Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 MrLovaLova skrev, for 10 timer siden: Det er du ikke den eneste der har lagt mærke til, og nej jeg tror du forveksler skægt med ynkeligt. Ja sådan kan man også udtrykke det, jeg bryder mig heller ikke om det pleaser . syntes at man skal like hvis man syntes om de skrevne ord og ikke kun fordi det er en gp . En gp skal blot skrive 2 ord i en tråd og efter 20 min har hun 10 like. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, for 41 minutter siden: Ja sådan kan man også udtrykke det, jeg bryder mig heller ikke om det pleaser . syntes at man skal like hvis man syntes om de skrevne ord og ikke kun fordi det er en gp . En gp skal blot skrive 2 ord i en tråd og efter 20 min har hun 10 like. Kunne det tænkes, at folk liker fordi de kan lide det pigen skriver, og ikke fordi hun er GP? 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 11. Marts, 2020 Det giver da også god mening, at man liker hvad en pige skriver, fordi at man rent faktisk har mødt hende, og kender hende, og ved hvad hun står for. Det er jo sjældent at i mænd herinde rent faktisk kender hinanden, i det virkelige liv. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) Trinetease skrev, for 2 timer siden: Det giver da også god mening, at man liker hvad en pige skriver, fordi at man rent faktisk har mødt hende, og kender hende, og ved hvad hun står for. Det er jo sjældent at i mænd herinde rent faktisk kender hinanden, i det virkelige liv. Liv skrev, for 2 timer siden: Kunne det tænkes, at folk liker fordi de kan lide det pigen skriver, og ikke fordi hun er GP? Det er helt korrekt det I to skriver, medlemmer/GP’er der via indlæg og kommentarer også viser der er noget imellem ørene, de får selvfølgelig et “like” og det er I to et godt eksempel på. (Altså at I har noget imellem ørene) kh bigfoot Redigeret 11. Marts, 2020 af bigfoot 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
MrLovaLova 1166 Skrevet 11. Marts, 2020 bigfoot skrev, for 3 timer siden: Det er helt korrekt det I to skriver, medlemmer/GP’er der via indlæg og kommentarer også viser der er noget imellem ørene, de får selvfølgelig et “like” og det er I to et godt eksempel på. (Altså at I har noget imellem ørene) kh bigfoot Tak for at bekræfte min og @BiBlowKbh pointe, mere tydeligt kunne det næppe gøres. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
bigfoot 1123 Skrevet 11. Marts, 2020 MrLovaLova skrev, for 18 minutter siden: Tak for at bekræfte min og @BiBlowKbh pointe, mere tydeligt kunne det næppe gøres. Du kan tolke det som du syntes for godt, men jeg underbygger ikke din tese, at der likes for at please GP’erne. Jeg giver likes til indlæg og kommentarer der gør mig klogere og som udvider min horisont samt til hvad jeg sympatiserer med. Af og til ryger der også et likes afsted til det sjove og skæve indlæg, og det hvad enten de er skrevet af GP’er eller (alm.) medlemmer. Du kan jo bare kikke mit feed igennem. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 bigfoot skrev, 1 time siden: Du kan tolke det som du syntes for godt, men jeg underbygger ikke din tese, at der likes for at please GP’erne. Jeg giver likes til indlæg og kommentarer der gør mig klogere og som udvider min horisont samt til hvad jeg sympatiserer med. Af og til ryger der også et likes afsted til det sjove og skæve indlæg, og det hvad enten de er skrevet af GP’er eller (alm.) medlemmer. Du kan jo bare kikke mit feed igennem. syntes det var lige slesk nok, det du skrev, det var præcis min pointe også. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Trinetease skrev, for 20 timer siden: Jeg har virkeligt ofte overvejet at lave en profil herinde, som ikke er i mit arbejdsnavn. Det virker umiddelbart smart, for så rammer en shitstorm ikke min butik ku være en fordel for en følsom pige som dig Trine. Personligt så vil jeg aldrig gå uden om dig pga du har en anden holdning en mig, så for mit vedkommende virker det ikke skadeligt for din foretning. Jeg kan godt lide en godt debat også at der er plads til uenigheder, bare det er sagligt og man ikke angriber hinanden personligt. Jeg har læst mange tidligere tråde herinde også den om dig og det er på grænsen af personlig hetz og det er der jeg står af og uanset om du er enig eller ej, så får gp bare flere like uanset hvad der skrives, sådan er mange mænd bare indrettet.. Jeg kan også se det i swinger klubber, der får kvinder en helt anderledes opmærksomhed, sådan er det bare, jeg syntes bare det er lidt slesk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, for 7 timer siden: Kunne det tænkes, at folk liker fordi de kan lide det pigen skriver, og ikke fordi hun er GP? man skulle gerne like pga det der skrives og ikke fordi man kan lide pigen kun. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, for 1 minut siden: man skulle gerne like pga det der skrives og ikke fordi man kan lide pigen kun. Er det ikke præcis det jeg skriver? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, Lige nu: man skulle gerne like pga det der skrives og ikke fordi man kan lide pigen kun. Jeg er så enig. Personlig liker jeg kun hvis jeg er enig med en persons mening eller holdning. Det er lige meget hvem det er. Ligesom de smilys eller hvad de nu hedder også kun bliver sent ud fra hvad jeg syns om det der bliver skrevet:-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, for 1 minut siden: Er det ikke præcis det jeg skriver? nej du skriver om det ku tænkes at det var på grund af man kunne lide pigen, er en forskel... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, Lige nu: Jeg er så enig. Personlig liker jeg kun hvis jeg er enig med en persons mening eller holdning. Det er lige meget hvem det er. Ligesom de smilys eller hvad de nu hedder også kun bliver sent ud fra hvad jeg syns om det der bliver skrevet:-) enig, var det jeg mente .