Lauersen 9926 Skrevet 10. Marts, 2020 https://www.dr.dk/nyheder/politik/stort-politiopbud-noegne-klima-demonstranter-afbryder-mette-frederiksen-i#!/ Lad mig sige det med det samme, det her handler ikke om det budskab aktivisterne vil ud med. Det er sikkert på alle måder fint, og bare mig der er for dum til at fatte det. Det er ellers en glimrende måde at få min opmærksomhed på uanset om man vil sælge et politisk budskab, energidrikke eller billetter til en stripklub. Der hvor kæden hopper af for mig er de plastre som de unge mennesker (kvinder som mænd) har placeret over brystvorterne. Hvorfor nu det?!? Skal man vise bryster skal man vel vise bryster, så hvorfor skal grænsen gå lige præcis der? Det er den slags nypuritanisme der var helt utænkeligt i min ungdom (eller barndom i hvert fald), hvor bryster bare fik lov til at være som de var, og ikke skulle udskammes, tildækkes og forsynes med plastre som om brystvorten ikke var en naturlig del af brystet. Jeg synes jeg har været de fleste medier igennem, og kan ikke finde andre steder hvor de her infame plastre er nævnt. Det er som om alle bare bevidst har undladt at give mig memoet om hvad der foregår, ligesom dengang kraftigt optegnede øjenbryn lige pludselig skulle på mode uden nogen lige gad spørge mig om det var en gangbar ide. Hvordan er planlægningen af den aktion dog foregået? Hvem fik ideen med at bare bryster ville være et glimrende blikfang, men at brystvorterne skulle gemmes væk? Er det for at mænd med beskidt tankegang som undertegnede ikke skal få dårlige ideer? Min logik er for længst stået af. Så kære brødre og lyserøde. Kan det ikke være her at jeg kan få luft for følelsen af at verden er helt af lave når selv nøgenprotester på den måde skal have en påtaget distance. Lever vi i købesexens sidste tid? Vil regeringen under påskud af coronapanik forbyde enhver kropskontakt? Skal vi ud og hamstre gær? Hvor er verdens stopknap? Ååååh (puste-puste), jeg bliver sg'u så bange og føler mig så affældig når sådan noget sker. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Butch 5198 Skrevet 10. Marts, 2020 (edited) Jeg synes bare de skulle have ladet dem stå dér natten over, nu hvor de selv havde limet hænderne fast til gelænderet. Og sendt en ordentlig sværm myg ind i lokalet Redigeret 10. Marts, 2020 af Butch Tilføjelse 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 2 minutter siden: https://www.dr.dk/nyheder/politik/stort-politiopbud-noegne-klima-demonstranter-afbryder-mette-frederiksen-i#!/ Lad mig sige det med det samme, det her handler ikke om det budskab aktivisterne vil ud med. Det er sikkert på alle måder fint, og bare mig der er for dum til at fatte det. Det er ellers en glimrende måde at få min opmærksomhed på uanset om man vil sælge et politisk budskab, energidrikke eller billetter til en stripklub. Der hvor kæden hopper af for mig er de plastre som de unge mennesker (kvinder som mænd) har placeret over brystvorterne. Hvorfor nu det?!? Skal man vise bryster skal man vel vise bryster, så hvorfor skal grænsen gå lige præcis der? Det er den slags nypuritanisme der var helt utænkeligt i min ungdom (eller barndom i hvert fald), hvor bryster bare fik lov til at være som de var, og ikke skulle udskammes, tildækkes og forsynes med plastre som om brystvorten ikke var en naturlig del af brystet. Jeg synes jeg har været de fleste medier igennem, og kan ikke finde andre steder hvor de her infame plastre er nævnt. Det er som om alle bare bevidst har undladt at give mig memoet om hvad der foregår, ligesom dengang kraftigt optegnede øjenbryn lige pludselig skulle på mode uden nogen lige gad spørge mig om det var en gangbar ide. Hvordan er planlægningen af den aktion dog foregået? Hvem fik ideen med at bare bryster ville være et glimrende blikfang, men at brystvorterne skulle gemmes væk? Er det for at mænd med beskidt tankegang som undertegnede ikke skal få dårlige ideer? Min logik er for længst stået af. Så kære brødre og lyserøde. Kan det ikke være her at jeg kan få luft for følelsen af at verden er helt af lave når selv nøgenprotester på den måde skal have en påtaget distance. Lever vi i købesexens sidste tid? Vil regeringen under påskud af coronapanik forbyde enhver kropskontakt? Skal vi ud og hamstre gær? Hvor er verdens stopknap? Ååååh (puste-puste), jeg bliver sg'u så bange og føler mig så affældig når sådan noget sker. Jeg tror det må gøre helt satans ondt at tage plastrene af - av for hel..... da. Det er nok en udløber at FB totalt forkvaklede censur politik. Du ved, ingen brystvorter eller kønsdele, men gerne skydevåben, lemlæstede mennesker og mishandlede dyr. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Loen 47 Skrevet 10. Marts, 2020 Gætter på at det gør deling på div sociale medier nemmere når der ikke vises nipples 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 10. Marts, 2020 Som andre også allerede har kommenteret, billeder filtreres automatisk af sociale- og visse nyheds- mediers algoritmer hvis der er genkendelige brystvorter, og hermed mister aktionen sin værdi. Så @Lauersen, ret din vrede, frygt og skuffelse mod FB. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Marts, 2020 og så er det jo ret sjovt de protestere for at fremme det grønne, og samtidig står og smører 100% i håndfladerne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 10. Marts, 2020 Det er ikke de mest sexede unge piger jeg har set. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
autobahn 1437 Skrevet 10. Marts, 2020 Aros skrev, for 2 minutter siden: Det er ikke de mest sexede unge piger jeg har set. Jeg tror TS spørgsmål handler om bekymring for kropsforskrækkelse og -distance. Ikke en EG 1-10 pointbedømmelse af hvor sexede de er. Man kan tilføje, netop sådanne betragtning (alt alt krop skal være sexet) netop er med til at udvikle en moderne kropsforskrækkelse. 2 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 10. Marts, 2020 autobahn skrev, for 1 minut siden: Jeg tror TS spørgsmål handler om bekymring for kropsforskrækkelse og -distance. Ikke en EG 1-10 pointbedømmelse af hvor sexede de er. Man kan tilføje, netop sådanne betragtning (alt alt krop skal være sexet) netop er med til at udvikle en moderne kropsforskrækkelse. Rolig nu , det var såmænd bare ment som noget "mandehørm", som måske flere end blot jeg tænkte, og andre har jo også lidt humor i deres indlæg her i tråden. Ellers har du da i princippet en pointe. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 10. Marts, 2020 (edited) Aros skrev, for 12 minutter siden: Det er ikke de mest sexede unge piger jeg har set. Ham med den svenske hårknold har nu øjnene godt fæstnet på de små dutter ved siden af ham Redigeret 10. Marts, 2020 af Aarhuselsker Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9926 Skrevet 10. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 42 minutter siden: Jeg tror det må gøre helt satans ondt at tage plastrene af - av for hel..... da. Det er nok en udløber at FB totalt forkvaklede censur politik. Du ved, ingen brystvorter eller kønsdele, men gerne skydevåben, lemlæstede mennesker og mishandlede dyr. Loen skrev, for 41 minutter siden: Gætter på at det gør deling på div sociale medier nemmere når der ikke vises nipples autobahn skrev, for 36 minutter siden: Som andre også allerede har kommenteret, billeder filtreres automatisk af sociale- og visse nyheds- mediers algoritmer hvis der er genkendelige brystvorter, og hermed mister aktionen sin værdi. Så @Lauersen, ret din vrede, frygt og skuffelse mod FB. Men er det virkelig Fjæsebogen der skal bestemme hvad der må vises eller ej. Hvorfor skal vi acceptere det som en selvfølge? Hvor er frihedstrangen, oprøret, den fri seksualitet? Hvordan kan dem der gør oprør samtidig lægge sig selv i lænker på den måde? Hvornår accepterede vi dette moderne slaveri? Bruger iøvrigt kun Fuckface til at koordinere børnenes fritidsaktiviteter, og lukker øjnene stramt til hvis der skulle dukke andet op på skærmen. Aros skrev, for 30 minutter siden: Det er ikke de mest sexede unge piger jeg har set. Altså, de er da sunde og naturlige at se på. Langt fra de plasticduller jeg normalt har det lidt svært med. Jeg kunne sagtens donere et par tussebasser til den gode sag for en lille hyggestund med hvemsomhelst af dem, og fyrene er da også ret pæne. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MickeyM 1156 Skrevet 10. Marts, 2020 Lauersen skrev, for 2 timer siden: Der hvor kæden hopper af for mig er de plastre som de unge mennesker (kvinder som mænd) har placeret over brystvorterne. Hvorfor nu det?! Jeg tænkte præcis det samme - jeg fattede hvede af de plastre, da jeg så indslaget på dr.dk! Men jeg kan så forstå af de unge mennesker (og hatten af for det) ikke blot rejser klimadagsordenen, men også en anden dagsorden: Hvor meget skal fjæsbogen og de andre diktere? Er vores kroppe ikke netop VORES kroppe? Spidsfindig udtænkt... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 11. Marts, 2020 Mon det er en mor/bedstemor de har fået lokket med? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Arne Jensen 2079 Skrevet 11. Marts, 2020 Aarhuselsker skrev, for 13 timer siden: Jeg tror det må gøre helt satans ondt at tage plastrene af - av for hel..... da. Det er nok en udløber at FB totalt forkvaklede censur politik. Du ved, ingen brystvorter eller kønsdele, men gerne skydevåben, lemlæstede mennesker og mishandlede dyr. Hvis det er en tegning af nøgne bryster er det ok på fb https://www.facebook.com/groups/1509390019134216/ Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
underdog40 6868 Skrevet 11. Marts, 2020 Jeg er helt vild med det billede hvor de står tre. Den ene pige ligner en der er ved at tude. Fyren ligner en der virkelig anstrenger sig for at se sur ud. Og den sidste er pisse ligeglad, men tog med fordi de andre gjorde. Verdensklasse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg