Hop til indhold
Sanselig

Opfordring til at lukke ned

Recommended Posts

Pophair skrev, den 12.3.2020 at 22:47:

Jooo, god ide, så må konen holdes til :)

Er i risikogruppen, så jeg dusker ikke fremmede i den næste tid. Har lige været indlagt, igen igen, så må nok hellere passe på mig selv. 

Jeg er også i risikogruppen ( KOL ) 

havde ellers en aftale idag søndag som jeg valgte ikke at møde op til

havde givet damen besked om jeg ikke kom

det forstod hun ikke

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pophair skrev, den 14.3.2020 at 11:14:

Har altid undret mig over at en gp gerne vil kneppes i fisse og nogen tilbyder også pik i røven, men kysse kun ved kemi, eller at kys er for privat :)

Der er da ikke noget mere privat end at være seksuelt sammen i det ene eller andet hul

Den var go :biggrin:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Pophair
Bull1958 skrev, for 5 timer siden:

Jeg er også i risikogruppen ( KOL ) 

havde ellers en aftale idag søndag som jeg valgte ikke at møde op til

havde givet damen besked om jeg ikke kom

det forstod hun ikke

Det er jo hendes problem, du gør det rigtige 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, den 14.3.2020 at 12:12:

Og er det en dødssynd at fortælle folk at muligheden foreligger for at jeg finder vores stund så særlig selvom det er sjældent det sker.? 

Nej, det er bare vildledende markedsføring. De fleste vil tro der er en fair chance, især hvis de før med andre har oplevet det, der herinde omtales som "god kemi", med andre. Men som du beskriver det er sandsynligheden for at det forekommer så lav, at ingen kunder bør lade det aspekt indgå i deres udvælgelse af dig. Derfor virker det vildledende at skrive det.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 48 minutter siden:

Nej, det er bare vildledende markedsføring. De fleste vil tro der er en fair chance, især hvis de før med andre har oplevet det, der herinde omtales som "god kemi", med andre. Men som du beskriver det er sandsynligheden for at det forekommer så lav, at ingen kunder bør lade det aspekt indgå i deres udvælgelse af dig. Derfor virker det vildledende at skrive det.

Fuldstændig rigtigt. 
Fatter også hat af at skrive det, når det som hun selv siger, praktisk talt aldrig sker. 
Bekræfter også egentlig bare det, jeg selv skrev langt tilbage i tråden. Ligesom fakta om alder og vægt, også ret tit er “Det er jo det som folk efterspørger” så skriver jeg lige det, så kommer de til døren. Erfaringerne med, hvor få der vender om i døren er jo desværre, at det sker næsten aldrig. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bebop skrev, for 2 timer siden:

Alle dem jeg har kysset med i min karrierer har været mænd der har besøgt mig ofte hvor det har udviklet sig med tiden så at sige det aldrig sker er en overdrivelse.. For mig kan kemi udvikle sig.. Og som sagt hvis folk siger det er utrolig vigtigt for dem så siger jeg også at de nok burde vælge en anden fordi det som oftest ikke sker.. Derfor står der ved kemi.. Vi kan godt blive enige om det er et abstrakt begreb der ofte ikke betyder det samme for alle.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

Alle dem

Skrev du ikke tidligere at det kun er sket et par gang så syntes jeg at ALLE er overdreven.

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 20 minutter siden:

har været mænd der har besøgt mig ofte

Hvorfor så skrive det i markedsføringen, når du dermed siger at det aldrig sker med førstegangskunder? Hvordan er det ikke vildledning?

Gengangere har jo ikke behov for at læse din menu hver gang, så det kan ikke være rettet til dem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frodige Ida skrev, for 3 timer siden:

Skrev du ikke tidligere at det kun er sket et par gang så syntes jeg at ALLE er overdreven.

Jeg synes jeg skrev 5.. Eller de kunne tælles på en hånd.. Jeg kan ikke huske det og magter virkelig ikke at debatten omkring at lukke skal handle om mine evne eller lyst til at kysse.. Det var lige godt utroligt:lol:.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Del dette indlæg

Link til indlæg

Keder i jer, eller hvad? Lad dog kvindemennesket kysse eller ikke kysse efter egne lyster.
Lige denne pige er vel ikke særligt bekendt for at skuffe sine kunder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 3 timer siden:

Keder i jer, eller hvad? Lad dog kvindemennesket kysse eller ikke kysse efter egne lyster.
Lige denne pige er vel ikke særligt bekendt for at skuffe sine kunder?

