Hop til indhold
Guest Rust in Peace

Nympho.dk - total optur!

Recommended Posts

Guest Trinetease
Lasselarseb skrev, for 1 minut siden:

:) overraskende svar, men fred med det 

Hvorfor overraskende ?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, for 7 minutter siden:

Hvorfor overraskende ?

Jeg mener at huske at du har kritiseret piger og sites der bruger andres billeder. Nu er der et sted - hvor du godt nok arbejder - der bruger dine billeder på en hjemmeside du ikke bryder dig om. Du har vel ikke givet tilladelse til at de gør det?

Jeg synes bare din reaktion på brug af "dine billeder" er noget vag i forhold til tidligere udmeldinger.

Redigeret af Lasselarseb

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease
Lasselarseb skrev, for 3 minutter siden:

Jeg mener at huske at du har kritiseret piger og sites der bruger andres billeder. Nu er der et sted - hvor du godt nok arbejder - der bruger dine billeder på en hjemmeside du ikke bryder dig om. Du har vel ikke givet tilladelse til at de gør det?

Jeg synes bare din reaktion på brug af "dine billeder" er noget vag i forhold til tidligere udmeldinger.

Jeg har intet imod Nympho overhovedet. Faktisk mener jeg at siden er pæn,  Overskuelig osv. Den er faktisk pænere end de fleste af den slags sider.

Og Mon-Cherie må bruge mine billeder alle de steder de reklamere. Det er ikke usædvanligt og ganske standard for de steder vi piger arbejder. 

Min eneste anke med Nympho er kun at det ikke er muligt at verificere en GP, som værende ‘real’. Jeg kan sagtens se muligheden for at snyde derinde. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Trinetease skrev, Lige nu:

Jeg har intet imod Nympho overhovedet. Faktisk mener jeg at siden er pæn,  Overskuelig osv. Den er faktisk pænere end de fleste af den slags sider.

Og Mon-Cherie må bruge mine billeder alle de steder de reklamere. Det er ikke usædvanligt og ganske standard for de steder vi piger arbejder. 

Min eneste anke med Nympho er kun at det ikke er muligt at verificere en GP, som værende ‘real’. Jeg kan sagtens se muligheden for at snyde derinde. 

Ok :)

Jeg synes det er en standardside af den dårlige slags, men smag og behag kan som bekendt ikke diskuteres.

Det er umuligt at verificere en pige via fotos alligevel. Jeg havde en gang en tjans med en rettelse til en hjemmeside med Verifizierte Bilder . Det gik ganske enkelt ud på at markere et felt i en database med "1" en gang hver nat, fordi de ikke gad bruge tid på at tjekke fotos. Var kunderne utilfredse så klagede de og markering blev fjernet.

Men man kunne sikre det mere ved at bruge pige, avis, hjemmesidens navn og profilens navn.  Thats it :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...