Hop til indhold
Guest Mon Cherie

Mon Cherie Holder lukket fra d. 12/3 kl 16

Recommended Posts

Guest Mon Cherie

Mon Cherie holder lukket fra d 12/3 kl 16 og i 14 dage, da vi selvfølgelig følger regeringens retningslinjer.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
Mon Cherie skrev, for 3 minutter siden:

Mon Cherie holder lukket fra d 12/3 kl 16 og i 14 dage, da vi selvfølgelig følger regeringens retningslinjer.

Det er så dejligt at I tager ansvar ved at lukke ned. I er nogle skønne mennesker. <3

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BiBlowKbh
warmgun skrev, for 5 minutter siden:

Respekt!

stop nu med det respekt, det er regeringen som siger vi skal det, man må ikke omgås hinanden, ser du ik news ???

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Christina ssbbw
BiBlowKbh skrev, for 6 minutter siden:

stop nu med det respekt, det er regeringen som siger vi skal det, man må ikke omgås hinanden, ser du ik news ???

Jeg kan garantere dig for at der kommer til at være MANGE arbejdspladser der ikke lukker ned, fordi de ikke vil/ikke har råd. Og DERFOR er det meget respektfuldt at et bordel omgående vælger at holde lukket i de 14 dage, når vores statsminister beder om det. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
BiBlowKbh skrev, for 8 minutter siden:

Nu kan regeringen ikke forbyde ned på det niveau at to mennesker mødes (eller jo, hvis Folketinget godkender det og der er vi ikke), så jeg synes det er god stil!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest BiBlowKbh
Elprebsi skrev, for 1 minut siden:

Nu kan regeringen ikke forbyde ned på det niveau at to mennesker mødes (eller jo, hvis Folketinget godkender det og der er vi ikke), så jeg synes det er god stil!

Hør nu hva hun siger på pressemødet, gider ik diskotere med dig.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lynet2019

Kæmpe respekt herfra.    

Del dette indlæg

Link til indlæg
BiBlowKbh skrev, for 30 minutter siden:

Jo, men til forskel fra dig har jeg også forstået, hvad der bliver sagt.

• Synes godt om 4
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
BiBlowKbh skrev, for 2 timer siden:

Du er da vist ik alt for skarp. 

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
BiBlowKbh skrev, for 2 timer siden:

Du finder bare citatet og sætter ind her, hvor hun siger at der er forbud mod at to mennesker mødes... godnat.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

God stil.

Som belønning vil jeg besøge en af jeres piger når dette er overstået, det er stort for jeg frekventere normalt ikke danske bordeller pga af de høje priser.

I kan føle jer beærede :D :rolleyes:

ps til alle de sure kan jeg blot sige det er humoristisk ment 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...