Hop til indhold

Recommended Posts

Kombinationen af et frækt blik, dejligt langt hår og en times fuld pakke til 1000 kr. fik mig forleden til at lægge turen omkring Namphet i Herlev. Nemt at bestille en tid og nogenlunde nemt at finde stedet. Man er rimelig eksponeret mod en åben p-plads, når man går hen til indgangen, men Namphet var hurtig til at lukke mig ind.

Hun gav mig valget mellem at starte med massage eller “noget andet”, jeg valgte massagen. Det var lidt en blandet oplevelse; meget af massagen var ganske fin, ind imellem havde jeg fornemmelsen af, at hun var på lidt mobil-sms samtidigt for så kort efter at føle begge albuer anvendt til massagen. Og man må give hende, at hun prioriterede massagen, for der var gået næsten 50 minutter af min tid, førend hun bad mig vende rundt.

Hun sprøjtede massageolie på hendes flotte store sili-bryster og gled derefter nogle gange op ad min krop op imod mit ansigt, så pikken blev stimuleret af de glatte bryster. Super lækkert. Vi vendte rundt, og jeg kyssede hendes inderlår og nærmede mig den glatragede fisse, men øv, hun ville ikke slikkes. Lidt et turnoff for mig, og vi vendte rundt igen, hvorefter hun med god hjælp fra olien og en grådig mund fik mig stiv igen (økoblow), og hun fortsatte ufortrødent indtil jeg til sidst kom med et brag. Inden jeg kom, troede jeg et øjeblik, at hun ville lade mig komme i munden på hende, men lige inden klimaks stoppede munden, men ikke hånden. Jeg har ikke super mange blowjobs at sammenligne det med, men for mig var det noget af det bedste så vidt.

Efter aftørringen så jeg det kondom, hun havde gjort klar til det knald, det så ikke blev til. Fair nok den dag, når nu blow var på det niveau, men som udgangspunkt ville jeg jo gerne kneppe hende, så jeg pegede på kondomet og sagde “next time”, hvortil hun med store øjne to gange svarede “no, too big!”. Og lige præcis den afslutning gør, at jeg ikke kommer tilbage, selvom value for money denne gang bestemt var ok, selv uden knep, men hvis jeg bestiller fuld pakke, er det som udgangspunkt det hele, som skal opleves.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvor stor er du, hvis man må spørge?

 

Kan godt lide hun er ærlig, sessionen var jo slut og hun forsøgte ikke at lokke dig tilbage men meldte rent ud.

 

Gad vide hvordan det var gået hvis du selv havde sagt hvad du ønskede, havde hun afvist sex skulle du jo nok have lidt penge tilbage, det var jo aftalen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

@Spillemanden: Fuldstændig korrekt, hvis ikke blowet havde været så godt som det var, så havde jeg været skuffet, men hendes fransk-kundskaber gjorde, at jeg faktisk ikke følte mig snydt.

@Hulbror: Ud fra en tråd, som har et par måneder på bagen, der handlede om pikstørrelse, så er jeg med 18cm nok lidt over gennemsnittet, både hvad angår længde og tykkelse. Dog ikke mere, end at andre thai’er godt har kunnet rumme mig ;-)

Og ja, jeg foretrækker da helt klart også en ærlig melding, så jeg ikke fejlagtigt går og drømmer om sex med hende. Så udmeldingen er godkendt (selvom det er lidt ærgerligt, set fra min pind).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Den_glade_amatør skrev, for 12 minutter siden:

@Spillemanden

@Hulbrorså er jeg med 18cm nok lidt over gennemsnittet, både hvad angår længde og tykkelse.

Jeg er samme størrelse, så tænker jeg bør holde mig væk :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...