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) BiBlowKbh skrev, for 5 minutter siden: Liv skrev, for 7 timer siden: Kunne det tænkes, at folk liker fordi de kan lide det pigen skriver, og ikke fordi hun er GP? man skulle gerne like pga det der skrives og ikke fordi man kan lide pigen kun. Du læser vist det du vil læse...... Jeg skriver “fordi man kan lide det pigen skriver.....” Redigeret 11. Marts, 2020 af Liv 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, for 1 minut siden: Du læser vist det du vil læse...... Jeg skriver “fordi man kan lide det pigen skriver.....” det så jeg godt, men indimellen skriver pigen kun 2 el 3 ord som får 15 ike lige efter.. Nu er jeg mand og ved præcis hvordan mænd tænker, så tror du det er pga du er ekstre interligent at du får flere like, så er du, undskyld mig en smule naiv .. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, for 5 minutter siden: det så jeg godt, men indimellen skriver pigen kun 2 el 3 ord som får 15 ike lige efter.. Nu er jeg mand og ved præcis hvordan mænd tænker, så tror du det er pga du er ekstre interligent at du får flere like, så er du, undskyld mig en smule naiv .. Hvis du så det, hvorfor i himlens navn skriver du så, at det ikke var det jeg skrev? Nej, jeg tror ikke jeg er ekstra intelligent. Flere likes end hvad? Jeg er ret sikker på, at jeg får likes fordi folk er enige i det jeg skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, for 3 minutter siden: Hvis du så det, hvorfor i himlens navn skriver du så, at det ikke var det jeg skrev? Nej, jeg tror ikke jeg er ekstra intelligent. Flere likes end hvad? Jeg er ret sikker på, at jeg får likes fordi folk er enige i det jeg skriver. orker ikke at bruge mine kræfter på dig, du vil altid have ret, kender dig fra tidligere...jeg kommentere ikke mere, har allerede sagt det jeg mener. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 (edited) Hehe det er lidt sjovt at læse:-) @Liv og @BiBlowKbh i skriver de samme ting, bare på forskellige måder. Men efter hvad jeg kan læser er i enige. I skriver kort sagt at man skal kommentere på de skrevene ord ikke person bag;-) Det er problemet når man skriver alting kan blive misforstået Redigeret 11. Marts, 2020 af Indiske Devina Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Indiske Devina skrev, for 2 minutter siden: Hehe det er lidt sjovt at læse:-) @Liv og @BiBlowKbh i skriver de samme ting, bare på forskellige måder. Men efter hvad jeg kan læser er i enige. I skriver kort sagt at man skal kommentere på de skrevene ord ikke person bag;-) Det er problemet når man skriver alting kan blive misforstået Liv går altid efter manden og ikke bolden desværre, deri forskellen, hun elsker at diskotere ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, Lige nu: Liv går altid efter manden og ikke bolden desværre, deri forskellen, hun elsker at diskotere ... Der tager du fuldstændig fejl. Det ville du vide, hvis du lige tog de farvede briller af og læste mine indlæg igen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
pacer 2728 Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, for 4 minutter siden: Der tager du fuldstændig fejl. Det ville du vide, hvis du lige tog de farvede briller af og læste mine indlæg igen Du kan da godt lide at diskuterer, det skriver jeg gerne under på. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14458 Skrevet 11. Marts, 2020 pacer skrev, for 3 minutter siden: Du kan da godt lide at diskuterer, det skriver jeg gerne under på. Ja, men jeg går efter bolden, ikke manden. Og jeg er kun med hvis det foregår på et ordentligt niveau. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest BiBlowKbh Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, for 12 minutter siden: Ja, men jeg går efter bolden, ikke manden. Og jeg er kun med hvis det foregår på et ordentligt niveau. Havde du ik været GP, så var du blevet sablet ned herinde. Går man imod en gp herinde, så ender man i en shitstorm, sådan er det bare, men det er åbenbart ikke gået op for dig. Du er altid så bedrevidende herinde, det er det jeg har læst ud fra alle dine kommentar LIV . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
North 795 Skrevet 11. Marts, 2020 Liv skrev, for 3 minutter siden: Ja, men jeg går efter bolden, ikke manden. Og jeg er kun med hvis det foregår på et ordentligt niveau. Liv, jeg har den største respekt for dine holdninger, syn på tingene, sobre tone osv. Må dog give de øvrige "sorte" ret i at de "røde" ofte får lettere likes og kommentarer, blot fordi de er røde. Denne tråd f.eks. har de røde 4,2 i snit, og de sorte 1,8. Jeg må hellere prøve at få mig et liv.. /North Jeg må hellere prøve at få Liv.. 3 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Indiske Devina Skrevet 11. Marts, 2020 BiBlowKbh skrev, for 30 minutter siden: Liv går altid efter manden og ikke bolden desværre, deri forskellen, hun elsker at diskotere BiBlowKbh skrev, for 7 minutter siden: Du er altid så bedrevidende herinde, det er det jeg har læst ud fra alle dine kommentar LIV . Jeg ved ikke hvordan hendes tidligere comments har været. Men lige nu er det altså dig der går efter manden ( eller retter kvinden) end bolden:-) jeg syns enlig at hun har prøvet at holde en okay tone indtil videre. Men skal vi ikke lukke diskutionen nu og blive enige om at dig og liv er enige om at man kun skal kommentere på kommentar og ikke personen bag og at i 2 ikke kan blive enige med hianden på et personlig plan også vende tilbage til det tråden handler om. Kram til jer begge Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg