2cool 215 Skrevet 12. Marts, 2020 I denne tid med Carona virus, skoler lukker, folk de hamstre overalt som om det er 3 verdenskrig der er på trapperne, joys og tucan holder lukket, så er der stadigvæk en del som hygger sig med sex. I det her tilfælde hvor jeg er privat medlem af 2 GB loger fordelt i Jylland og Fyn, gratis deltagelse, så var jeg for 3 dage siden inviteret med til et lille GB på 8 mand i Herning. Stemningen varafslappet, fik hilst på de andre deltager og ventede blot på at kvinden blev ført ind i rummet. Ind kom hun, iført blindfold, netstrømper og hofteholder en kvartbh så hendes bryster sad så fint strittende ud i luften. Så blev fyrene bedt om at træde nærmere for at undersøge hende og det gik jo vældigt fint og det så da ud til hun nød de mange hænder på hendes krop. Fyrene smed tøjet og der blev suttet til den store medajle. Så skete der det at manden, som havde kvinden med sig, ændrede karakter og begyndte og blive lettere underlig, han blev vist grebet af stemningen og udviklede en tendens til at blive modbydelig. Knep så den luderso råbte han Jeg ved godt at fyre i det regi, de kan blive lettere påvirket og modbydelige, det må jeg ærligt sige at det blev ham her. Knep den luder råbte han højt et par gange, jeg sad der i sofaen og blev mere ildrød i snotten over det ord han brugte. Han opdagede så en fyr i forsamlingen at han var pænt udstyret og sagde så til hans kone/kæreste at hun skulle blokkes ud røven og jeg så med det samme på kvinden reaktion for at se om hun var med på den. Men hun rystede på hovedet og strittede imod. Men fyren insisterede altså på at den fyr skulle kneppe hende i røven. Knep så den lude i hendes luderhul Så sprang jeg i luften, rejste mig op og spurgte han direkte om hvorfor han brugte så vulgære ord. Hun er da ikke luder, for hun får ikke penge for det. Nej hun er luder fordi hun er så løs og knepper med mange fyre. Med de ord, der sprang sikringen på mig og jeg rejste mig op, tog mit tøj på. Lagde hånden på logemasterens skulder og sagde tak for iaften. Informere mig lige om disse ting fremover så jeg ikke deltager i event. Da jeg sad ude i bilen, startede bilen, røg en smøg over den oplevelse, så kiggede jeg op af logemasterens indkørsel, så at der var flere andre som forlod stedet. Om de også var stødt over den opførelse, det kan jeg kun gætte mig til 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 12. Marts, 2020 Det lyder som en ubehagelig oplevelse godt at du råbte op. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. Marts, 2020 Greb ingen ind? Hvis kvinden ikke ville, var I jo vidne til voldtægt 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AalborgLook 5177 Skrevet 12. Marts, 2020 Har også oplevet noget ligende, men det viste sig at en del af "legen" var at pigen skulle stritte imod nogle af de ting hendes fyr foreslog. Hun havde et stopord, og så længe hun ikke brugte dette stopord, var det bare om at klø på. Men jeg havde nu også et problem med at han stod og sagde "knep den luder hårde" osv. Men for dem var det ok og noget de tændte på. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1083 Skrevet 12. Marts, 2020 Ja det lyder da bestemt ikke så fedt, men det er jo din version af sagen. Lige præcis i sådanne sager er det svært, for ikke at sige ret umulig at vide om det er en del af deres interne leg, og noget som giver dem ( parret ) et enormt kick. Jeg tænker det umiddelbart for ellers var de vel ikke et par? Men ja, svær og tricky situation 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) 2cool skrev, 1 time siden: Han opdagede så en fyr i forsamlingen at han var pænt udstyret og sagde så til hans kone/kæreste at hun skulle blokkes ud røven og jeg så med det samme på kvinden reaktion for at se om hun var med på den. Men hun rystede på hovedet og strittede imod. Men fyren insisterede altså på at den fyr skulle kneppe hende i røven. Ja, enten har du været vidne til et overgreb, eller også er du blevet rigtigt dårligt informeret. Jeg har deltaget i en del GBs (altid privat eller klub, og aldrig betalingsversioner), og med det rette set-up kan det jo være superfrække oplevelser for alle. Når en ny mand indimellem deltager, bliver han altid forudgående instrueret i hvad, som skal ske, og hvad han må og ikke må. Hvis nogen udefra trådte ind, ville det sikkert umiddelbart kunne se ud som om, at vi udnytter pigen, men i virkeligheden er vi blot (meget villige) deltagere i hendes fantasi. Forløbene er altid stort set de samme, og pigens grænser bliver ikke oveskredet med en millimeter. Din oplevelse lyder bestemt ikke rar. Redigeret 12. Marts, 2020 af Pinkman 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 12. Marts, 2020 Det er ikke længe siden der var en sag om en mand her i landet, der blev dømt for at have tvunget en kvinde til prostitution; hun skulle ligge bundet og blindfoldet og fremmede mænd kunne ha sex med hende mod betaling. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 875 Skrevet 12. Marts, 2020 Sjovt nok siger alle at det er alle de andre der hamstrer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg