Hop til indhold
Zaq

Er der medlems flugt i øjeblikket

Recommended Posts

Trinetease skrev, den 9/3/2020 at 11:49:

For Cherie har ret, vi piger kan ikke lige skifte navn, og alt hvad vi skriver vil ALTID blive brugt imod os, og vores ‘butik’. 
Det er så mega øv at have debatteret et emne med en bruger herinde, for så at opleve at de bliver ‘Guest’ - og så sidde et stykke tid bagefter og debattere det selv samme, med den samme bruger, bare under et nyt navn. 

Spot on, Trine! Gamle diskussioner bliver hevet med ind i debatten, men man aner ikke hvem vedkommende var før, det er undergravende for sober debat. Nogle føler sig forfulgt, uden at forstå at det handler om uenighed om et emne, ikke om personen.

Redigeret af Liv
Stavefejl

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Indiske Devina
North skrev, for 10 minutter siden:

Liv, jeg har den største respekt for dine holdninger, syn på tingene, sobre tone osv. 

Må dog give de øvrige "sorte" ret i at de "røde" ofte får lettere likes og kommentarer, blot fordi de er røde. 

Denne tråd f.eks. har de røde 4,2 i snit, og de sorte 1,8.

Jeg må hellere prøve at få mig et liv.. 

/North 

Jeg må hellere prøve at få Liv.. 

Waow det var god matematik. Kan du ikke komme hjem til mig og ordne mit regnskab:D

Ej for at komme tilbage på tråden. Ja det er desværre rigtig at de lyserøde får lidt flere likes og kommentar, end de sorte også kan vi altid diskutere om hvorfor. Jeg tror selv der er mange grunde til det og ikke kun for at behage sin " babe" 

Jeg tror også det har noget at gøre med hvordan man snakker og behandler hinanden eks mænd har en lidt mere grov tone til hinanden end kvinder har. Derfor behandler vi også hinanden forskelligt:-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Lady C
BiBlowKbh skrev, for 2 timer siden:

man skulle gerne like pga det der skrives og ikke fordi man kan lide pigen kun.

- Hvem skal afgøre hvorvidt  de likes et indlæg fra de lyserøde får - er "  fedte røvs likes" eller likes givet fordi indlægget rent faktisk er godt? 

- Hvem skal afgøre om en gp får likes fordi hun er gp eller fordi hun skriver noget der er enten rigtigt, sjovt, interessant, oplysende, genkendeligt, rørende eller på anden vis taler til læseren? 

-  Og hvilke kriterier skal der sættes op for at en gp " fortjener"  det like hun får? 

-  Skal man være bange for at blive betragtet som " fedterøv" hvis man liker et indlæg en gp har skrevet.? Hvad nu hvis man føler at hun vitterlig har skrevet noget man får lyst til at like men at man er bange for at like det fordi man måske så nok bliver betragtet som " fedterøv" hvad gør man så? 

Er nogle af de spørgsmål jeg sidder tilbage med. 

Redigeret af Lady C

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lady C du for sgu et vaskeægte likes (ikke et fedterøvs likes) af mig. Super godt indlæg.:wink:

Redigeret af asianman

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu har jeg i forbindelse med mine mange interesser, været medlem af  mindst 9 forskellige internationale internet forum og med undtagelse af et enkelt britisk forum, har tonen udviklet fra at være civiliseret og støttende til det galmandsværk med fejder, mobning, personlige angreb, tråd afsporinger og direkte trusler.

Så det de fleste beskriver herinde er ikke specielt for hverken sitet her eller dansk mentalitet, men nok desværre almindelig internet kuller.

Nuvel: jeg er ikke sart og sagtens blive bidsk, men jeg bliver træt af at se gode fungerende forums forfalde, så jeg smutter hvis det bliver for ekstemt, der er trods alt et liv udenfor.

Pt. er jeg kun medlem af to hobby forums udover EG, er hverken på Facebook, Twitter,m instagram eller lign. og mit stress niveau er pænt lavt.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Indiske Devina skrev, for 5 timer siden:

Waow det var god matematik. Kan du ikke komme hjem til mig og ordne mit regnskab:D

Du siger bare til.. 

Jeg kan desværre ikke modtage kontanter.. :(

/North

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...