage. Hun mangler nok 20.000. 200 kr ??? Hvis der lå en 200 lap v hendes fødder, ville hun nok samle den op - hvis den blæste forbi, ville hun ikke engang løbe efter den - for den hjælper jo så lidt, når det er 20.000 man mangler. Du påstår altså, ifølge din følgeslutning, at den "dybt uansvarlige JenniferRomantica" er på stoffer. Gad vide, hvad moderationen siger til det? Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 14. Marts, 2020 Pepsa skrev, for 29 minutter siden: For en gp er 4000 i inderlommen for en vagt altså ikke noget specielt. For en kassedame er det arbejde i 5 dage, fuldtid (man-tir-ons-tor-fre) Hva var det nu, jeg sjussede? 3000 FØR skat på en dag - vidste godt, det var lidt konservativt. Se nu på Jenniffers oplysninger der - jamen, mit sjusseri var jo miligran-præcist. Det ser ud til, at hun tjener i runde tal 3000/dag - EFTER skat. (når hun er på) Lige knap pga noget flimmer af en slags - altså er det stort set 100& præcist, at en fuldtids gp omsætter ca 60.000/md, som hun selv bestemmer, hvor meget hun indberetter af. Fuldstændig som jeg sagde. I bekræfter det igen, og igen, ved små hovsa-skrivelser. Her har vi så landets næste finansminister. Mit gæt på, hvordan det vil gå, holder jeg for mig selv. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DygtigMaler Skrevet 14. Marts, 2020 Borende X skrev, for 7 minutter siden: DEt er en påstan, du bliver nødt til at dokumentere. Selvfølgelig kan han ikke dokumentere, men hånden på hjertet, er du så naiv at du ikke tror at nogle " glemmer" at indberette alt Jeg vil ihvertfald indrømme at jeg indimellem har malet et loft i ny og næ uden at indberette det Nu var det ikke for at ta pati for nogen, for forstår ikke den mudder kastning på hinanden på EG. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 14. Marts, 2020 @Pepsa Er du sød at citere hvor hun skriver ‘efter skat og moms’ ? Hun skriver hun har tjent 4000 - Og det er FØR udgifter. Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 14. Marts, 2020 (edited) DygtigMaler skrev, for 9 minutter siden: Selvfølgelig kan han ikke dokumentere, men hånden på hjertet, er du så naiv at du ikke tror at nogle " glemmer" at indberette alt Nej, det kan han ikke dokumentere. Men så skal han også holde op med de gentagne beskyldninger. Selvfølgelig er jeg ikke naiv. Jeg kender da også en frisør, der i ny og næ glemmer de to sidste klipninger fredag aften, men de to klipninger truer næppe nationalregnskabet eller frisørens eksistens. Redigeret 14. Marts, 2020 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1117 Skrevet 14. Marts, 2020 Borende X skrev, for 1 minut siden: Nej, det kan han ikke dokumentere. Men så skal han også holde op med de gentagne beskyldninger. Selvfølgelig er jeg ikke naiv. Jeg kender da også en frisør, der i ny og næ glemmer de to sidste klipninger fredag aften. Så håber jeg, at han har lørdagsåbent, for ellers skal de stakkels mennesker sidde og vente helt til mandag 1 Del dette indlæg Link til indlæg