JenniferRomantica 18216 Skrevet 12. Marts, 2020 mature man skrev, for 14 minutter siden: Du og dine kolleger er i tæt og intim kontakt med dine gæster/kunder Næsten ligesom hjemmehjælperen osv.. Og det endda med dem der ikke kan tåle at få sygdommen.. Jeg tror at så længe man tager sine forholdsregler (afspritning osv) som de anbefaler så skal vi nok alle sammen klarer os igennem.. Vi har jo heldigvis alle lov til at have vores egen mening og gøre hvad vi finder mest muligt i situationen.. Den branche jeg er i har ikke fagforening og vi kan ikke få vores udgifter dækket for det, det koster at holde 14 dages fri.. Og det er 2 uger som muligvis vil blive forlænget.. Plus lige efter kommer påsken som notorisk er kendt for at være dårlig i min branche.. Så det i hvertfald 3 uger hvis ikke en måned jeg skal regne med at have "ingen" indtægt.. Flere folk tager på deres "almindelige" arbejde fordi de heller ikke har "råd" til at holde fri og så kan jeg sku ikke se det at jeg gør det samme skulle være så fordømmelsesværdigt.. 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 12. Marts, 2020 Det her er jo ved at være ubehageligt. Hørte om en kvinde som blev smidt af bussen af nogle medpassagerer fordi hun hostede til. Panik kaldes det. Skal i ikke samles nogle stykker og smide sten på de GP-steder der stadig holder åbent? Der er jo ikke noget som får en at føle sig så vel tilpas som at pege finger ad andre. Gerne i gruppe. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kenderen Skrevet 12. Marts, 2020 du har ikke lov til at ha din egen mening... hvad vil du spritte af ? ekstrem tynd samfundsskadelig holdning fra din side. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, for 5 minutter siden: Næsten ligesom hjemmehjælperen osv.. Og det endda med dem der ikke kan tåle at få sygdommen.. Jeg tror at så længe man tager sine forholdsregler (afspritning osv) som de anbefaler så skal vi nok alle sammen klarer os igennem.. Vi har jo heldigvis alle lov til at have vores egen mening og gøre hvad vi finder mest muligt i situationen.. Den branche jeg er i har ikke fagforening og vi kan ikke få vores udgifter dækket for det, det koster at holde 14 dages fri.. Og det er 2 uger som muligvis vil blive forlænget.. Plus lige efter kommer påsken som notorisk er kendt for at være dårlig i min branche.. Så det i hvertfald 3 uger hvis ikke en måned jeg skal regne med at have "ingen" indtægt.. Flere folk tager på deres "almindelige" arbejde fordi de heller ikke har "råd" til at holde fri og så kan jeg sku ikke se det at jeg gør det samme skulle være så fordømmelsesværdigt.. Jeg er skuffet over du prøver at snakke udenom – det er sørgeligt – hvor mange hjemmehjælpere kysser med deres klienter – eller har sex med dem Redigeret 12. Marts, 2020 af mature man Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 12. Marts, 2020 mature man skrev, for 1 minut siden: Jeg er skuffet over du prøver at snakke udenom – det er sørgeligt – hvor mange hjemmehjælpere kysser med deres klienter Jeg kysser heller ikke med mine "klienter".. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) mature man skrev, for 7 minutter siden: Jeg er skuffet over du prøver at snakke udenom – det er sørgeligt – hvor mange hjemmehjælpere kysser med deres klienter Du kender ikke mig godt nok til at have ret til at være skuffet over mig vil jeg lige påpege.. Plus jeg snakker ikke udenom.. Jeg svarer faktisk direkte på de kommentarer der kommer.. Jeg er ikke nervøs.. Du har ret til at være det.. Det antaster jeg ikke.. Så hvorfor du antaster det faktum at jeg ikke er nervøs forstår jeg ikke.. Redigeret 12. Marts, 2020 af JenniferRomantica Manglede lige lidt mere tekst 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Isabella-sexy 121 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg har også valgt at lukke helt ned for en periode. Jeg vil da savne mine frække bekendskaber men vil ikke risikere noget. vi SKAL passe på hinanden 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 12. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden: Du kender ikke mig godt nok til at have ret til at være skuffet over mig vil jeg lige påpege.. Jeg er skuffet over dine "dumsmarte" kommentarer – jeg har alt ret til at være skuffet over dine kommentarer – kende dig – nej – jeg kender ikke dig udover dine kommentarer her inde – skal vi stoppe her – op til dig Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Landsbytossen Skrevet 12. Marts, 2020 Hvis man er lidt over i den sparsommelige (Læs: nærige) type, så vil man måske have lyst til at lægge lidt flere penge på GPer i denne periode, da det må forventes, at priserne generelt vil falde en anelse, nu da der er færre kunder. Om jeg selv skal besøge GPere i den kommende tid? Det ved jeg faktisk ikke. Jeg kan ikke beslutte mig for, om det her er total overhysteri eller om der er mening med galskaben. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 12. Marts, 2020 mature man skrev, for 1 minut siden: Jeg er skuffet over dine "dumsmarte" kommentarer – jeg har alt ret til at være skuffet over dine kommentarer – kende dig – nej – jeg kender ikke dig udover dine kommentarer her inde – skal vi stoppe her – op til dig Altså jeg synes heller ikke dine kommentarer er for smarte.. Måske skulle vi holde det på et sagligt plan hvis man overhoved skal kunne debatterer.. Skuffet foranlediger at man har nogle forventninger til personen/personerne der har skuffet en og du har som sagt ikke ret til at have nogle forventninger til mig da du ikke kender mig, min situation, min arbejdsplads eller noget som helst andet.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 12. Marts, 2020 @JenniferRomantica Du må gøre helt som du vil, men bemærk at vi andre heller ikke har indtægter i denne periode. Jeg er selvstændig også i det civile, i en branche der også må lukke ned = 0,- i x antal uger. Så må der tæres på opsparingen og krydses fingre for en god sommer. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest mature man Skrevet 12. Marts, 2020 JenniferRomantica skrev, for 11 minutter siden: Altså jeg synes heller ikke dine kommentarer er for smarte.. Måske skulle vi holde det på et sagligt plan hvis man overhoved skal kunne debatterer.. Skuffet foranlediger at man har nogle forventninger til personen/personerne der har skuffet en og du har som sagt ikke ret til at have nogle forventninger til mig da du ikke kender mig, min situation, min arbejdsplads eller noget som helst andet.. Jeg stopper her – gider ikke dette lige gyldeige barnagtige mundhuggeri – du er tilsyneladende “udenfor pædagogisk rækkevidde” Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Emmalie Skrevet 12. Marts, 2020 Undskyld mig, men for fanden hvor bliver nogen altså ubehagelige at høre på! Det er menneskeligt at være uenig, så lad den blive der. Hvis du bliver forarget over at nogen nænner at holde deres virksomhed åben, så vend hovedet den anden vej, og glæd dig over at du ikke gør. Jeg tror vi har forstået hvad det er, der sker i verden lige pt. Hvis du ikke har noget pænt at sige, så sig ikke noget. Der er risiko for at blive smittet alle steder, og som det er udmeldt kommer den her virus ikke til at forsvinde de næste 14 dage, om alt så lukker og slukker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18216 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) mature man skrev, for 3 minutter siden: Jeg stopper her – gider ikke dette lige gyldeige barnagtige mundhuggeri – du er tilsyneladende “udenfor pædagogisk rækkevidde” Jeg kan godt lide dit screennavn er så langt fra realiteten når du ikke formå at debatterer sagligt og uden personlige angreb så vidner det mere om din karakter end min.. Redigeret 12. Marts, 2020 af JenniferRomantica 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Frække Tanja 3637 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) JenniferRomantica skrev, for 1 time siden: Hvorfor er vi i højrisiko for smitte.? Jeg har hverken været ude at rejse eller lignende det sidste stykke tid.. Og aldrig været i store forsamlinger som koncerter osv.. Og det skal have været en usadvænlig god vagt før jeg når over 100 mennesker.. Jeg er enig i at alle har risiko men jeg kan virkelig ikke se vi har en højere risiko end andre.. Fordi v ok om noget har tæt kontakt til andre mennesker. Og da man efter sigende kan vandre rundt med smitten uden symptomer vil jeg mene vi er i høj risiko. Dog skal du vide jeg ikke dømmer dig for dit valg. Hver vores forretning, hvert vores valg. Længere er den ikke Redigeret 12. Marts, 2020 af Frække Tanja 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17745 Skrevet 12. Marts, 2020 Landsbytossen skrev, for 41 minutter siden: Om jeg selv skal besøge GPere i den kommende tid? Det ved jeg faktisk ikke. Jeg kan ikke beslutte mig for, om det her er total overhysteri eller om der er mening med galskaben. Og lige det er en sund reaktion. Vi skal også bære i minde at regeringer kan falde grundet situationer som denne. Perssons socialdemokratiske regering faldt efter tsunamin - man mente regeringen håndterede den forkert. Trump er været ude i hårdt vejr, fordi han spillede det hele ned. Nu er han i hårdt vejr fordi han har spillet det op. Regeringerne er nødt at vise noget som ser ud som handlekraft, uanset om det er det rette eller mest fornuftige. Og lige nu ved vi ikke hvad som er det rette eller mest fornuftige, så det er bare dumt at beskylde hinande for det ene eller det andet. 