Borende X 25042 Skrevet 9. Marts, 2020 https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/max-von-sydow-er-doed/8039226 Max von Sydow meldes død i en alder af 90 år. Hermed er Sveriges nok mest kendte skuespiller faldet fra. Han var altid god for en solid præstation. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
2cool 215 Skrevet 9. Marts, 2020 (edited) Med 21354 indlæg, så burde du have lært og indsætte link, men gør jeg det for dig https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/max-von-sydow-er-doed/8039226 Redigeret 9. Marts, 2020 af 2cool 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Krølle Bølle Jr. 2258 Skrevet 9. Marts, 2020 Det er sørgeligt. Jeg vil huske ham for rollen som Lassefar i Pelle Erobreren. En rolle der skaffede ham en Oscar. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Marts, 2020 (edited) 2cool skrev, for 38 minutter siden: Med 21354 indlæg, så burde du have lært og indsætte link, men gør jeg det for dig https://ekstrabladet.dk/flash/udlandkendte/max-von-sydow-er-doed/8039226 Hvad er der galt med mit link, herr Alt For Kølig? Det ser da korrekt nok ud. Redigeret 9. Marts, 2020 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pinkman 1107 Skrevet 9. Marts, 2020 Trist, men 90 er en fornuftig alder at nå, når man har spillet skak med døden siden 1957 (Ingmar Bergman - Det syvende segl). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Marts, 2020 Krølle Bølle Jr. skrev, 1 time siden: Det er sørgeligt. Jeg vil huske ham for rollen som Lassefar i Pelle Erobreren. En rolle der skaffede ham en Oscar. Jeg husker ham også som Karl Oscar i filmatiseringen af Mobergs "Udvandrerne". Det var mit første bevidste indtryk af ham og hans stemme. Den glemmer man aldrig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 9. Marts, 2020 Borende X skrev, 1 time siden: Hvad er der galt med mit link, herr Alt For Kølig? Det ser da korrekt nok ud. Du har skrevet adressen. Ikke linket til siden Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Val Venis 478 Skrevet 9. Marts, 2020 Hvil i fred. Han var også med i Eksorcisten, der jo er en af de bedste film der er lavet. Helt deroppe sammen med The Texas Chainsaw Massacre og The Shining. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 9. Marts, 2020 Borende X skrev, for 1 minut siden: Jeg husker ham også som Karl Oscar i filmatiseringen af Mobergs "Udvandrerne". Det var mit første bevidste indtryk af ham og hans stemme. Den glemmer man aldrig. Det er lidt pudsigt. For jeg tror, at Sydow blandt skandinaver forbindes med den rare Lassefar eller den tungsindige skakspiller i Det syvende segl og Ulvetimen.. Men i angelsaksiske lande blev han typisk castet som en forbryder. Fx i James Bond. Eller en fæl sovjetrusser eller nazitysker. Men det er måske sådan omverden ser på skandinaver (flere danske filmstjerner, som Mads Mikkelsen og Jesper Christensen bruges på tilsvarende vis). 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Marts, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 14 minutter siden: Du har skrevet adressen. Ikke linket til siden Jeg har undersøgt sagen. Jeg fik i forbifarten ikke trykket på "retur" efter adressen. Jeg erkender min "store" forbrydelse, omend adressen har været til at afkode.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 9. Marts, 2020 Jeg tager, da jeg ikke tror, at du er typen, som skyder budbringeren, din sarkasme med ro Og den køliges svar kunne godt have brugt en smiley, ja. Men derfor behøver man ikke blive fornærmet, jo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Marts, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 4 minutter siden: Jeg tager, da jeg ikke tror, at du er typen, som skyder budbringeren, din sarkasme med ro Og den køliges svar kunne godt have brugt en smiley, ja. Men derfor behøver man ikke blive fornærmet, jo Jeg er heller ikke decideret fornærmet, men jeg synes, at det i denne sammenhæng var unødvendigt og irrelevant at anføre antallet af mine indlæg som begrundelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Svendsenaalborg 910 Skrevet 9. Marts, 2020 Borende X skrev, for 5 minutter siden: Jeg er heller ikke decideret fornærmet, men jeg synes, at det i denne sammenhæng var unødvendigt og irrelevant at anføre antallet af mine indlæg som begrundelse. Det er jeg ikke uenig i. Det argument, hvis vi nu vil tvære i det, burde nok bare fremføres i dit første svar så. Når det først fremføres efter, at du faktisk har undersøgt sagen og stadig ikke opdaget din fejl, hvor ubetydelig den end er, så virker det lidt som et angreb Ja, jeg har for meget tid nu... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 9. Marts, 2020 Svendsenaalborg skrev, for 4 minutter siden: Det er jeg ikke uenig i. Det argument, hvis vi nu vil tvære i det, burde nok bare fremføres i dit første svar så. Når det først fremføres efter, at du faktisk har undersøgt sagen og stadig ikke opdaget din fejl, hvor ubetydelig den end er, så virker det lidt som et angreb Ja, jeg har for meget tid nu... Det er ikke et angreb. Det er udtryk for en teknisk slåfejl, som jeg dårligt har kunnet erkende, før jeg er blevet gjort opmærksom på manglen. Der er forskel på, hvordan man gør opmærksom på en fejl. Det da direkte hånligt og ringeagtende at bringe antallet af mine indlæg ind i billedet. Det har jo intet med sagen at gøre. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Visti-Vistisen 1899 Skrevet 9. Marts, 2020 Må Ming hvile i fred. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Styrvolt 641 Skrevet 9. Marts, 2020 Man kan sige, at det er tankevækkende med hans død i disse dage. Det syvende segl handlede netop om de evindelige pestepidemier, der hærgede i gamle dage. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg