Hop til indhold
Sanselig

Opfordring til at lukke ned

Recommended Posts

Æ´Synderjyde skrev, for 2 minutter siden:

Lad os blive i bil termologien et øjeblik. Går da stærkt ud fra, at når du skal have en ny bil, afsøger du markedet efter de mærker der er interessante for dig og også opfylder dine behov. 
Så tror jeg næppe du tager en prøvetur i en der falder helt udenfor de kriterier?

Nej, det er jo rigtigt. Men jeg går heller ikke på smukke billeder hvor bilen glider ubehindret over snedækkede bjerger i solnedgang. Min terminologi går udelukkende på at det som står i annoncerne er lokkemad, og aller som oftest til at man virkelig prøver og oplever noget andet og gerne mere end i annoncerne. Men frid være med det. Vi fungerer forskelligt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 3 minutter siden:

Har ikke ledt efter anmeldelser på hende nogensinde. Idet hun enten ikke har haft vagt hvor jeg har været søgende, eller måske er på vagt i et område jeg ikke søger. 
Tror egentlig også du misforstår mine skriv, om det er hende eller en anden, er fuldstændig irrelevant i denne sammenhæng - Hun bragte selv emnet og issuet op. Derfor er det så lige hende vi taler om. Det kunne være hvilken som helst. 

Ja, det her blev et sidespor i en tråd om at lukke ned. Beklager at jeg deltog i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Nej, det er jo rigtigt. Men jeg går heller ikke på smukke billeder hvor bilen glider ubehindret over snedækkede bjerger i solnedgang. Min terminologi går udelukkende på at det som står i annoncerne er lokkemad, og aller som oftest til at man virkelig prøver og oplever noget andet og gerne mere end i annoncerne. Men frid være med det. Vi fungerer forskelligt.

Ja åbenbart. 

And over and out herfra. Vi to bliver ikke enige, at forsøge på det, vil bare ende udi noget ikke brugbart for nogen af os. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 4 minutter siden:

Hun bragte selv emnet og issuet op. 

Nej jeg gjorde ej.. Der blev skrevet at en hjemmehjælper ikke kysser sine klienter.. Jeg skrev at jeg heller ikke kyssede nogle.. Eller at det kunne tælles på en hånd hvor mange jeg havde kysset i mine 5 år som pige.. Og der efter har den handlet om INTET andet end det.. Selvom jeg mangt en gang har sagt til folk at jeg synes vi skal prøve at komme tilbage til emnet.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Nej jeg gjorde ej.. Der blev skrevet at en hjemmehjælper ikke kysser sine klienter.. Jeg skrev at jeg heller ikke kyssede nogle.. Eller at det kunne tælles på en hånd hvor mange jeg havde kysset i mine 5 år som pige.. Og der efter har den handlet om INTET andet end det.. Selvom jeg mangt en gang har sagt til folk at jeg synes vi skal prøve at komme tilbage til emnet.. 

Kysser hjemmejælper ikke sine klienter???Og det siger du nu!  Hvor kan man afbooke hjemmehjælpen...? Shit, hun kommer i morgen og jeg som allerede købt tandpasta.:wacko:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
JenniferRomantica skrev, den 14.3.2020 at 10:24:

Jeg har ikke indrømmet at jeg har løjet.. Jeg har fortalt sandheden faktisk.. Og fortalt at det har været debatteret mangt engang hvis man gad kigge i alle de tråde der omhandler alder.. Jeg gider ikke forklarer det herinde da det slet ikke var det debatten handlede om.. 

Jeg bruger altid 2 prikker.. Fordi jeg synes det er æstetisk mere "pleasing" for mit øje:D.. 

Og som jeg skrev til Dinosdk69 så har jeg kysset ved kemi.. Kemien indenfor købesex betyder noget mere end i normalen hvilket jeg sagtens kunne prøve at forklarer men det igen et sidespor til denne debat.. Som åbenbart handler om min personlige karakter nu:lol:..

Jeg er generelt ikke den der bryder mig synderligt om tungekys og især ikke med hvem som helst fordi der findes utrolig mange mennesker der ikke kan kysse eller hvor jeg føler det er et dårligt kys.. Det jo højst sandsynligt fordi vores kys ikke er kompatible og sådan et "dårligt" kys kan ødelægge helt vildt meget stemning for mig.. Derfor så sker det kun sjældent men det ændre jo ikke på at det sker.. Hvilket der står.. 

Og igen så i disse tider kysser jeg ingen.. Ikke engang mine unger (overdrivelse fremmer forståelsen).. 

Hej jeg forstår godt nogle af de ting du skriver. Et kys kan gøre rigtig meget. Et godt og lækkert kys kan føre til helt utroligt sex. Det kys der gør at man bare vil have mere også er der det dårlige kys, hvor man føler man at det er forfærdeligt. Et dårlig kys kan ødelægge sexlysten utroligt meget. 

Kemi er utrolig vigtig efter min mening:-)

Jeg syns det er dejligt at du er så ærlig som du er og jeg syns det er synd så mange hakker på dig.

Men hvis jeg var dig ville jeg nok fjerne det med kys fra min profil og lade det komme som en overraskelse hvis du møder en du har rigtig god kemi med:-) for jeg er nødt til at give de andre ret det virker lidt forvirrende. Husk når en liderlig gæst bestiller noget er det ikke altid det øverste hoved der tænker;-)

Det er selvfølig din beslutning hvad du vælger at gøre:-)

Det med at du holder åben vil jeg ikke kommentere så meget på da det også er din beslutning. Så længe regeringen ikke har lavet total forbud styr du det jo selv.

Jeg kan enlig godt forstå hvorfor du gør det, det ved du jo også selv der er jo altid en grund til at vi gør som vi gør.

Men please lad være med at skrive at du holder åben fordi du ikke er sammen med 100 mennesker og der derfor ikke er nogen smittefare. Eller at gp har svære ved at blive smittet.

Jeg har læst mange af dine beskeder i trådene og du virker som en meget klog pige, så du ved jo godt at det er nemt for os gp'er at blive smittet:-)

Der er ikke nogen grund til at du behøver at forklare eller forsvare at du holder åben. Som sagt det er dit og kun dit valg. Hvis folk har et problem med det må de jo holde sig væk fra din butik:-)

Hav en god aften.

Ps jeg håber ikke du føler det jeg skrev som kritik for det er slet ikke ment på den måde:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 3 minutter siden:

Hej jeg forstår godt nogle af de ting du skriver. Et kys kan gøre rigtig meget. Et godt og lækkert kys kan føre til helt utroligt sex. Det kys der gør at man bare vil have mere også er der det dårlige kys, hvor man føler man at det er forfærdeligt. Et dårlig kys kan ødelægge sexlysten utroligt meget. 

Kemi er utrolig vigtig efter min mening:-)

Jeg syns det er dejligt at du er så ærlig som du er og jeg syns det er synd så mange hakker på dig.

Men hvis jeg var dig ville jeg nok fjerne det med kys fra min profil og lade det komme som en overraskelse hvis du møder en du har rigtig god kemi med:-) for jeg er nødt til at give de andre ret det virker lidt forvirrende. Husk når en liderlig gæst bestiller noget er det ikke altid det øverste hoved der tænker;-)

Det med at du holder åben vil jeg ikke kommentere så meget på da det også er din beslutning. Så længe regeringen ikke har lavet total forbud styr du det jo selv.

Jeg kan enlig godt forstå hvorfor du gør det, det ved du jo også selv der er jo altid en grund til at vi gør som vi gør.

Men please lad være med at skrive at du holder åben fordi du ikke er sammen med 100 mennesker og der derfor ikke er nogen smittefare. Eller at gp har svære ved at blive smittet.

Jeg har læst mange af dine beskeder i trådene og du virker som en meget klog pige, så du ved jo godt at det er nemt for os gp'er at blive smittet:-)

Der er ikke nogen grund til at du behøver at forklare eller forsvare at du holder åben. Som sagt det er dit og kun dit valg. Hvis folk har et problem med det må de jo holde sig væk fra din butik:-)

Hav en god aften.

