Hop til indhold

Mimi, Anjoy Fredericia - super service

Featured Replies

Skrevet

Besøgte Mimi i Fredericia for nylig.

Mimi er hverken petit eller helt ung mere, men opvejer det hele med super service, et sødt væsen, virkelig god massage, og - ikke mindst - rigtig god sex.

For mig er det virkelig en kickstarter når pigen tungekysser med det samme jeg kommer ind ad døren :P 

Stor fare for gentagelse.

Skrevet

Hun er da udstyret med et par (for en thai kvinde) pænt store bryster må man sige.

Skrevet
  • Author
Max Power skrev, for 6 timer siden:

Hun er da udstyret med et par (for en thai kvinde) pænt store bryster må man sige.

Jeps - store og dejlig faste. Hvis de er hjulpet, er det flot lavet.

• 2 weeks later...
Skrevet
BB Man skrev, den 9.3.2020 at 05:16:

Jeps - store og dejlig faste. Hvis de er hjulpet, er det flot lavet.

Store bryster skal da være bløde og ikke faste ;). Havde sq lige håbet på de var ægte :/

• 3 weeks later...
Skrevet
BB Man skrev, den 8.3.2020 at 21:43:

Besøgte Mimi i Fredericia for nylig.

Mimi er hverken petit eller helt ung mere, men opvejer det hele med super service, et sødt væsen, virkelig god massage, og - ikke mindst - rigtig god sex.

For mig er det virkelig en kickstarter når pigen tungekysser med det samme jeg kommer ind ad døren :P 

Stor fare for gentagelse.

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du er BB, men hvad mener du med "ikke helt ung" ??

Skrevet
  • Author
kette skrev, for 9 timer siden:

Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor gammel du er BB, men hvad mener du med "ikke helt ung" ??

Svært at bedømme præcist, men et sted mellem sidst i trediverne og midt i fyrrerne...

• 3 weeks later...
Skrevet

Er hun glatbarberet for neden ?

Hvad koster en time full pakke og er der nogen der ved om man må komme to gang, jeg har nemlig oplevet ved flere thai at de siger stop efter man er kommet første gang, lidt surt når første gang kommer lidt hurtigt

Skrevet
Sjovleg1 skrev, for 1 time siden:

Er hun glatbarberet for neden ?

Hvad koster en time full pakke og er der nogen der ved om man må komme to gang, jeg har nemlig oplevet ved flere thai at de siger stop efter man er kommet første gang, lidt surt når første gang kommer lidt hurtigt

Hvis du oplever flere thaier siger stop efter første gang. Er det måske fordi man betaler for en udløsning. Og ikke for hvor mange gange man kan på 1 time ! Tror jeg ikke kun thai piger tænker sådan.  Surt for dig du sprøjter hurtigt ( sarkasme kan forekomme )

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.