Hop til indhold
BB Man

Mimi, Anjoy Fredericia - super service

Recommended Posts

Besøgte Mimi i Fredericia for nylig.

Mimi er hverken petit eller helt ung mere, men opvejer det hele med super service, et sødt væsen, virkelig god massage, og - ikke mindst - rigtig god sex.

For mig er det virkelig en kickstarter når pigen tungekysser med det samme jeg kommer ind ad døren :P 

Stor fare for gentagelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Max Power skrev, for 6 timer siden:

Hun er da udstyret med et par (for en thai kvinde) pænt store bryster må man sige.

Jeps - store og dejlig faste. Hvis de er hjulpet, er det flot lavet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, den 9.3.2020 at 05:16:

Jeps - store og dejlig faste. Hvis de er hjulpet, er det flot lavet.

Store bryster skal da være bløde og ikke faste ;). Havde sq lige håbet på de var ægte :/

Del dette indlæg


Link til indlæg
BB Man skrev, den 8.3.2020 at 21:43:

Besøgte Mimi i Fredericia for nylig.

Mimi er hverken petit eller helt ung mere, men opvejer det hele med super service, et sødt væsen, virkelig god massage, og - ikke mindst - rigtig god sex.

For mig er det virkelig en kickstarter når pigen tungekysser med det samme jeg kommer ind ad døren :P 

Stor fare for gentagelse.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du er BB, men hvad mener du med "ikke helt ung" ??

Del dette indlæg


Link til indlæg
kette skrev, for 9 timer siden:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du er BB, men hvad mener du med "ikke helt ung" ??

Svært at bedømme præcist, men et sted mellem sidst i trediverne og midt i fyrrerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er hun glatbarberet for neden ?

Hvad koster en time full pakke og er der nogen der ved om man må komme to gang, jeg har nemlig oplevet ved flere thai at de siger stop efter man er kommet første gang, lidt surt når første gang kommer lidt hurtigt

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sjovleg1 skrev, for 1 time siden:

Er hun glatbarberet for neden ?

Hvad koster en time full pakke og er der nogen der ved om man må komme to gang, jeg har nemlig oplevet ved flere thai at de siger stop efter man er kommet første gang, lidt surt når første gang kommer lidt hurtigt

Hvis du oplever flere thaier siger stop efter første gang. Er det måske fordi man betaler for en udløsning. Og ikke for hvor mange gange man kan på 1 time ! Tror jeg ikke kun thai piger tænker sådan.  Surt for dig du sprøjter hurtigt ( sarkasme kan forekomme )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...