Hop til indhold
Rejsenetværk

Solidaritet på EG med GP under Corona krisen

Recommended Posts

Guest DygtigMaler
Borende X skrev, for 2 minutter siden:

Nej, det kan han ikke dokumentere. Men så skal han også holde op med de gentagne beskyldninger. Selvfølgelig er jeg ikke naiv. Jeg kender da også en frisør, der i ny og næ glemmer de to sidste klipninger fredag aften.

Brita Nielsen " glemte " også at indberette lidt :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
DygtigMaler skrev, for 2 minutter siden:

Brita Nielsen " glemte " også at indberette lidt :P

Jeg troede, med hånden på hjertet ikke, at der er indberetningspligt i et sådant tilfælde :P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest DygtigMaler
Borende X skrev, Lige nu:

Jeg troe, med hånden på hjertet ikke, at der er indberetningspligt i et sådant tilfælde :P

nej :P

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, for 8 timer siden:

Også tudekiks?

Det var Rema1000, der havde dem en periode...

Del dette indlæg

Link til indlæg
warmgun skrev, for 3 minutter siden:

Det var Rema1000, der havde dem en periode...

image.jpeg

• Haha 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsa skrev, for 1 time siden:

Hun sagde med hjem = EFTER skat og moms. Lær ordene at kende

Med hjem er før skat og moms. Og efter din sidste sætning trækker jeg mig fra denne “debat”, der er simpelthen under niveau.

Venligst Liv

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
Trinetease skrev, 1 time siden:

@Pepsa Er du sød at citere hvor hun skriver ‘efter skat og moms’ ? 
Hun skriver hun har tjent 4000 - Og det er FØR udgifter. 

Citat, JennifferRomantica: "Og ud af de 4000 skulle jeg også betale udgifter.. Almindelig "upkeep" som negle, hår, makeup, undertøj osv som er noget der er med til at holde forretningen ved lige skal også betales fordi det koster penge at lave penge som man siger.. "

Hun har gang i at "græde" over, hvor mange udgifter hun har - men jeg kan ikke se, at hun nævner skat - kan du? Skat vil ellers være laaaangt den største enkeltpost, men er udeladt.

Elementært, kjære søster Watson: Der er 2 muligheder:

ENTEN er der betalt skat af de 4000 (usandsynligt, hvon sku det foregå?) men da hun skriver med hjem, må man trods alt antage, at det er sket. "Med hjem" er nemlig et gammelt dansk udtryk, der dækker hvad man har - ja med hjem, til ting som mad tøj make-up, undertøj, barbergrej osv. Men skat er betalt, når  man siger "med hjem" såd´'n er det bare, så derfor lader jeg som om, at jeg tror på, at der er betalt skat. Alt andet ville jo være en grov påstand - ikk?

ELLER, der er ikke betalt en øre i skat, og det bliver der helller ikke - nej for hun nævner jo alle mulige ligegyldige hverdagsudgifter, men undlader skat, for det er nemlig ikke noget hun betaler overhovedet. Hun arbejder 2-3 dage om ugen, og må formodes at have en anden indtægt også (??) 

Hun kvajer sig godt og grundigt hele indlægget igennem. 

Jeg har ikke ondt i røven over, at I sejler i penge, og har højt forbrug - men at både I selv, og en der kalder sig det borende X forsøger at få Jer til at fremstå som mindrebemidlede - DET pisser mig altså af. STOP dog de løgne. 

Dokumentation for, at der enten ER betalt skat, eller ikke bliver betalt skat af de 4000 overhovedet, findes i søster Jennifers eget indlæg. BÆH. Det ser dog ikke ud til - overhovedet - at der BLIVER betalt skat af dem - thi så havde hun sgu da nævnt det. Da hun selvfølgelig ikke kunne drømme om at stikke dem i lommen, MÅ der altså VÆRE betalt skat af dem, ellers ville hun ikke skrive med hjem - vel??? 

Uhhhhh jeg er skarp - hvorfor blev jeg aldrig raket-fysiker? Jeg brillerer jo her. Nå, det vil du ikke skrive under på. Snøfte

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
Borende X skrev, for 1 time siden:

Ja, det var der da.

Skat og moms afregnes normalt hjemmefra, når man er selvstændig. Af det beløb, en glædespige får "med hjem" efter skat og moms er der nogle driftsudgifter, der er "nødvendige for at opretholde" næringen, som det vist hedder i skattesprog. Det er ting som lingeri, kosmetik, frisør m.m.

Selvfølgelig kan du ikke trække barbergrej fra i din løn. Medmindre du altså er giggolo, har barbergrej jo intet med "nødvendige udgifter til opretholdelse af" dit erhverv at gøre.

Stop dig selv - "med hjem" betyder netto udbetaling. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
Borende X skrev, for 1 time siden:

Det er en påstand, du bliver nødt til at dokumentere.

Overfor dig??? Hvorfor det??? Hvilken økonomisk interesse har du i dette??? Det er iøvrigt en generel betragtning vedr danske glædespiger - og du ved godt, at jeg har ret. 

Var det ikke dig, der påstod hårdnakket, at en gp umuligt kunne have hele 3 kunder pr dag??? Det kunne ikke lade sig gøre, og at tjene/omsætte 3000 pr dag påstod du også var helt umuligt, og kaldte mig sjove ting., Nu ser du så lige en gp, der lavede 4000 MED HJEM - hvordan forklarer du det. Var der een kunde, der gav hende 4000?? Eller 2 a 2000??? ja for mere end 2 kan det ikke være, det har du jo slået fast.

Forklar mig det, Sherlock

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsa skrev, for 13 minutter siden:

Stop dig selv - "med hjem" betyder netto udbetaling. 

Det har du da ikke klargjort noigen steder.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MornFed skrev, for 23 timer siden:

Trods en lille snert af ironi en besnærende tanke, jeg tror, at jeg bider på. 
Til overvejelse inden,
1. et udsagn bliver ikke mere rigtigt af en gentagelse i det uendelige
2. sjussen/sjusserier hører til på en bar, egne holdninger/meninger er selvfølgelig velkomne men skal ikke kamufleres som fakta
3. et argument valideres ikke af "likes", her kan være andre bevæggrunde

Er du frisk på et forsøg  @Pepsa ? Jeg starter gerne og lover "næsten"at være ordentlig.

Opdat - afledningsmanøvren med egen tråd til Pepsa blev desværre lukket af tilsynsførende inden den rigtig var kommet igang. 

Vil i stedet lede efter et guldkorn i alle gentagelserne. Skal nok sig til såfremt det lykkes.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsa skrev, for 6 minutter siden:

Overfor dig??? Hvorfor det??? Hvilken økonomisk interesse har du i dette??? Det er iøvrigt en generel betragtning vedr danske glædespiger - og du ved godt, at jeg har ret. 

Var det ikke dig, der påstod hårdnakket, at en gp umuligt kunne have hele 3 kunder pr dag??? Det kunne ikke lade sig gøre, og at tjene/omsætte 3000 pr dag påstod du også var helt umuligt, og kaldte mig sjove ting., Nu ser du så lige en gp, der lavede 4000 MED HJEM - hvordan forklarer du det. Var der een kunde, der gav hende 4000?? Eller 2 a 2000??? ja for mere end 2 kan det ikke være, det har du jo slået fast.

Forklar mig det, Sherlock

Nu synes jeg, at du skal gå ind og sove din brandert ud.  Du er jo totalt overgearet, og dine skriverier viser jo tydeligt, at du ikke véd en hylende skiderik om prostitutionsbranchen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
MornFed skrev, for 2 minutter siden:

Opdat - afledningsmanøvren med egen tråd til Pepsa blev desværre lukket af tilsynsførende inden den rigtig var kommet igang.

Det var ærgerligt. Den slags trolde skal helst henvises t-Il sidespor.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
Stabilizer skrev, for 1 time siden:

du er selvfølgelig velkommen til at skrive hvad du mener herinde, men undlad ord som dumrian mv om andre

det gælder i øvrigt alle i tråden, undlad personangreb

Yes, OK. Men denne tråd har jo desværre udartet til et langt under målet personangreb mod mig. Er det tilladt at skrive, at gp'er generelt snyder (så det rasler) i skat??? Eller er det forbudt???

Moderatorene bør også liiige se til, at gp'erne ikke får lov til at styre, hvad der skrives.

Også: "SSBWChristina "udnævnte" mig til troll, og har brugt udtrykket om mig et par gange, for at miskreditere mig, og for at få andre til at kalde mig troll også. Så giv hende lige en henstilling om det ved samme lejlighed, for det var et "ufint trick" af hende. Husk, at de samme regler som gælder Loke, gælder for Thor. Nå men du giver jo en OK generel henstilling om, at opføre os ordentligt. 

Ska nok opføre mig pænt - og nu er der 717 plop lyde - folk skriver til mig i vildskab. Farvel igen hr overchef

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsa skrev, for 11 minutter siden:

Overfor dig??? Hvorfor det???

Hvorfor det? Simpelthen for at give dine udsagn vægt og validitet. Men det kan du åbenbart ikke. Og når du ikke kan det, er dine indlæg varm luft og kan ikke tillægges nogen som helst værdi

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...