Ps jeg håber ikke du føler det jeg skrev som kritik for det er slet ikke ment på den måde:-)

Kloge ord - Respekt

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
Æ´Synderjyde skrev, Lige nu:

Kloge ord - Respekt

Jamen tak jeg kan godt være klog nogen gange;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 15 minutter siden:

Men please lad være med at skrive at du holder åben fordi du ikke er sammen med 100 mennesker og der derfor ikke er nogen smittefare. Eller at gp har svære ved at blive smittet

Jeg har faktisk aldrig påstået vi ikke kunne blive smittet eller at vi havde svære ved at blive smittet.. Jeg skrev at jeg ikke følte vi som branche havde en meget større risiko end hjemmehjælpere som endda har med de svage i samfundet at gøre.. Jeg kan lige så godt få det ved at dele en flaske vand med en veninde.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
JenniferRomantica skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har faktisk aldrig påstået vi ikke kunne blive smittet eller at vi havde svære ved at blive smittet.. Jeg skrev at jeg ikke følte vi som branche havde en meget større risiko end hjemmehjælpere som endda har med de svage i samfundet at gøre.. Jeg kan lige så godt få det ved at dele en flaske vand med en veninde.. 

Okay så har jeg misforstået det beklager jeg:-)

Men problemet er at vi har større risiko for at blive smittet. Gennem kys og berøring.

Vi må ikke engang vi vores venner en kramre og under sex krammer man meget, plus der er meget mundvand og sved alle steder. Så alle de råd vi har fået afvide vi ikke må gøre bliver brudt når vi hygger med folk.

Selvfølig vil det være det samme hvis du delte en flaske med din veninde eller holdte hende i hånden:-)

Men som jeg skrev tidligere du bestemmer hvordan du gør tingene jeg vil ikke dømme dig eller noget som helst:-)

Redigeret af Indiske Devina

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 14 minutter siden:

Jeg har endnu ikke haft den gæst der har klaget over det.. Hvis man tjekker samtlige de beretninger jeg har modtaget så står det ikke nævnt nogen steder.. Ved kemi står der ordret og det sker ved kemi.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 3 minutter siden:

Jeg har endnu ikke haft den gæst der har klaget over det.. Hvis man tjekker samtlige de beretninger jeg har modtaget så står det ikke nævnt nogen steder.. Ved kemi står der ordret og det sker ved kemi.. 

Beklager - Men du citer mig for noget den kloge @Indiske Devina har skrevet

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Jeg syntes så bare det er en skam og rigtigt ærgerligt, og forstår overhovedet ikke, at du så tilsyneladende vil have sex med så mange du ikke har kemi med. 

Men det er da glædeligt for dig, at det så tilsyneladende aldrig har været et problem eller issue for dine kunder. 

Jeg er så bare glad for, at vore veje aldrig har krydses, idet netop kys for mig, er en ret afgørende faktor for hed og intenst sex. Og jeg ville aldrig opsøge en GP som ikke havde det på menukortet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden:

Jeg syntes så bare det er en skam og rigtigt ærgerligt, og forstår overhovedet ikke, at du så tilsyneladende vil have sex med så mange du ikke har kemi med. 

Jeg vil slet ikke prøve at forklarer dig hvordan en hjerne virker på en kvinde der vælger sin gang i denne branche.. Det simpelthen et for stort emne og utroligt svært at forklarer mænd og især mænd der har en forudindtaget mening omkring hvad der hører til hvad.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil slet ikke prøve at forklarer dig hvordan en hjerne virker på en kvinde der vælger sin gang i denne branche.. Det simpelthen et for stort emne og utroligt svært at forklarer mænd og især mænd der har en forudindtaget mening omkring hvad der hører til hvad.. 

Tror faktisk du undervurderer mig på det punkt. 
Men det ændre intet ved, at JEG ikke syntes du kører en ærlig og redelig forretning. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 7 minutter siden:

Jeg er så bare glad for, at vore veje aldrig har krydses, idet netop kys for mig, er en ret afgørende faktor for hed og intenst sex. Og jeg ville aldrig opsøge en GP som ikke havde det på menukortet. 

Så er jeg her igen... beklager... men hvordan kan man have hed og intenst sex på menukortet - uanset hvem gæsten er eller hvordan han opfører sig???? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 8 minutter siden:

Så er jeg her igen... beklager... men hvordan kan man have hed og intenst sex på menukortet - uanset hvem gæsten er eller hvordan han opfører sig???? 

Sorry kære svensker, men jeg tror næppe mere dialog os to imellem, om dette emne, vil ændre ret meget på forståelsen af hinanden. Og slet ikke, når du med fuldt overlæg, misfortolker, hvad jeg har skrevet. 
Meldte over and out tidligere. Lad os holde fast i det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Det var mig der skrev det der, når jeg endelig har skrevet noget klogt må du ikke give en anden æren. Hvem ved hvornår jeg nogensinde gør det igen:lol:

Men som jeg skrev neden under det citat var 

Indiske Devina skrev, for 42 minutter siden:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa

Hvis jeg må sige noget. Selv har jeg faktisk fortrudt, at jeg var så ondskabsfuld ovf JenniferRomantica i den heldigvis lukkede tråd - nej, ikke det med økonomi/skat; det har jeg ikke fortrudt, da det var "lige i øjet" - men mit ret lede udfald vedr at hun holder åbent, ville ønske jeg ikke havde skrevet det (jeg var uvenner med stort set hele EG, og var "pissed off").  Selvom alle gp'er serføli burde holde lukket, og kunderne blive hjemme, selvom pigerne evt har åbent, så har et par stykker af Jer, bla Jenniffer selv, jo ret i, at gp besøg ikke er der, hvor smittefaren er størst. Det er til gengæld busser, banegårde, supermarkeder, lægens venteværelse og sygehuse. Men hold lukket alligevel, piger og damer.

Falsk markedsføring: Tjah - ud af de omtrent 100 gp'er jeg har besøgt i tidens løb - har jeg tungekysset sådan rigtig inderligt, lækkert og liderligt med - 6½ af dem (ud af ca 100). De besøg med våde tungekys har været de bedste. Det er vildt intimt og fantastisk at kysse hinanden liderligt og dybt. 

En BBW jeg kom hos (planer om tilbagevending) skrev VISTNOK "våde kys" i annoncen - men det var ikke derfor jeg kom, jeg kom for at blive tisset på - men blev dybt glædeligt overrasket over de liderlige kysseangreb. Det havde jeg ikke regnet med. Vi kyssede inderligt i mindst 10 minutter. Efter tisning ville hun ikke kysse mere - alt OK

En anden lettisk "mama" kyssede også lækket og dybt med tungen. nød det meget. Hun tissede ikke, da hun ikke fattede andre engelske ord end "yes" (til det hele ,lol) - jeg opgav at forklare hende, hvad jeg mente - pegede godtnok på min mund og sagde "psssssccchh" hvilket hun slet ikke forstod. Så pyt da - i stedet blev det til en vaskeægte GF Experience i stedet. 

En lettere sindssyg - nej vent - en totalt vanvittig columbiansk dame gik amok på mig i tungekysvildskab. Hun var vildt aggressiv, var faktisk pissebange for hende - dog uden grund. Det suverænt vildeste jeg har oplevet hos en gp - hun kyssede decideret aggressivt, var bange for om bun ville bide min tunge og læber af, men lækkert var det. Hun tissede heller ikke - meen af en HELT anden grund end man skulle tro - hun forlangte dælme, at jeg skulle pisse i hendes mund, ellers ville hun ikke pisse i  min. Så det blev der ikke noget af. Hun var helt sikkert på coke, et vildt, vildt besøg.

En moden dame, lidt en overraskelse, havde ikke ventet det - havde lige tisset i munden på mig - og så gav hun sig til at tungekysse mig umiddelbart bagefter. Fedest, hun tændte sgu på det. Desværre er hun stoppet for længst

En gammel kran, der gjorde nøjagtigt som hende jeg lige nævnte. Hun er OGSÅ stoppet, og boede alt for langt væk. 

Ja og så - nej, vil ikke sige hendes navn, men her var det også vaskeægte GFE - hun tissede ikke, af den simple grund at jeg ikke kunne få mig til at spørge om det. 

Den halve? Hun småkysser mig gerne, selvom jeg er fuld af hendes tis og spyt i ansigtet - ikke rigtig dybt med tungen, men vist evt fordi hun er i tvivl om, hvorvidt det er noget for mig.

Jeg tror kun, at den allerførste jeg nævnte, averterede med det - der stod IKKE "ved kemi" - tror bare der stod "våde kys" - og DET fik jeg.

Serføli skriver JenniferRomantica sådan, for at lokke folk til - men at kysse inderligt er altså LANGT mere intimt end at slikke fisse. At drikke tissestråle er også intimt - men tungekysseri er faktisk det højeste, man overhovedet kan opnå hos en dame, gp eller ej. Munden, og næsen, er det man oplever Verden med - og TO munde/næser der forenes i liderligt kysseri, det er altså vildt intimt. Så "kys ved kemi" er vel egentlig ærligt nok. Gp'er knepper jo med hvemsomhelst uden at føle noget, stønner en fake orgasme. De oplever ikke verden med missen, den er ikke ret følsom. Men ansigtet - her putter man jo maden ind. Her forgiftes man. Her bedømmer man, om rullepølsen er sur eller frisk. Så Jennifer har ret i, at der er forskel.

"Ved kemi" betyder ikke "hvis du har børstet tænder og tørret dig om munden" - nej, det betyder: HVIS JEG FINDER DIG LÆKKER. Gp'er finder nok 1 ud af 100 kunder "lækre" - De knepper for pengenes skyld. Don't forget.

Forresten er der mange annoncer med "tungekys ved kemi" - man kunne undlade at skrive det - så slipper man for, at fortælle den stakkels mand, at han ikke er "kemisk lækker"

Men altså - jeg regner ALDRIG NOGENSINDE MED at kysse med gp'en overhovedet - de gange (6½ damer) det er sket, har det væet en fantastisk, vildt lækker overraskelse. Nok om det...

Redigeret af Pepsa

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pepsa skrev, for 10 minutter siden:

Hvis jeg må sige noget. Selv har jeg faktisk fortrudt, at jeg var så ondskabsfuld ovf JenniferRomantica i den heldigvis lukkede tråd - nej, ikke det med økonomi/skat; det har jeg ikke fortrudt, da det var "lige i øjet" - men mit ret lede udfald vedr at hun holder åbent, ville ønske jeg ikke havde skrevet det (jeg var uvenner med stort set hele EG, og var "pissed off").  Selvom alle gp'er serføli burde holde lukket, og kunderne blive hjemme, selvom pigerne evt har åbent, så har et par stykker af Jer, bla Jenniffer selv, jo ret i, at gp besøg ikke er der, hvor smittefaren er størst. Det er til gengæld busser, banegårde, supermarkeder, lægens venteværelse og sygehuse. Men hold lukket alligevel, piger og damer.

Falsk markedsføring: Tjah - ud af de omtrent 100 gp'er jeg har besøgt i tidens løb - har jeg tungekysset sådan rigtig inderligt, lækkert og liderligt med - 6½ af dem (ud af ca 100). De besøg med våde tungekys har været de bedste. Det er vildt intimt og fantastisk at kysse hinanden liderligt og dybt. 

En BBW jeg kom hos (planer om tilbagevending) skrev VISTNOK "våde kys" i annoncen - men det var ikke derfor jeg kom, jeg kom for at blive tisset på - men blev dybt glædeligt overrasket over de liderlige kysseangreb. Det havde jeg ikke regnet med. Vi kyssede inderligt i mindst 10 minutter. Efter tisning ville hun ikke kysse mere - alt OK

En anden lettisk "mama" kyssede også lækket og dybt med tungen. nød det meget. Hun tissede ikke, da hun ikke fattede andre engelske ord end "yes" (til det hele ,lol) - jeg opgav at forklare hende, hvad jeg mente - pegede godtnok på min mund og sagde "psssssccchh" hvilket hun slet ikke forstod. Så pyt da - i stedet blev det til en vaskeægte GF Experience i stedet. 

En lettere sindssyg - nej vent - en totalt vanvittig columbiansk dame gik amok på mig i tungekysvildskab. Hun var vildt aggressiv, var faktisk pissebange for hende - dog uden grund. Det suverænt vildeste jeg har oplevet hos en gp - hun kyssede decideret aggressivt, var bange for om bun ville bide min tunge og læber af, men lækkert var det. Hun tissede heller ikke - meen af en HELT anden grund end man skulle tro - hun forlangte dælme, at jeg skulle pisse i hendes mund, ellers ville hun ikke pisse i  min. Så det blev der ikke noget af. Hun var helt sikkert på coke, et vildt, vildt besøg.

En moden dame, lidt en overraskelse, havde ikke ventet det - havde lige tisset i munden på mig - og så gav hun sig til at tungekysse mig umiddelbart bagefter. Fedest, hun tændte sgu på det. Desværre er hun stoppet for længst

En gammel kran, der gjorde nøjagtigt som hende jeg lige nævnte. Hun er OGSÅ stoppet, og boede alt for langt væk. 

Ja og så - nej, vil ikke sige hendes navn, men her var det også vaskeægte GFE - hun tissede ikke, af den simple grund at jeg ikke kunne få mig til at spørge om det. 

Den halve? Hun småkysser mig gerne, selvom jeg er fuld af hendes tis og spyt i ansigtet - ikke rigtig dybt med tungen, men vist evt fordi hun er i tvivl om, hvorvidt det er noget for mig.

Jeg tror kun, at den allerførste jeg nævnte, averterede med det - der stod IKKE "ved kemi" - tror bare der stod "våde kys" - og DET fik jeg.

Serføli skriver JenniferRomantica sådan, for at lokke folk til - men at kysse inderligt er altså LANGT mere intimt end at slikke fisse. At drikke tissestråle er også intimt - men tungekysseri er faktisk det højeste, man overhovedet kan opnå hos en dame, gp eller ej. Munden, og næsen, er det man oplever Verden med - og TO munde/næser der forenes i liderligt kysseri, det er altså vildt intimt. Så "kys ved kemi" er vel egentlig ærligt nok. Gp'er knepper jo med hvemsomhelst uden at føle noget, stønner en fake orgasme. De oplever ikke verden med missen, den er ikke ret følsom. Men ansigtet - her putter man jo maden ind. Her forgiftes man. Her bedømmer man, om rullepølsen er sur eller frisk. Så Jennifer har ret i, at der er forskel.

"Ved kemi" betyder ikke "hvis du har børstet tænder og tørret dig om munden - nej, det betyder: HVIS JEG FINDER DIG LÆKKER. Gp'er finder nok 1 ud af 100 kunder "lækre" de knepper for pengenes skyld. 

Forresten er der mange annoncer med "tungekys ved kemi" - man kunne undlade at skrive det - så slipper man for, at fortælle den stakkels mand, at han ikke er "kemisk lækker"

Men altså - jeg regner ALDRIG NOGENSINDE MED at kysse med gp'en overhovedet - de gange (6½ damer) det er sket, har det væet en fantastisk, vildt lækker overraskelse. Nok om det...

Jeg likede vistnok dit indlæg, men det meste af det var jo helt ærligt  ... noget pis.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pepsa
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Jeg likede vistnok dit indlæg, men det meste af det var jo helt ærligt  ... noget pis.

Joh, det kan jeg vel ikke nægte. Men det er fint.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 5 timer siden:

Jeg skrev at jeg ikke følte vi som branche havde en meget større risiko end hjemmehjælpere som endda har med de svage i samfundet at gøre.. Jeg kan lige så godt få det ved at dele en flaske vand med en veninde.. 

Det er jo lige det problemet er, den rammer ikke kun de svage, unge kan være smittebærere uden at have symptomer på at være syg, derfor er der en klar anbefaling med at blive hjemme. Jeg håber ikke at nogle med respekt for sig selv deler en vandflaske i denne tid, tænk jer nu om, bliv hjemme, og piger glæd jer når denne korte situation er over, er der en masse mænd der skal have noget på den dumme, inklusiv mig selv.

Det er ikke uden grund at Frankrigs præsident siger at vi er i krig med virussen.

Og der er bøde straf til dem der opholder sig ude, uden nogle grund, EU-kommissionen foreslår, at der laves et midlertidigt forbud mod indrejse i EU.

Tag det nu alvorligt.

Redigeret af Zaq

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det bør lukkes ned nu. 
For at motivere EG til at tage ansvar: hvis pressen finder ud at i stadig tjener på reklamer og ikke tager afstand fra møder, så giver det en negativ omtale at prostitution som er ærgerlig - det kan også være i ender med at tabe kunder herinde og på længere sigt reklame indtægter. 
jeg ville ønske det også var motiverende for eg at det var det rigtige at gøre. Men det tror jeg sørgeligt nok ikke det er. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Anders2 skrev, for 37 minutter siden:

Det bør lukkes ned nu. 
For at motivere EG til at tage ansvar: hvis pressen finder ud at i stadig tjener på reklamer og ikke tager afstand fra møder, så giver det en negativ omtale at prostitution som er ærgerlig - det kan også være i ender med at tabe kunder herinde og på længere sigt reklame indtægter. 
jeg ville ønske det også var motiverende for eg at det var det rigtige at gøre. Men det tror jeg sørgeligt nok ikke det er. 

Det må være dig, de kalder "pladespilleren", for du kører i den samme rille.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Borende X skrev, Lige nu:

Det må være dig, de kalder "pladespilleren", for du kører i den samme rille.

Det er fint du Synes det. Men faktum er at eg stadig ikke har udtalt sig og stadig holder åbent 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...