Rejsenetværk 9749 Skrevet 8. Marts, 2020 Vi er alle klar over, at det ikke er tilfældigt hvor i butikken, de forskellige varer er placeret, når vi handler dagligvarer. Men er det mon heller ikke en tilfældighed, hvor motions maskinerne er placeret i fitness centre? Et lokalt fitness center, har en langside med vinduer til et befærdet fortov. Cykler, løbebånd og træde trapper er således placeret, at motionister benytter dem, med bagdelen vendt ud mod gaden. Ofte benytter unge piger langsiden, på en lang række, alle i spandex, og i fuldt vigør Dem der bor i stueplan på modsatte side, kan også følge godt med. Et kort øjeblik, kan man rammes af et forbigående anfald, af lyst til at melde sig ind. Men så skal man jo selv til at knokle, nej tak Heldigvis rør jeg mig rigtig meget i hverdagen, så det behøves ikke. Men har centret mon en lille bagtanke med det vindue Venlig hilsen Rejsenetværk 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VICKS Skrevet 9. Marts, 2020 I det fitnesscenter jeg benytter når tid og lyst er der har vi 2 maskiner som træner inder og ydre muskler på lårene. Man sidder ned og spreder og samler skiftevis benene.. Disse maskiner er blevet sat i et afsides hjørne med ryggen mod resten af lokalet og jeg har mistanke om at det er fordi mændende simpelthen ikke kan koncentrere sig hvis de har udsyn til kvinder i stramme tights der sidder der og spreder benene mens de stønner og sveder Vores Løbebånd står nærmest glasvæggen men med bagsiden mod ruden. Og cykler og crosstrainer i midten af lokalet. Så her er man nød til at melde sig ind for at overvære herlighederne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg