Dinfar123 0 Skrevet 9. Marts, 2020 Hej Nu kommer det her bare ud af ren nysgerrighed. har læst utallige af anmeldelser her, og har selv kun besøgt 2 GP’er. Vil bare lige høre hvordan og hvorfor det er at i kan finde på at “gå ned” på en GP? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pdrhan 1021 Skrevet 9. Marts, 2020 Dinfar123 skrev, for 4 minutter siden: Hej Nu kommer det her bare ud af ren nysgerrighed. har læst utallige af anmeldelser her, og har selv kun besøgt 2 GP’er. Vil bare lige høre hvordan og hvorfor det er at i kan finde på at “gå ned” på en GP? Fordi jeg elsker at slikke og kan blive ved i afsindig lang tid hvis fissen er lækker , og jeg har endnu ikke været ude for en GP der ikke syntes om det! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ppd 7847 Skrevet 9. Marts, 2020 Missen er vel noget af det helligste i hele verden. De fleste GP'er har intet imod at blive slikket. Ja, jeg tror faktisk de nyder min tunge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mignuigen 582 Skrevet 9. Marts, 2020 Dinfar123 skrev, for 22 minutter siden: Vil bare lige høre hvordan og hvorfor det er at i kan finde på at “gå ned” på en GP? Hvad er dit argument for ikke at gøre de? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14215 Skrevet 9. Marts, 2020 Hvad mener du med “Hvordan I kan finde på......”? 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Lauersen 9590 Skrevet 9. Marts, 2020 Dinfar123 skrev, for 24 minutter siden: Hej Nu kommer det her bare ud af ren nysgerrighed. har læst utallige af anmeldelser her, og har selv kun besøgt 2 GP’er. Vil bare lige høre hvordan og hvorfor det er at i kan finde på at “gå ned” på en GP? Det er det bedste i hele verden (det og sorte møssere til pigen). Det er bare ikke sex for mig hvis jeg ikke får lov til det, hvilket heldigvis ikke har været et problem endnu. Det er muligvis min smags- og lugtesans og følsomheden i min tunge der er så stærke erogene zoner at de dominerer over en masse andre ting der kan tænde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinfar123 0 Skrevet 9. Marts, 2020 Har haft flere fra udlandet på besøg, og da jeg fortalte dem at det nærmest er standard her, gik de helt i chok. kunne også være at GP’er derover ikke er så rene som her i DK, men det havde så os indflydelse på at jeg ikke gad gøre det her i DK Men det så os derfor at jeg postede dette indlæg, bare lige for at få flere perspektiver på Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest NordFyr Skrevet 9. Marts, 2020 Dinfar123 skrev, for 56 minutter siden: Hej Nu kommer det her bare ud af ren nysgerrighed. har læst utallige af anmeldelser her, og har selv kun besøgt 2 GP’er. Vil bare lige høre hvordan og hvorfor det er at i kan finde på at “gå ned” på en GP? Det fedeste og tænder helt vildt på det. Har endnu ikke prøvet, at få en dårlig oplevelse. Vh NF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krebs 188 Skrevet 9. Marts, 2020 For mig er det måske vigtigste ved et GP-besøg, at få en oplevelse af at pigen nyder det - og en måde at få den oplevelse på er at "gå ned" på hende. Det har jeg ingen problemer med, sålænge hun ikke tilbyder sex uden kondom og hygiejnen i øvrigt er i orden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr Black 484 Skrevet 9. Marts, 2020 Dinfar123 skrev, 1 time siden: Hej Nu kommer det her bare ud af ren nysgerrighed. har læst utallige af anmeldelser her, og har selv kun besøgt 2 GP’er. Vil bare lige høre hvordan og hvorfor det er at i kan finde på at “gå ned” på en GP? Ja hvorfor vil du kneppe hende ? Det er lysten der driver værket og hvis hun ikke vil slikkes ville jeg slet ikke give penge for at være sammen med hende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 9. Marts, 2020 Dinfar123 skrev, 1 time siden: Hej Nu kommer det her bare ud af ren nysgerrighed. har læst utallige af anmeldelser her, og har selv kun besøgt 2 GP’er. Vil bare lige høre hvordan og hvorfor det er at i kan finde på at “gå ned” på en GP? Lad mig lige se om jeg har forstået det her rigtigt? Er du bedre end vores danske glædespiger? Er de urene i forhold til dig? Kan du ikke tage din Amish-agtige tankegang og skynde dig at slette din browserhistorik inden mor og far ser den og giver dig stuearrest. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dinfar123 0 Skrevet 9. Marts, 2020 Aruba skrev, for 10 minutter siden: Lad mig lige se om jeg har forstået det her rigtigt? Er du bedre end vores danske glædespiger? Er de urene i forhold til dig? Kan du ikke tage din Amish-agtige tankegang og skynde dig at slette din browserhistorik inden mor og far ser den og giver dig stuearrest. Som du kan se, har de andre bare svaret på spørgsmålet og ikke taget det personligt. Det var bare en nysgerrighed, ingen grund til at græde og tag det til hjertet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyr 49 Skrevet 9. Marts, 2020 En pige har ikke helt så let ved at fake det og viser nemmere at hun kan lide hele foretagendet hvis hun giver lov til at man må slikke desuden hvis hun tager mig i munden uden gummi så får hun sgu også hele turen tilbage 1 gang har jeg oplevet at en pige ikke ville slikkes røres kysse eller noget som helst andet end sex men hylede som en hysterisk og skabte sig under hele samlejet det var så kunstigt at det var helt ydmygende hun var nok ikke frastødt bare ikke i humør til sjov Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Aruba 410 Skrevet 9. Marts, 2020 Eventyr skrev, for 2 timer siden: En pige har ikke helt så let ved at fake det og viser nemmere at hun kan lide hele foretagendet hvis hun giver lov til at man må slikke desuden hvis hun tager mig i munden uden gummi så får hun sgu også hele turen tilbage 1 gang har jeg oplevet at en pige ikke ville slikkes røres kysse eller noget som helst andet end sex men hylede som en hysterisk og skabte sig under hele samlejet det var så kunstigt at det var helt ydmygende hun var nok ikke frastødt bare ikke i humør til sjov Jeg tror nu nok hun var hysterisk Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg