MornFed 1314 Skrevet 12. Marts, 2020 Nærværende er ikke tænkt som grundlag for yderligere diskussion af alvorlighedsgraden af COVI-19 men et forsagt host uden smitte i det beskæmmende faktum, at et forhåbentligt mindretal af den danske befolkning tilsidesætter al sund fornuft og trodser statsministerens kraftige opfordring til ingen massedannelse og fødevareindustriens forsikring om , at der er nok til alle, valfarter og bestormer nærmeste dagligevarebutik med hamstring af basale fødevarer. Velkommen til alenlange køer med host og snøft for indkøb af gær og toiletpapir ! Behovet er sikkert stort, man undres. Egomentaliteten og selvisk opførelse er helt sikkert medvirkende til en hurtigere neddrosling. Kø-lemmingernes svar på "Hvorfor" er; "Det gør alle andre også" Dejligt med ansvar for egne handlinger. Er netop selv blevet grounded, tror jeg vil starte med at gå gemmerne igennem for et æg til mit salt og ellers bestræbe mig på at følge diverse anbefalinger og udvise almindelig sund fornuft og omtanke.... for vores alles bedste. Beklager det sure opstød. Ses på den anden side, her kan fokus sikkert drejes ind på mere opløftende fornøjelser om ikke andet få salt på sit æg. Go dag. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg var så smart at jeg allerede købte gær i sidste uge, og nu hvor jeg alligevel intet skal har jeg bagt boller og vasket op.. og samlet hylder.. og sorteret vasketøj.. og studienoter, to gange.. Det bliver to lange, men meget produktive uger Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 12. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 6 minutter siden: Jeg var så smart at jeg allerede købte gær i sidste uge, og nu hvor jeg alligevel intet skal har jeg bagt boller og vasket op.. og samlet hylder.. og sorteret vasketøj.. og studienoter, to gange.. Det bliver to lange, men meget produktive uger Troede egentlig kun frække damer vimsede rundt i lingeri dagen lang Du stjæler min drengedrøm fra mig 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Marts, 2020 Nu når jeg ikke skal smække drenge, så skal jeg smække med døren! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 12. Marts, 2020 Bear skrev, for 6 minutter siden: Kombi ? Ryger de små hår i nummeren også ? 1 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 12. Marts, 2020 Emmalie skrev, for 42 minutter siden: Jeg var så smart at jeg allerede købte gær i sidste uge, og nu hvor jeg alligevel intet skal har jeg bagt boller og vasket op.. og samlet hylder.. og sorteret vasketøj.. og studienoter, to gange.. Det bliver to lange, men meget produktive uger Har du husket mel ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Jeg forstår slet ikke at folk hamstrer toiletpapir - det er da meget nemmere at skylle sig og tørre sig bagi med en vaskeklud - så undgår man også, bremsestriber, hæmorider og at afløbet stopper I Thailand er der f.eks. en bum-gun på alle toiletter Redigeret 12. Marts, 2020 af Jernsvinet 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 12. Marts, 2020 Zaq skrev, for 55 minutter siden: Har du husket mel ? Jada og havregryn. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Connoisseur 467 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg følte mig hensat til Sovjet-tiden, da jeg var inde i det lokale supermarked i eftermiddag. Der var helt tomme brødhylder og ingen fersk kød overhovedet. Området med toiletpapir var totalt ryddet! Hamster-genet ligger åbenbart gemt hos mange mennesker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Emmalie skrev, for 27 minutter siden: Jada og havregryn. Du inviter bare så kan jeg godt hjælpe dig af med nogle af dine boller Redigeret 12. Marts, 2020 af Zaq Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 12. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, 1 time siden: Jeg forstår slet ikke at folk hamstrer toiletpapir - det er da meget nemmere at skylle sig og tørre sig bagi med en vaskeklud - så undgår man også, bremsestriber, hæmorider og at afløbet stopper I Thailand er der f.eks. en bum-gun på alle toiletter Enig – jeg har haft en i tæt på 10 år Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 12. Marts, 2020 En meget usympatisk adfærd. Jeg husker "gærkrisen" for ca. 20 år siden, hvor folk i stenaldermentalitet gik amok. Den havde den virkning, at butikkerne først blev tømt for gær, hvilket folk bandede over, og dernæst brændte folk få dage efter inde med store partier af gær, hvilket de også bandede over. Jeg har lige været nede i det lokale supermarked, og her var der, som Mette og Mogens forsikrede, ingen problemer. Jeg købte lidt ost, som jeg nu sidder og spiser til en til lejligheden indkøbt rødvin ...... 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
GenerationX 166 Skrevet 12. Marts, 2020 MornFed skrev, for 5 timer siden: Velkommen til alenlange køer med host og snøft for indkøb af gær og toiletpapir ! Ja det er jo meget smart for det er jo de folk der får brug for det i de folkemængder Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 12. Marts, 2020 Det er bare dumt at fortælle folk de ikke skal hamstre bestemte ting. Man burde vide at det får folk til netop at hamstre disse ting. Jeg synes nu trods alt ikke det ser så slemt ud. Jeg kan godt blive mæt selvom alt brød, mælk og gær er ryddet fra hylderne. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 12. Marts, 2020 People Pleaseren skrev, for 6 minutter siden: Det er bare dumt at fortælle folk de ikke skal hamstre bestemte ting. Man burde vide at det får folk til netop at hamstre disse ting. Jeg synes nu trods alt ikke det ser så slemt ud. Jeg kan godt blive mæt selvom alt brød, mælk og gær er ryddet fra hylderne. Nej, det er ikke så slemt i denne omgang. Jeg husker derimod orkanen 3. december 99: Den drog hærgende ind over landet takket være en ekstraordinært højt opvarmet Nordsø. Folk blev bedt om at holde sig indenfor, og hvordan gik det så? Jo, det var en julefrokostfredag, og selvom folk måske havde fået lidt indenbords, og tagsten regnede ned, reagerede de typisk dansk: De ville netop udenfor for at se, om det nu også var rigtigt., hvad medierne meldte. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Rust in Peace Skrevet 13. Marts, 2020 Emmalie skrev, den 12.3.2020 at 13:25: Jeg var så smart at jeg allerede købte gær i sidste uge, og nu hvor jeg alligevel intet skal har jeg bagt boller og vasket op.. og samlet hylder.. og sorteret vasketøj.. og studienoter, to gange.. Det bliver to lange, men meget produktive uger Og hvis du vil have en opskrift til det bedste brød/boller du nogensinde har smagt, så siger du bare til Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 14. Marts, 2020 Rust in Peace skrev, for 7 timer siden: Og hvis du vil have en opskrift til det bedste brød/boller du nogensinde har smagt, så siger du bare til Hvis opskriften bygger på ingredienser man bare har i køkkenet normalt, så hit me up! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MornFed 1314 Skrevet 14. Marts, 2020 Bear skrev, den 12.3.2020 at 13:51: Hej @Bear Er rumpen rød, hudløs og øm ? Kom blot forbi, har fået nye forsyninger i tilfælde af akut snevejr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 14126 Skrevet 14. Marts, 2020 Jernsvinet skrev, den 12.3.2020 at 14:38: Jeg forstår slet ikke at folk hamstrer toiletpapir - det er da meget nemmere at skylle sig og tørre sig bagi med en vaskeklud - så undgår man også, bremsestriber, hæmorider og at afløbet stopper I Thailand er der f.eks. en bum-gun på alle toiletter Se en længere redegørelse for hvorfor vand er bedre til numsen og miljøet end flere meter toiletpapir her: https://thethaiger.com/news/world/toilet-paper-vs-bum-gun-which-one-is-better 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg