Hop til indhold
Sanselig

Opfordring til at lukke ned

Recommended Posts

Jeg er ikke synligt aktiv herinde. Har været sådan en, der læser og lader sig inspirere. Jeg har kun kommunikeret med et par stykker – også GP'er – privat. Så jeg ved, at jeg sandsynligvis bliver udskammet for det her, og nogle vil måske betragte mig som en Hellig-Frans. Jeg kommer dog ikke til at sige mere i en debat om det, og jeg vil nok heller ikke læse tråden, så I kan sige, hvad I vil. Men jeg vil simpelthen opfordre alle, bordeller, solo-arbejdende GP'er og gæster til at lukke ned for aktiviteten en periode. Det gør en forskel. Jeg noterer mig bl.a., at Mon Cherie, som jeg aldrig har besøgt, har lukket ned, og det kan meget vel blive mit nye foretrukne bordel engang på den anden side af Corona; respekt for det. Jeg noterer mig også med ret stor ærgrelse, at et sted, jeg i mange år betragtede som mit yndlingsbordel kører ufortrødent videre. Jeg tror, det er slut for mit vedkommende med at komme der, medmindre de lukker sådan cirka i dag. Jeg er selv i familie med mennesker, der helst ikke skal smittes, derfor er valget om ikke at besøge GP'er i en periode ret nemt for mig. Men tag det alvorligt, alle mænd og kvinder. 

Redigeret af Sanselig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sanselig skrev, for 2 minutter siden:

(Skulle det vise sig, at det konkrete bordel, jeg omtaler, skulle lukke i dag eller i morgen, skal jeg nok gå ind og redigere i denne kommentar og fjerne dén bemærkning).

Den dag det omtalte bordel skulle vælge og lukke, så skal du vide at alt hvad der skrives herinde på EG, forbliver på EG. Det kan aldrig slettes

Del dette indlæg

Link til indlæg

(Nå, så kom jeg alligevel til at kommentere). Man kan dog redigere i sit indlæg (har lige tjekket), og skulle det ske, at det sted også lige viser lidt samfundssind, skal jeg også nok nævne det i en kommentar.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er enig med dig. Gp'er og gæster er i høj risiko for smitte og af den grund har jeg selv valgt at lukke ned i hvert fald de næste 14 dage. Ønsker alle en god og sygdomsfri periode i denne tid og glæder mig til vi kan ses igen, uden risiko <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen

hvad har du redigeret ? de har jo åbent og håber på biziniz som er faldet fra de andre mere seriøse steder

Del dette indlæg

Link til indlæg

Som GP har jeg valgt at lukke ned.

Så længe der er smitterisiko både for mig selv, mine nærmeste og ikke mindst for mine gæster og deres nærmeste.

Vi skylder hinanden at passe på. 

Så Kinky Ride Frue er ikke at træffe før covid - 19 er overstået og der er fri leg igen. 

Ses vi ? 

Redigeret af Kinky Ride Frue

Del dette indlæg

Link til indlæg

Til kenderen: Jeg tænkte bare, at jeg ville lade tvivlen komme stedet til gode og ikke gøre det så tydeligt, hvilket sted jeg taler om (og jeg nævnte stedet, fordi jeg blev regulært skuffet) (men det sted er under alle omstændigheder blot et blandt mange) – de kan dog nå at tænke sig om endnu..

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Sanselig skrev, Lige nu:

Til kenderen: Jeg tænkte bare, at jeg ville lade tvivlen komme stedet til gode og ikke gøre det så tydeligt, hvilket sted jeg taler om (og jeg nævnte stedet, fordi jeg blev regulært skuffet) (men det sted er under alle omstændigheder blot et blandt mange) – de kan dog nå at tænke sig om endnu..

synes du skal tage en rundtur og tjekke og dem der har åben skal ha en ordentlig tur med bambusstokken !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
Sanselig skrev, Lige nu:

Skal de indrette sig efter dit verdenssyn? Jeg tror de nok tager deres forholdsregler når de modtager gæster, en hel del bliver nok også afvist. Bl.a. gamle eller folk der er særligt udsatte. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Maxi90 skrev, Lige nu:

Skal de indrette sig efter dit verdenssyn? Jeg tror de nok tager deres forholdsregler når de modtager gæster, en hel del bliver nok også afvist. Bl.a. gamle eller folk der er særligt udsatte. 

laver du sjov ? mit verdenssyn :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
kenderen skrev, Lige nu:

laver du sjov ? mit verdenssyn :-)

Nej, jeg læste dit indlæg før du redigerede den. Det mindede lidt for meget om slutshaming :)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
Maxi90 skrev, Lige nu:

Nej, jeg læste dit indlæg før du redigerede den. Det mindede lidt for meget om slutshaming :)

jeg har intet redigeret... rigtig god dag til dig og pas på dig selv.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Emmalie

Det er kun offentlige institutioner der per definition er lukket ned til det mest akutte, og alle andre vælger så selv hvordan de vil tackle situationen - hvad der er rigtig og/eller forkert er op til de enkelte at beslutte. :) 

Har selv valgt at "lukke" business de næste 2 uger+, fordi min uddannelse også har lukket, og det ikke nytter synderligt meget hvis jeg så kommer tilbage med smitte. Hvad andre gør er op til dem, og jeg synes ikke vi skal pålægge andre skyld fordi deres valg er anderledes. Der er mange, mange virksomheder som ikke er lukket ned - og særdeles mange som har mere omgang med andre, end enhver massage klinik. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Maxi90
kenderen skrev, for 3 minutter siden:

jeg har intet redigeret... rigtig god dag til dig og pas på dig selv.

Sorry, jeg var lidt for hurtigt til at citere, det var ikke et svar til dig, det var til trådstarter

Redigeret af Maxi90

Del dette indlæg

Link til indlæg
Sanselig skrev, for 13 minutter siden:

...og ikke gøre det så tydeligt, hvilket sted jeg taler om...

Mon ikke de fleste kan regne ud hvilket sted du tænker på?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Enig med Emmalie, ingen grund til at skamme nogen ud. Der er næppe heller mange kunder til de piger, der holder åbent.

Jeg holder lukket de næste to uger, både her og i det civile.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Simone Wellness

Jeg har osse valgt at lukke ned for frække lege ;) og tænker jeg tager på ski ferie til Italien :D 

Redigeret af Simone Wellness

Del dette indlæg

Link til indlæg
Frække Tanja skrev, for 35 minutter siden:

Jeg er enig med dig. Gp'er og gæster er i høj risiko for smitte og af den grund har jeg selv valgt at lukke ned i hvert fald de næste 14 dage. Ønsker alle en god og sygdomsfri periode i denne tid og glæder mig til vi kan ses igen, uden risiko <3

Hvorfor er vi i højrisiko for smitte:D.? 

Jeg har hverken været ude at rejse eller lignende det sidste stykke tid.. Og aldrig været i store forsamlinger som koncerter osv.. Og det skal have været en usadvænlig god vagt før jeg når over 100 mennesker:P.. Jeg er enig i at alle har risiko men jeg kan virkelig ikke se vi har en højere risiko end andre.. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Kinky Camilla
Sanselig skrev, for 53 minutter siden:

Jeg er ikke synligt aktiv herinde. Har været sådan en, der læser og lader sig inspirere. Jeg har kun kommunikeret med et par stykker – også GP'er – privat. Så jeg ved, at jeg sandsynligvis bliver udskammet for det her, og nogle vil måske betragte mig som en Hellig-Frans. Jeg kommer dog ikke til at sige mere i en debat om det, og jeg vil nok heller ikke læse tråden, så I kan sige, hvad I vil. Men jeg vil simpelthen opfordre alle, bordeller, solo-arbejdende GP'er og gæster til at lukke ned for aktiviteten en periode. Det gør en forskel. Jeg noterer mig bl.a., at Mon Cherie, som jeg aldrig har besøgt, har lukket ned, og det kan meget vel blive mit nye foretrukne bordel engang på den anden side af Corona; respekt for det. Jeg noterer mig også med ret stor ærgrelse, at et sted, jeg i mange år betragtede som mit yndlingsbordel kører ufortrødent videre. Jeg tror, det er slut for mit vedkommende med at komme der, medmindre de lukker sådan cirka i dag. Jeg er selv i familie med mennesker, der helst ikke skal smittes, derfor er valget om ikke at besøge GP'er i en periode ret nemt for mig. Men tag det alvorligt, alle mænd og kvinder. 

@Sanseligjeg er af samme holdning som dig

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest mature man
JenniferRomantica skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har hverken været ude at rejse eller lignende det sidste stykke tid.. Og aldrig været i store forsamlinger som koncerter osv.. Og det skal have været en usadvænlig god vagt før jeg når over 100 mennesker:P.. Jeg er enig i at alle har risiko men jeg kan virkelig ikke se vi har en højere risiko end andre.. 

Du og dine kolleger er i tæt og intim kontakt med dine gæster/kunder

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest kenderen
JenniferRomantica skrev, for 9 minutter siden:

wow ! kør du bare videre som om intet har hændt...

Del dette indlæg

Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 19 minutter siden:

Anbefalingerne er at holde 1-2 meters afstand, kun benytte hver anden stol osv.

Hvis man dyrker sex efter disse forbehold, så tror jeg heller ikke at GPer har en større risiko. Men det kræver at fyren har noget af et jern for at få noget ud af det :-)

Redigeret af Gammelfar

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...