Hop til indhold

Recommended Posts

marcyaa er en fræk pige, er der på ferie i Danmark. Hun ser møg fræk ud, og er frisk på det meste, og til en billig penge.. hvis man leder efter en fræk date, i København.  vil jeg klart  anbefale hende her.
https://sugardaters.dk/show?alias=Marcyaa
 Hun taler kun engelsk, nok en fordel man kan det. men skynd jer, for hun tar snart hjem igen.. go aften. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
KristianB1 skrev, for 4 timer siden:

Hvorfor er det en garanti for og imod? 

Det er det ikke?

Men vi kan godt være enige om at oprette sig 6 år før man laver en "reklame" er lidt over den gennemsnitlige dedikation vi ser fra diverse pimps og fuskere, kan vi ikke?

Redigeret af EksilKøbenhavner

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 16 timer siden:

marcyaa er en fræk pige, er der på ferie i Danmark. Hun ser møg fræk ud, og er frisk på det meste, og til en billig penge.. hvis man leder efter en fræk date, i København.  vil jeg klart  anbefale hende her.
https://sugardaters.dk/show?alias=Marcyaa
 Hun taler kun engelsk, nok en fordel man kan det. men skynd jer, for hun tar snart hjem igen.. go aften. 

Kan du fortælle lidt om Jeres møde og prisen :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 23 timer siden:

marcyaa er en fræk pige, er der på ferie i Danmark. Hun ser møg fræk ud, og er frisk på det meste, og til en billig penge.. hvis man leder efter en fræk date, i København.  vil jeg klart  anbefale hende her.
https://sugardaters.dk/show?alias=Marcyaa
 Hun taler kun engelsk, nok en fordel man kan det. men skynd jer, for hun tar snart hjem igen.. go aften. 

Hun virker ik som en der er her på ferie. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 2 minutter siden:

Ok? Hvordan virker hun så..?

Som en der er her for at sælge sex. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er i hvertfald ikke for at få kunder i butikken dette opslag er lavet kan jeg forsikre. 
så hvis pigen findes er den sikkert god nok. 
Det afstumpede sprog skyldes ikke Google translate. 
jeg ville give hende en chance tror det afstumpede sprog der indikere snyd så er jeg sikker på det ikke er det det handler om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 43 minutter siden:

Det er i hvertfald ikke for at få kunder i butikken dette opslag er lavet kan jeg forsikre. 
så hvis pigen findes er den sikkert god nok. 
Det afstumpede sprog skyldes ikke Google translate. 
jeg ville give hende en chance tror det afstumpede sprog der indikere snyd så er jeg sikker på det ikke er det det handler om. 

Har prøvet før denne tråd, at kommunikere med hende. Er nærmest umuligt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 21 timer siden:

Det er i hvertfald ikke for at få kunder i butikken dette opslag er lavet kan jeg forsikre. 
så hvis pigen findes er den sikkert god nok. 
Det afstumpede sprog skyldes ikke Google translate. 
jeg ville give hende en chance tror det afstumpede sprog der indikere snyd så er jeg sikker på det ikke er det det handler om. 

Hva for noget?. Du er vist bare sur over jeg ikke gider lave en aftale for dig? Hvorfor fanden skulle jeg det?. Hehe, tror mere du er for nærig til og betale for sd. Hvad sker der lige for folket.?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 2 timer siden:

Hva for noget?. Du er vist bare sur over jeg ikke gider lave en aftale for dig? Hvorfor fanden skulle jeg det?. Hehe, tror mere du er for nærig til og betale for sd. Hvad sker der lige for folket.?

 

Jeg skriver st blot fordi sproget er stumpet er det ikke en reklame. 
det er faktisk en “validering” af at dit opslag ikke er falskt. 
Et år på Sd koster hvad et Besøg ved en gp koster så det har naturligvis ikke noget med sagen st gøre.

dit indlæg ligner en reklame og det har jeg så reageret på fordi det faktisk lignede st det var en reklame fra en falsk udenlandsk profil. 
Det er der tydeligtvis også andre der tror. Så derfor skriver jeg st det ikke er en reklame. :)) 

jeg er faktisk ikke sur over du ikke gider lave aftaler - men jeg tænker “hvis du taler som du skriver, så må du da løbe ind i et pr på kassen engang imellem :)))” 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 25 minutter siden:

Jeg skriver st blot fordi sproget er stumpet er det ikke en reklame. 
det er faktisk en “validering” af at dit opslag ikke er falskt. 
Et år på Sd koster hvad et Besøg ved en gp koster så det har naturligvis ikke noget med sagen st gøre.

dit indlæg ligner en reklame og det har jeg så reageret på fordi det faktisk lignede st det var en reklame fra en falsk udenlandsk profil. 
Det er der tydeligtvis også andre der tror. Så derfor skriver jeg st det ikke er en reklame. :)) 

jeg er faktisk ikke sur over du ikke gider lave aftaler - men jeg tænker “hvis du taler som du skriver, så må du da løbe ind i et pr på kassen engang imellem :)))” 

Lige over...

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 20 timer siden:

Lige over...

Den er fin. Tak for valideringen :biggrin: og godt regnet ud :) jeg har trænet kampsport siden jeg var 13 for at undgå tæv :) godt spottet :) 

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Anders2 skrev, for 16 timer siden:

Den er fin. Tak for valideringen :biggrin: og godt regnet ud :) jeg har trænet kampsport siden jeg var 13 for at undgå tæv :) godt spottet :) 

Ok, bliver bange.. go dag. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
malerenchris skrev, for 4 timer siden:

Ok, bliver bange.. go dag. 

Det var ikke meningen :) det var bare for at sige vi er to alen af et stykke :) så jeg var nød til at træne for ikke at få tæsk hver weekend :) 

jeg har aldrig starte en slåskamp og kunne ikke drømme om det 

tror du tager tingene lidt for tungt her i livet kære broder. :) op med humøret og på med charmekluden :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Noget skal Corona lockdown være godt for, og i kedsomhedens navn har jeg tilladt mig at illustrere jeres verbale fejde, så i også kan nyde en opsummering af årets mest intetsigende machoflex og hånddasken mod hinanden

childfight.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argent skrev, for 38 minutter siden:

Noget skal Corona lockdown være godt for, og i kedsomhedens navn har jeg tilladt mig at illustrere jeres verbale fejde, så i også kan nyde en opsummering af årets mest intetsigende machoflex og hånddasken mod hinanden

childfight.jpg

Lol - jeg skriver jo bare at annonce ikke er falsk. Og det dårlige sprog er pga andre ting :) jeg truede på ingen måde :) ville bare sige at han havde ret jeg kan godt komme til at provokere med en smart bemærkning :) jeg fatter ikke helt hvordan helvede det kan tolkes som at nogen herinde på nogen måde skulle blive bange. 
jeg er så fredelig at jeg næsten overvejer at blive vegetar :)))

historien er at jeg som andre faktisk troede det var en reklame så jeg skrev for at blive stillet igennem :)) og se giraffen men så skrev han tilbage i lige så fed stil som her. 
så jeg mener det sgu : han er ægte nok og det er IKKE en reklame - det var bare det jeg ville sige. 
Så han ikke fik det ødelagt for pigen. 
det håber jeg ikke lykkes 

Redigeret af Anders2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...