NEJ, du smider en præmis der bare ikke holder. Enhver der markedsfører sig på urigtige oplysninger er i mine øjne lige uærlige. 
Man kan ikke gradbøje “løgne” enten lyver du eller taler sandt. 
Det samme mht alder, vægt, billeder, seksuelle præferencer etc. Man må som kunde i denne verden kunne regne med hvad der oplyses. Ellers er det uærligt og for at trække kunder til døren, der måske ville have valgt vedkommende fra på forhånd. 
Hvis jeg læser ved kemi - Så regner jeg med, at såfremt min mundhygiejne er i top, og jeg ikke har skægstubbe i hele ansigtet og vi ellers klinger når jeg ankommer, så kan jeg også forvente kys som det drejer sig om her. Så skal jeg sgi ikke forvente jeg skal “købe et ti turskort” og først ved 9-10 klip, kan forvente kemi. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 3 minutter siden:

NEJ, du smider en præmis der bare ikke holder. Enhver der markedsfører sig på urigtige oplysninger er i mine øjne lige uærlige. 
Det samme mht alder, vægt, billeder, seksuelle præferencer etc. Man må som kunde i denne verden kunne regne med hvad der oplyses. Ellers er det uærligt og for at trække kunder til døren, der måske ville have valgt vedkommende fra på forhånd. 
Hvis jeg læser ved kemi - Så regner jeg med, at såfremt min mundhygiejne er i top, og jeg ikke har skægstubbe i hele ansigtet og vi ellers klinger når jeg ankommer, så kan jeg også forvente kys som det drejer sig om her. Så skal jeg sgi ikke forvente jeg skal “købe et ti turskort” og først ved 9-10 klip, kan forvente kemi. 

Har du ikke forstået hvad tråden handler om.? 

Hvem af os skal bestemme om der er kemi.? Eller om vi nogenlunde klinger.? Det sku da vel op til os hver især.. Du skal da ikke bestemme at bare fordi du synes vi klinger så klinger vi.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 4 minutter siden:

Hvem af os skal bestemme om der er kemi.? Eller om vi nogenlunde klinger.? Det sku da vel op til os hver især.. Du skal da ikke bestemme at bare fordi du synes vi klinger så klinger vi.. 

Enig - Men hvis vi ikke klinger, så forventer jeg da et pænt nej tak når jeg ankommer. 
Det samme gælder da modsat - Hvis jeg ikke føler kemi, siger jeg da pænt nej tak og går igen. 
Det skal jeg da ikke finde ud af midt i det hele, hvor kys jo så måske ville være naturligt. Men så giver du mig måske pengene tilbage, når vi så finder ud af vi åbenbart ikke begge klinger?

Redigeret af Æ´Synderjyde

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 6 minutter siden:

Håber da i øvrigt ikke, at du sexer med nogen du ikke har kemi med. Så kan jeg måske godt forstå, at jobbet kan være ødelæggende på sigt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 11 minutter siden:

Velkommen til Jorden. Her findes en hel verden mellem det som er "løgn" og det som er "sandt" - faktiskt det allermeste. Og det er det som gør det så spændende at være menneske. Det andet fungerer bedst for robotter.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 1 minut siden:

Velkommen til Jorden. Her findes en hel verden mellem det som er "løgn" og det som er "sandt" - faktiskt det allermeste. Og det er det som gør det så spændende at være menneske. Det andet fungerer bedst for robotter.

Ja måske - Men kan vi så ikke blive enige om, at sådan burde det jo være?

Når det så er sagt, så burde der jo ikke fremover komme nogen bemærkninger til/på indlæg, “Skulle have vendt om i døren, da jeg opdagede billederne ikke passede”?

Vil ikke påstå, at du har “trådt på” en som har skrevet ovenstående - Men hovedparten skriver jo næsten som en robot, hvorfor gik du så ikke igen. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, for 1 minut siden:

Ja måske - Men kan vi så ikke blive enige om, at sådan burde det jo være?

Når det så er sagt, så burde der jo ikke fremover komme nogen bemærkninger til/på indlæg, “Skulle have vendt om i døren, da jeg opdagede billederne ikke passede”?

Vil ikke påstå, at du har “trådt på” en som har skrevet ovenstående - Men hovedparten skriver jo næsten som en robot, hvorfor gik du så ikke igen. 

?? Undskyld, men forstår ikke helt hvad du mener? Hvordan burde det være?

Min pointe er at det som står i annoncerne og det som billederne viser, kun er prologen, biletten, forspillet, optagten ... eller hvad du nu vil kalde det. 

Min pointe er at mange ødelægger sine oplevelser gennem at iscenesætte annoncerne som hvis de allerede var virkelighed - når oplevelsen først begynder efterpå.

Og min pointe er at Jenny ikke er en pige der skuffer sine kunder. Jeg har aldrig mødt hende, men har lige fået lyst. Har det dog sådan selv, at jeg kun kysser ved kemi - rigtigt meget kemi skal det være før jeg åbner min mund. Så kan godt forstå hende. Og hvis vi ikke kysser så er jeg sikker på vi kan lave meget andet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 7 minutter siden:

?? Undskyld, men forstår ikke helt hvad du mener? Hvordan burde det være?

Min pointe er at det som står i annoncerne og det som billederne viser, kun er prologen, biletten, forspillet, optagten ... eller hvad du nu vil kalde det. 

Min pointe er at mange ødelægger sine oplevelser gennem at iscenesætte annoncerne som hvis de allerede var virkelighed - når oplevelsen først begynder efterpå.

Og min pointe er at Jenny ikke er en pige der skuffer sine kunder. Jeg har aldrig mødt hende, men har lige fået lyst. Har det dog sådan selv, at jeg kun kysser ved kemi - rigtigt meget kemi skal det være før jeg åbner min mund. Så kan godt forstå hende. Og hvis vi ikke kysser så er jeg sikker på vi kan lave meget andet.

Jeg anfægter ikke retten til at afslå kys, slet ikke. Men når konen nu selv siger, at hun stort set aldrig kysser med sine kunder - Hvor hun i sine annoncer netop skriver, at hun gør ved kemi. Så må man da forvente, at kys indgår i rigtig mange kundeforhold. Ellers skriver man da noget i sin annonce som faktisk er umuligt alligevel. Og det er da så fuldstændigt uærligt i min verden. 
Og for dem hvor det er vigtigt, og som måske gør alt hvad muligt er (god mundhygiejne, nybarberede etc) og det så alligevel stort set aldrig bliver en mulighed, de bliver da taget ved næsen og snydt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Æ´Synderjyde skrev, Lige nu:

Jeg anfægter ikke retten til at afslå kys, slet ikke. Men når konen nu selv siger, at hun stort set aldrig kysser med sine kunder - Hvor hun i sine annoncer netop skriver, at hun gør ved kemi. Så må man da forvente, at kys indgår i rigtig mange kundeforhold. Ellers skriver man da noget i sin annonce som faktisk er umuligt alligevel. Og det er da så fuldstændigt uærligt i min verden. 

Nu er jeg nysgerrig: Har du mødt hende?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, og det kommer jeg 100% heller ikke til, efter jeg har læst hvad hun skriver. 
Jeg vil altid have den tanke i baghovedet, lyver hun om det, hvad lyver hun så også om - Eller sagt på en anden måde, hvilke andre ydelser hun annoncerer med, er alligevel ikke en mulighed når man er kommet indenfor. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nej, og det kommer jeg 100% heller ikke til, efter jeg har læst hvad hun skriver. 
Jeg vil altid have den tanke i baghovedet, lyver hun om det, hvad lyver hun så også om - Eller sagt på en anden måde, hvilke andre ydelser hun annoncerer med, er alligevel ikke en mulighed når man er kommet indenfor. 

Så bliver det jo bare en teoretisk diskussion om nogle ord i en annonce. Du har din måde, og det har du al ret til. Men jeg tror at det at teoretisere så meget om lige det, gerne snyder en for prægtige oplevelser. Jeg ville f.eks. aldrig købe en bil kun på hvad som står i annoncerne, uden at prøvekøre den. Og når jeg sidder der og kører så er det oplevelsen jeg går på; det som stod i annoncen er allerede glemt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 5 minutter siden:

Hvilket faktisk er min allerstørste grund til at være her på EG - At læse anmeldelser, sådan jeg undgår de værste fakes i denne ellers skønne verden. 
Jeg bidrager gerne selv med anmeldelser - Både de anmeldelser hvor jeg skriver man sagtens kan ulejlige sig derhen. Men bestemt også, hvor jeg advarer andre om, at man burde holde sig langt væk. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvilket faktisk er min allerstørste grund til at være her på EG - At læse anmeldelser, sådan jeg undgår de værste fakes i denne ellers skønne verden. 
Jeg bidrager gerne selv med anmeldelser - Både de anmeldelser hvor jeg skriver man sagtens kan ulejlige sig derhen. Men bestemt også, hvor jeg advarer andre om, at man burde holde sig langt væk. 

Og har du altså læst mange negative anmeldelser om denne kvinde som du nu kritiserer? I en debattråd desuden, nota bene.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så bliver det jo bare en teoretisk diskussion om nogle ord i en annonce. Du har din måde, og det har du al ret til. Men jeg tror at det at teoretisere så meget om lige det, gerne snyder en for prægtige oplevelser. Jeg ville f.eks. aldrig købe en bil kun på hvad som står i annoncerne, uden at prøvekøre den. Og når jeg sidder der og kører så er det oplevelsen jeg går på; det som stod i annoncen er allerede glemt.

Lad os blive i bil termologien et øjeblik. Går da stærkt ud fra, at når du skal have en ny bil, afsøger du markedet efter de mærker der er interessante for dig og også opfylder dine behov. 
Så tror jeg næppe du tager en prøvetur i en der falder helt udenfor de kriterier?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Bananas skrev, for 6 minutter siden:

Og har du altså læst mange negative anmeldelser om denne kvinde som du nu kritiserer? I en debattråd desuden, nota bene.

Har ikke ledt efter anmeldelser på hende nogensinde. Idet hun enten ikke har haft vagt hvor jeg har været søgende, eller måske er på vagt i et område jeg ikke søger. 
Tror egentlig også du misforstår mine skriv, om det er hende eller en anden, er fuldstændig irrelevant i denne sammenhæng - Hun bragte selv emnet og issuet op. Derfor er det så lige hende vi taler om. Det kunne være hvilken som helst. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...