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lady Cherie 5801 Skrevet 12. Marts, 2020 Nu skulle det jo være muligt, at have lagt lidt side, og forudset at der på en eller anden måde kunne komme en "regnvejrsdag/brækket ben/eller corona virus". Jeg har heller ikke noget job ved siden af, men man må da have en utrolig dårlig indtjening i branchen, hvis man ikke kan holde fri i 14 dage eller hvad det her halløj nu tager. Så har man enten sat sig for hårdt i udgifter eller burde skifte job til et par avisruter Ens gæster kommer vel tilbage efter vores Corona-Ferie, ….Husk nu....Gæsterne holder jo også "ferie" Så frem med paraply-drinksne og højfjeldssolen og liggestolen. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Maxi90 Skrevet 12. Marts, 2020 Jeg er faktisk ret overrasket over, hvor sort/hvidt folk ser på det, det er lidt ligesom debatten omkring ØKO blow. Uden at dømme nogen, tør jeg godt argumentere for at, størstedelen af mænd der mener at, bordeller skal lukke i 14 dage, pga dét medansvar vi har, mener ikke vi har et medansvar når det kommer til ØKO blow, komme i mund og slug Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zaq 769 Skrevet 12. Marts, 2020 (edited) Tag nu bare at opføre jer ordentligt, og pas på jer selv, men først af alt så respektere hinanden i stedet for alt det her lort, vi er da alle presset, derfor kunne vi måske stå sammen og støtte hinanden. Op med humøret, det skal nok gå, jeg sender de varmeste hilsner til alle der er smittet og deres familier og omgangskreds. Og til alle andre. Redigeret 12. Marts, 2020 af Zaq 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fiskermanden 148 Skrevet 12. Marts, 2020 Risikogruppen er ældre som er syge og svagelige - det er en form for influenza. I december døde over 200 i Danmark af influenza. Det var ældre og svagelige. og det var ingen der skrev om Det er i den alder man dør. Men det er ikke jeres kunder og GP er er yngre mennesker. Klap hesten tænk jer om og tag roligt og brug den sunde fornuft. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sniper123 Skrevet 12. Marts, 2020 fiskermanden skrev, for 15 minutter siden: Risikogruppen er ældre Men det er ikke jeres kunder og GP er er yngre mennesker. Klap hesten tænk jer om og tag roligt og brug den sunde fornuft. Der er rigtigt mange af GPernes kunder der er noget over konfirmationsalderen. Det går helt af sig selv, de har meget få kunder pt. det dækker ikke huslejen, hvad gør de så - når de skal have penge med på "arbejde" - smutter. Jeg talte tidligere i dag med en, der har haft 2 kunder i denne uge - hun og flere af hendes veninder rejser hjem i de følgende dage. Kunderne tager vare på sig selv - de fleste undlader eller udskyder besøg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 12. Marts, 2020 fiskermanden skrev, for 53 minutter siden: Risikogruppen er ældre som er syge og svagelige - det er en form for influenza. I december døde over 200 i Danmark af influenza. Det var ældre og svagelige. og det var ingen der skrev om Det er i den alder man dør. Men det er ikke jeres kunder og GP er er yngre mennesker. Klap hesten tænk jer om og tag roligt og brug den sunde fornuft. Har du set pressekonferencen i går og nyhederne i dag? Det handler ikke om du eller jeg bliver smittet, det handler om at vi alle er potentielt smittebærere og skal udvise samfundssind, så færrest muligt bliver smittet og dermed bringer smitten videre, så sundhedssystemet kollapser. Det her er på flere plan en temmelig alvorlig situation. 8 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Lillemand Skrevet 12. Marts, 2020 Det svenska smittskyddet vill stänga ned olika verksamheter och minska storleken på offentliga möten. Inte för att stoppa smittan, för det är vid det här laget nästan omöjligt, utan för att minska spridningshastigheten. Varför vill man det? Jo, för att med färre samtidigt sjuka, räcker sjukvårdens resurser, framför allt intensivvårdsplatser, bättre till. Att man sedan är mycket strikt med besök på äldreboenden och liknande är ju uppenbart, det är ju gamla och redan sjuka som drabbas allra hårdast. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
People Pleaseren 876 Skrevet 12. Marts, 2020 Myndighederne har opgivet at standse smitten. Man vil blot forsinke udbredelsen, så sygehusene har en mulighed for at kunne følge med. Jeg ser ingen grund til at sætte alting fuldstændig i stå. De mange tiltag vil bremse smitten og man skal også passe på ikke at gå helt i panik og derved skade samfundet unødigt. Vi kunne også sætte hastigheden ned på motorvejen til 50 km/t. Så ville vi ikke få nogen dødsulykker. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25049 Skrevet 12. Marts, 2020 Hvorfor kommer jeg til at tænke på "admiralens vise", hvor han pudsede, gnubbede og gnubbede på håndtag og alligevel endte med kors, bånd og stjerner på? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg